• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Štai šis 1972-ųjų metų legendinis „BMW 2002 tii“ yra puikus pavyzdys, kaip puikiai galima suderinti klasiką su modernumu. Originalus, nuostabiai išpuoselėtas retro stiliaus kėbulas, suteikiantis automobiliui „oldschool‘inio“ šarmo slepia ne vieną modifikaciją, papildančią klasikinę išvaizdą moderniu galios prieskoniu.
Kruopštus kėbulo restauravimas ir atsakingas detalių bei medžiagų parinkimas užtruko net penkerius metus, tačiau žvelgiant į puikiai atrodantį „Inka Orange“ spalva nudažytą automobilį atrodo, jog visas ilgai trukęs darbas tikrai atsipirko.
Restauruodami ir modifikuodami automobilį, „Vintage Sports and Restoration“ komandos mechanikai, įsikūrę Bow miestelyje, Naujajame Hempšyre, panaudojo ne vieno „BMW“ automobilio dalis. Ryškiai oranžinis sportiškas retro stiliaus „BMW“ platesnes arkas pasiskolino iš „2002 tii Turbo“ modelio, priekinės „Recaro“ sėdynės jame atsidūrė iš „BMW 320i“ automobilio, galinės sėdynės atkeliavo iš „BMW 625Csi“ modelio.
Detalės iš modernesnių „BMW“ automobilių buvo pasiskolintos ne tik atnaujinant kėbulo ar interjero išvaizdą. Didžioji dalis „BMW 2002 tii“ mechanizmo dalių buvo pakeistos į naujesnius analogus, suteikiančius klasikinės išvaizdos automobiliui dar daugiau patrauklumo.
Būgninius stabdžius pakeitė diskinių stabdžių sistema, buvo įtaisyta nauja anglies pluošto oro filtro dėžė, taip pat ir modernesnė išmetimo sistema. Vis dėlto, daugiausiai džiaugsmo teikia svarbiausias automobilio pokytis – variklis, pasiskolintas iš „BMW E30 M3“. Prie pastarojo padirbėjo ir vokiečių kompanija „AC Schnitzer“, jėgainę kiek patobulinę ir pridėję galios. Taigi, vietoje originalaus 2,0 litrų darbinio tūrio 128 AG išvystančio variklio „BMW 2002 tii“ gavo modernesnį ir galingesnį, 200 AG išspaudžiantį 2,5 litro motorą, suporuotą su 5 pavarų mechanine transmisija.
Iš pirmo žvilgsnio, galios pokytis neatrodo labai įspūdingas, ypač palyginus tokius parametrus su naujaisiais „BMW M3“ modeliais. Vis dėlto, galios ir svorio santykis tiek pastarajame modelyje, tiek modifikuotame „2002 tii“ automobilyje yra labai panašus, tad tik įsivaizduokite, ką sugeba ši ryški ir žavinga retro kišeininė raketa!
450 mylių nuvažiavęs „BMW 2002 tii“ prieš keletą dienų buvo parduotas „Bring a trailer“ aukcione už gan nemažą 120 tūkstančių dolerių sumą, tad galima tik pavydėti naujajam savininkui.

GALERIJA


 
 

Štai šis 1972-ųjų metų legendinis „BMW 2002 tii“ yra puikus pavyzdys, kaip puikiai galima suderinti klasiką su modernumu. Originalus, nuostabiai išpuoselėtas retro stiliaus kėbulas, suteikiantis automobiliui „oldschool‘inio“ šarmo slepia ne vieną modifikaciją, papildančią klasikinę išvaizdą moderniu galios prieskoniu.
Kruopštus kėbulo restauravimas ir atsakingas detalių bei medžiagų parinkimas užtruko net penkerius metus, tačiau žvelgiant į puikiai atrodantį „Inka Orange“ spalva nudažytą automobilį atrodo, jog visas ilgai trukęs darbas tikrai atsipirko.
Restauruodami ir modifikuodami automobilį, „Vintage Sports and Restoration“ komandos mechanikai, įsikūrę Bow miestelyje, Naujajame Hempšyre, panaudojo ne vieno „BMW“ automobilio dalis. Ryškiai oranžinis sportiškas retro stiliaus „BMW“ platesnes arkas pasiskolino iš „2002 tii Turbo“ modelio, priekinės „Recaro“ sėdynės jame atsidūrė iš „BMW 320i“ automobilio, galinės sėdynės atkeliavo iš „BMW 625Csi“ modelio.
Detalės iš modernesnių „BMW“ automobilių buvo pasiskolintos ne tik atnaujinant kėbulo ar interjero išvaizdą. Didžioji dalis „BMW 2002 tii“ mechanizmo dalių buvo pakeistos į naujesnius analogus, suteikiančius klasikinės išvaizdos automobiliui dar daugiau patrauklumo.
Būgninius stabdžius pakeitė diskinių stabdžių sistema, buvo įtaisyta nauja anglies pluošto oro filtro dėžė, taip pat ir modernesnė išmetimo sistema. Vis dėlto, daugiausiai džiaugsmo teikia svarbiausias automobilio pokytis – variklis, pasiskolintas iš „BMW E30 M3“. Prie pastarojo padirbėjo ir vokiečių kompanija „AC Schnitzer“, jėgainę kiek patobulinę ir pridėję galios. Taigi, vietoje originalaus 2,0 litrų darbinio tūrio 128 AG išvystančio variklio „BMW 2002 tii“ gavo modernesnį ir galingesnį, 200 AG išspaudžiantį 2,5 litro motorą, suporuotą su 5 pavarų mechanine transmisija.
Iš pirmo žvilgsnio, galios pokytis neatrodo labai įspūdingas, ypač palyginus tokius parametrus su naujaisiais „BMW M3“ modeliais. Vis dėlto, galios ir svorio santykis tiek pastarajame modelyje, tiek modifikuotame „2002 tii“ automobilyje yra labai panašus, tad tik įsivaizduokite, ką sugeba ši ryški ir žavinga retro kišeininė raketa!
450 mylių nuvažiavęs „BMW 2002 tii“ prieš keletą dienų buvo parduotas „Bring a trailer“ aukcione už gan nemažą 120 tūkstančių dolerių sumą, tad galima tik pavydėti naujajam savininkui.

GALERIJA


 
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų