Nuo 1967 iki 2014 metų automobilis pakeitė keletą savininkų, perėjo per keletos skirtingų meistrų rankas, kol galiausiai buvo paliktas pašiūrėje. Ne pačiame idealiausiame garaže stovėjęs „BMW“ turėjo laukti tos dienos, kada automobilio savininkas turės sumą, reikalingą pilnavertei „BMW 507“ restauracijai.
2014 metais šį automobilį aptiko ir įsigijo „BMW“ koncerno darbuotojai, o tiksliau - „BMW Classic“ padalinio darbuotojai, kurie užsiima klasikinių šios markės automobilių restauracija. Kadangi šis „BMW 507“ turėjo pakankamai turtingą ir spalvingą istoriją, „BMW Classic“ padalinio darbuotojai net nebandė derėtis dėl automobilio kainos. Jie tiesiog sumokėjo prašomą sumą ir Jungtinėse Valstijose aptiktą mašiną išsivežė į „BMW Classic“ dirbtuves.
„BMW Classic“ specialistai prie šio automobilio plušo net dvejus metus. Per šį laiko tarpą „BMW Classic“ padalinio darbuotojai pagamino visas reikiamas kėbulo, interjero, pakabos, variklio, pavarų dėžės komponentus.
Kaip ir kitų kompanijų padaliniai, kurie rūpinasi klasikinių modelių restauracija, „BMW“ nenori atskleisti kiek tokio tipo renovacija galėtų kainuoti kitiems „BMW 507“ kabrioleto savininkams. Tačiau atsižvelgiant į „BMW Classic“ kruopštumą ir didžiulį dėmesį detalėms, tokio automobilio restauracija gali kainuoti maždaug 1 mln. eurų.
Kiekvienas klasikinis automobilis, jeigu tik galėtų, papasakotų įdomią, ilgo straipsnio vertą istoriją, ypač jeigu jis daugelį metų prastovėjo šaltoje pašiūrėje ir vėliau buvo išgelbėtas ne bet kokių automanų, o koncerno, kuris jo kūrimą ir finansavo.
„BMW 507“ - vienas rečiausių šios kompanijos modelių, kuris buvo gaminamas vos keletą metų. Nuo 1956 iki 1959 metų „BMW“ pagamino tik 252 vienetus. Visi vokiško kabrioleto vienetai buvo parduoti pramogų pasaulio įžymybėms, lenktynininkams ir turtingiausiems pasaulio automobilių kolekcionieriams. Vienas iš 252 klientų buvo Elvis Preslis, Rokenrolo karalius, kuris vokišką automobilį labai dažnai naudodavo ypatingoms progoms. Pavyzdžiui, kelionei į filmo premjerą.
Garsusis muzikantas turėjo silpnybę išskirtiniams automobiliams, tačiau dėl iki šiol nežinomų priežasčių, Elvis Preslis po keletos metų savo „BMW 507“ pardavė automobilių sporto entuziastui Hansui Stuckui, kuris europietišką automobilį naudojo „Hill Climb“ tipo varžybose. Per pakankamai trumpą lenktyninio automobilio karjerą, „BMW“ iškovojo keletą pergalių, tačiau tolimesnį jo pasirodymą nutraukė avarija.
Kiekvienas klasikinis automobilis, jeigu tik galėtų, papasakotų įdomią, ilgo straipsnio vertą istoriją, ypač jeigu jis daugelį metų prastovėjo šaltoje pašiūrėje ir vėliau buvo išgelbėtas ne bet kokių automanų, o koncerno, kuris jo kūrimą ir finansavo.
„BMW 507“ - vienas rečiausių šios kompanijos modelių, kuris buvo gaminamas vos keletą metų. Nuo 1956 iki 1959 metų „BMW“ pagamino tik 252 vienetus. Visi vokiško kabrioleto vienetai buvo parduoti pramogų pasaulio įžymybėms, lenktynininkams ir turtingiausiems pasaulio automobilių kolekcionieriams. Vienas iš 252 klientų buvo Elvis Preslis, Rokenrolo karalius, kuris vokišką automobilį labai dažnai naudodavo ypatingoms progoms. Pavyzdžiui, kelionei į filmo premjerą.
Garsusis muzikantas turėjo silpnybę išskirtiniams automobiliams, tačiau dėl iki šiol nežinomų priežasčių, Elvis Preslis po keletos metų savo „BMW 507“ pardavė automobilių sporto entuziastui Hansui Stuckui, kuris europietišką automobilį naudojo „Hill Climb“ tipo varžybose. Per pakankamai trumpą lenktyninio automobilio karjerą, „BMW“ iškovojo keletą pergalių, tačiau tolimesnį jo pasirodymą nutraukė avarija.