Tuomet dar normalių dirbtuvių neturėję „BMW Motosport“ padalinio darbuotojai išgirdę vadovų prašymą kibo į darbus ir sukūrė ribotos laidos „BMW 530 MLE“.
1976 metais dienos šviesą išvydo pirmoji „530 MLE“ automobilių serija, kuri turėjo 3 litrų, 6 cilindrų benzininį variklį, gebantį išvystyti 200 arklio galių ir 277 Nm sukimo momentą. „BMW“ teigimu, tuomet šis sedanas iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 9,3 sekundės ir pasiekti 208 km/val. greitį.
Palyginus su standartiniu modeliu, Pietų Afrikoje surinktas „530 MLE“, turėjo keletą išskirtinumų. Tam tikros kėbulo dalys buvo pagamintos iš aliuminio, priekinį buferį puošė stilingas pažeminimas, galinės ratų arkos buvo platesnės, o galutiniu „530 MLE“ išskirtinumo bruožu tapo „Mahle“ ratai.
Surado po ilgų paieškų
Kaip ir daugelis kitų gamintojų, kurie apie savo istoriją kalba su pasididžiavimu, nuolatos ieško, pasiklydusių, namų ieškančių egzempliorių, kurie turėtų istorinę vertę.
„BMW“ padalinio Pietų Afrikos respublikoje darbuotojai, daugelį metų turėjo vieną ir pagrindinį tikslą – surasti originalų „BMW 530 MLE“, kuris buvo pagamintas ne Vokietijoje, bet naujutėlėje kompanijos būstinėje Pietų Afrikos respublikoje.
Vokiškų automobilių gamintojos darbuotojų surastas egzempliorius – ypatingas. Jis kadaise priklausė Peteriui Kaye-Eddie, kuris tuomet vadovo lenktynių komandai ir varžybose dalyvavo su skirtingais „530 MLE“ egzemplioriais.