Už milžiniškų „BMW“ simbolio priekiniame buferyje slepiasi 270 arklio galių išvystantį elektros jėgainė, kuri, teoriškai, pajėgumu prilygsta „xDrive30d“ versijai su dyzeliniu motoru.
Pasak „
BMW“ kompanijos atstovų, šis kompaktiškas krosoveris su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti iki 400 kilometrų. Iškart norime užbėgti skeptikams už akių, nes šis rodiklis buvo pasiektas naudojant naują „WLTP“ metodiką, kuri gamintojus įpareigoja automobilius bandyti bendro naudojimo keliuose, o ne uždarose laboratorijose.
„BMW“ elektromobilio autoriai taip pat priduria, jog naudojant 150 kW galingumo, greitojo įkrovimo stotelę, „iX3“ modelyje esančias baterijas bus galima įkrauti vos per 30 minučių.
Elektromobilių entuziastai turėtų apsidžiaugti, nes naujoji elektros jėgainė bus naudojama ne tik „iX3“ modelyje, bet ir kituose „BMW“ markės modeliuose. Neoficialių šaltinių teigimu, šią jėgainę turėtų naudoti būsimasis „i5“ ir kiti vokiečių gamintojo elektromobiliai.