Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Mus pasiekė žinia, kad Omnitel 1000 km lenktynėms ruošiamas naujas projektas. BMW 135i su 3 litrų darbinio tūrio varikliu ir dviem turbinomis dar ruošiamas garaže, tačiau potencialo šis bolidas turi.
Projekto autorius, gerai žinomas tarp auto sporto mėgėjų, Tomas Dapšas pasakojo, kad po ilgų svarstymų apsisprendė, jog šis automobilis bus puikus pasirinkimas dėl savo pakankamai ilgos ratų bazės, bei gero galios ir svorio santykio. Renkantis automobilį buvo akcentuota, kad tai turi būti galiniais ratais varomas automobilis ir variklis turi būti mažiausiai 3 litrų kubatūros.
Automobilis buvo atgabentas iš JAV su pažeidimais. Ruošiant bolidą lenktynėms, jis buvo išrinktas iki paskutinio varžtelio. Gera žinia buvo ta, kad jis už Atlanto buvo nuvažiavęs vos 2000 mylių. Todėl galima sakyti, kad buvo ardomas visiškai naujas automobilis.
Visi darbai prasidėjo 2011 metų vasaros gale. Tačiau per visą tą laiką prie jo dirbama praktiškai be pertraukos. Šiuo metu baigiama „lipdyti“ automobilio „body kiti‘ą“, kuris ne tik atrodys agresyviai, bet leis naudoti kur kas platesnius ratus ir padės aerodinamikoje.
Apie automobilio prispaudimą prie trasos galvota nuo projekto pradžios. Priekyje daromos ertmės iš po priekinių sparnų susikaupusiam orui išeiti. Priekiniai ir galiniai ratai išplatėjo po 10 centimetrų į vieną pusę, todėl tenka platinti sparnus. Gale greitu metu bus sumontuotas spoileris su reguliuojamu atakos kampu. Pilnai bus uždengtas dugnas, o gale sumontuotas difuzorius.
Paklaustas apie bolido galimybes kovoti dėl pergalės šių metų Omnitel 1000 km lenktynėse Tomas Dapšas buvo atsargus. Jis sakė, kad šiais metais jų planai yra pilnai ištestuoti automobilį ir su juo susipažinti. 1000 km lenktynėse Palangoje šiais metais norime tiesiog finišuoti. Tačiau automobilis kuriamas žiūrint į ateitį, o joje tikslas yra laimėti.
Panašu, kad tam tikslui ruošiamasi kruopščiai. Tai galima spręsti vien susipažinus su automobilio patobulinimų sąrašu:
BMW135i
- Stiklo audinio kapotas, durys, bagažinės dangtis, priekiniai sparnai, priekinis lipas, priekiniu lempų uždangalai, karboninis stogas, kapoto ir bagažinės aerocatch užraktai, polikarbonato šoniniai ir galinis langai.
- Braid ratų vienos veržlės sistema
- Braid ratlankiai 10x18 priekyje ir 11x18 gale
- Intrax 4 krypčių reguliuojami amortizatoriai lengvintu, stiprintu titaniniu korpusu
- H&R galinis stabilizatorius
- Važiuoklės gumos pakeistos į powerflex
- Sachs keramikinė sankaba
- Sachs sportinis diskatorius
- Lengvintas vienos masės smagratis
- lsd blokiruotė
- Perdaryta oro paėmimo sistema, įdėtas didesnis tarpinis oro aušintuvas K&N oro filtrai
- Air Jack greito pakėlimo sistema
- Atl 120 litrų talpos kuro bakas
- Tilton stabdžių reguliatorius
- Tilton pedalai
- Tilton sankabos ir stabdžių cilindrai
- Aim prietaisų skydelis
- Stiklo audinio panele nuflokuota juodai
- 6 tašku saugos diržai ir sportinė Sparco sėdyne
- Sparco vairas su greito nuėmimo jungtimi
- Elektroninė gesinimo sistema Lifelineo‘
- Elektroninis masės išjungėjas
- Sportinis akumuliatorius
Didelis dėkui Tomui už galimybę stebėti bolido kūrimo procesą.
Linkime sėkmės lenktynėse!
P.S. Kviečiame ir kitas komandas automane atskleisti savo planus.
Mus pasiekė žinia, kad Omnitel 1000 km lenktynėms ruošiamas naujas projektas. BMW 135i su 3 litrų darbinio tūrio varikliu ir dviem turbinomis dar ruošiamas garaže, tačiau potencialo šis bolidas turi.
Projekto autorius, gerai žinomas tarp auto sporto mėgėjų, Tomas Dapšas pasakojo, kad po ilgų svarstymų apsisprendė, jog šis automobilis bus puikus pasirinkimas dėl savo pakankamai ilgos ratų bazės, bei gero galios ir svorio santykio. Renkantis automobilį buvo akcentuota, kad tai turi būti galiniais ratais varomas automobilis ir variklis turi būti mažiausiai 3 litrų kubatūros.
Automobilis buvo atgabentas iš JAV su pažeidimais. Ruošiant bolidą lenktynėms, jis buvo išrinktas iki paskutinio varžtelio. Gera žinia buvo ta, kad jis už Atlanto buvo nuvažiavęs vos 2000 mylių. Todėl galima sakyti, kad buvo ardomas visiškai naujas automobilis.
Visi darbai prasidėjo 2011 metų vasaros gale. Tačiau per visą tą laiką prie jo dirbama praktiškai be pertraukos. Šiuo metu baigiama „lipdyti“ automobilio „body kiti‘ą“, kuris ne tik atrodys agresyviai, bet leis naudoti kur kas platesnius ratus ir padės aerodinamikoje.
Apie automobilio prispaudimą prie trasos galvota nuo projekto pradžios. Priekyje daromos ertmės iš po priekinių sparnų susikaupusiam orui išeiti. Priekiniai ir galiniai ratai išplatėjo po 10 centimetrų į vieną pusę, todėl tenka platinti sparnus. Gale greitu metu bus sumontuotas spoileris su reguliuojamu atakos kampu. Pilnai bus uždengtas dugnas, o gale sumontuotas difuzorius.
Paklaustas apie bolido galimybes kovoti dėl pergalės šių metų Omnitel 1000 km lenktynėse Tomas Dapšas buvo atsargus. Jis sakė, kad šiais metais jų planai yra pilnai ištestuoti automobilį ir su juo susipažinti. 1000 km lenktynėse Palangoje šiais metais norime tiesiog finišuoti. Tačiau automobilis kuriamas žiūrint į ateitį, o joje tikslas yra laimėti.
Panašu, kad tam tikslui ruošiamasi kruopščiai. Tai galima spręsti vien susipažinus su automobilio patobulinimų sąrašu:
BMW135i
- Stiklo audinio kapotas, durys, bagažinės dangtis, priekiniai sparnai, priekinis lipas, priekiniu lempų uždangalai, karboninis stogas, kapoto ir bagažinės aerocatch užraktai, polikarbonato šoniniai ir galinis langai.
- Braid ratų vienos veržlės sistema
- Braid ratlankiai 10x18 priekyje ir 11x18 gale
- Intrax 4 krypčių reguliuojami amortizatoriai lengvintu, stiprintu titaniniu korpusu
- H&R galinis stabilizatorius
- Važiuoklės gumos pakeistos į powerflex
- Sachs keramikinė sankaba
- Sachs sportinis diskatorius
- Lengvintas vienos masės smagratis
- lsd blokiruotė
- Perdaryta oro paėmimo sistema, įdėtas didesnis tarpinis oro aušintuvas K&N oro filtrai
- Air Jack greito pakėlimo sistema
- Atl 120 litrų talpos kuro bakas
- Tilton stabdžių reguliatorius
- Tilton pedalai
- Tilton sankabos ir stabdžių cilindrai
- Aim prietaisų skydelis
- Stiklo audinio panele nuflokuota juodai
- 6 tašku saugos diržai ir sportinė Sparco sėdyne
- Sparco vairas su greito nuėmimo jungtimi
- Elektroninė gesinimo sistema Lifelineo‘
- Elektroninis masės išjungėjas
- Sportinis akumuliatorius
Didelis dėkui Tomui už galimybę stebėti bolido kūrimo procesą.
Linkime sėkmės lenktynėse!
P.S. Kviečiame ir kitas komandas automane atskleisti savo planus.