• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

BMW M3 E30“ - 9 dešimtmečio ikona, kuri, kaip bebūtų keista, nebuvo pardavinėjama visose pasaulio šalyse. Nors toks automobilių gamintojas kaip „BMW“ turi atstovybių visame pasaulyje, tačiau „DTM“ čempionate dominavęs automobilis nebuvo oficialiai pardavinėjamas Pietų Afrikos Respublikoje. Bene labiausiai išsivysčiusioje Afrikos valstybėje, kuri kadaise buvo britų kolonija.
Pietų Afrikos Respublika net ir pasauliniame kontekste yra laikoma pakankamai išsivysčiusia valstybe, tačiau dėl iki šiol nežinomų priežasčių, legenda tapęs „M3 E30“ nebuvo oficialiai pardavinėjamas. Vis gi, pakankamai didelėje šalyje netrūko nei „BMW“, nei „M3 E30“ fanų. „BMW PAR“ padalinys matydamas, jog paklausa šiam modeliui yra, bendradarbiaudami su „Alpina“ jie sukūrė labai retą ir labai įdomią „BMW M3 E30“ versiją - „BMW 333i“. Tai nebuvo grynakraujis „M3“, tačiau daugeliui „BMW“ fanų jis gali patikti netgi labiau negu visų mylimas „M3 E30“.

BMW M3 E30“ - 9 dešimtmečio ikona, kuri, kaip bebūtų keista, nebuvo pardavinėjama visose pasaulio šalyse. Nors toks automobilių gamintojas kaip „BMW“ turi atstovybių visame pasaulyje, tačiau „DTM“ čempionate dominavęs automobilis nebuvo oficialiai pardavinėjamas Pietų Afrikos Respublikoje. Bene labiausiai išsivysčiusioje Afrikos valstybėje, kuri kadaise buvo britų kolonija.
Pietų Afrikos Respublika net ir pasauliniame kontekste yra laikoma pakankamai išsivysčiusia valstybe, tačiau dėl iki šiol nežinomų priežasčių, legenda tapęs „M3 E30“ nebuvo oficialiai pardavinėjamas. Vis gi, pakankamai didelėje šalyje netrūko nei „BMW“, nei „M3 E30“ fanų. „BMW PAR“ padalinys matydamas, jog paklausa šiam modeliui yra, bendradarbiaudami su „Alpina“ jie sukūrė labai retą ir labai įdomią „BMW M3 E30“ versiją - „BMW 333i“. Tai nebuvo grynakraujis „M3“, tačiau daugeliui „BMW“ fanų jis gali patikti netgi labiau negu visų mylimas „M3 E30“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW333 (2)


Afrikietiškas „M3“ turėjo šešių cilindrų, „M30B32“ vardu pavadintą motorą, kurio darbinis tūris siekė 3.2 litro. Šis agregatas išvystė 197 arklio galias ir išvystė 285 Nm sukimo momentą esant 4800 aps/min. Šį modelį galėjo įsigyti kiekvienas Pietų Afrikos Respublikos pilietis. Užteko tik nuvykti į artimiausią atstovybę, sumokėti depozitą ir laukti kada „333i“ atvyks iš Vokietijos.
Sumontavus šį variklį į pakankamai lengvą 3 serijos „BMW“ kėbulą, „Alpina“ specialistai privertė jį skristi. Nuo 0 iki 100 km/val. „333i“ įsibėgėdavo per 7.2 sekundės ir pasiekdavo 231 km/val. maksimalų greitį. Tuo tarpu vieną kilometrą „333i“ įveikdavo per 28.08 sek.

REKLAMA

BMW333 (3)


Automobilį buvo galima įsigyti su viena iš keturių skirtingų kėbulo spalvų : „Charcoal Black“, „Henna Red“, „Ice Silver“ ir „Aero White“. Pietų Afrikos Respublikai skirtas modelis taip pat pasižymėjo pakankamai trumpu komforto įrangos sąrašu. „333i“ galėjo būti komplektuojamas su odinės sėdynėmis, „ABS“, elektra valdomu stoglangiu ir ... viskas. Tačiau pažvelgus į standartinės įrangos sąrašą, vargu ar „333i“ pirkėjams norėtųsi ko nors daugiau, nes bazinėje įrangoje buvo elektra valdomi veidrodėliai, vairo stiprintuvas, oro kondicionierius.
Nors „M3 E30“ buvo gaminamas net septynerius metus, „333i“ gyvenimo trukmė buvo trumpesnė. „Alpina“ šį sportišką modelį gamino nuo 1985 iki 1986 metų. Iš viso vokiečiai pagamino tik 210 „333i“ vienetų iš kurių maždaug 20 vienetų iškeliavo ne į Pietų Afrikos Respubliką, o D.Britaniją.
Neoficialių šaltinių duomenimis, iki šių dienų išliko šiek tiek daugiau nei 110 sportiškų „333i“ vienetų, todėl nenuostabu, jog dabar šis modelis yra labai mėgstamas „BMW“ markės automobilius kolekcionuojančių automanų. Geros būklės „333i“ dabar gali atsieiti maždaug 66 tūkst. eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų