Iš pradžių, pirmieji prototipai buvo komplektuojami su tuo pačiu 4 litrų, M60B40 motoru, tačiau po keletos intensyvių bandymų, inžinieriai ir kompanijos vadovai nusprendė, jog norint pranokti BMW M3, reikia galingesnio ir „raumeningesnio“ variklio.
Inžinieriai nusprendė neieškoti naujo agregato, o tiesiog padidinti M60B40 variklio darbinį tūrį 0.6 litro. Su padidėjusiu variklio tūriu, padidėjo ir jo išvystoma galia. 4.6 litro, aštuonių cilindrų motoras išvystė 333 arklio galias esant 5700 aps/min ir 470 NM sukimo momentą esant 3900 aps/min. Tai leido automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.6 sekundės ir pasiekti 280 km/val. maksimalų greitį.
Tačiau kaip ir kiekvienas Alpina modelis, taip ir šis B8 V8 buvo labai brangus. 1994 metais pasirodęs modelis kainavo nuo 122.000 tuometinių Vokietijos markių. Išvertus į litus, geresnė BMW M3 versija kainavo 215.000 litų. Palyginus su E36 M3, Alpina kūrinys buvo 60.000 litų brangesnis.
Nuo 1995 metų vasario iki 1998 metų rudens, Alpina iš viso pagamino 221 B8 V8 vienetų. Septyniasdešimt aštuoni modeliai turėjo kupė kėbulą, dvidešimt trys kabrioleto, devyniasdešimt trys sedano ir dvidešimt septyni universalo.