Kiti Ralio sprinto čempionato dalyviai atkreipia dėmesį ir į tai, kad į jų rengiamas lenktynes norėdami pasitreniruoti atvažiuoja nemažai „tikro“ ralio profesionalų. Tačiau kai šie vyrai, vairuojantys gerokai galingesnę techniką, užsiregistruoja ir į Ralio sprinto įskaitą, tikrieji „sprinteriai“ dažnai lieka greta apdovanojimų pakylos – konkuruoti su pvz. LARČ pirmosios įskaitos bolidais tas pats, kas mėginti baseine pasivyti plaukiką, naudojantį pelekus... Dėl šios priežasties Ralio sprinto čempionais kartais tampa ekipažai, leidžiantys sau startuoti netgi ne visuose pirmenybių etapuose. Būtų kur kas sąžiningiau, jei profesionalai šioje lygoje dalyvautų tik svečių teisėmis. Bendruose LARČ ir Ralio sprinto čempionato etapuose taip pat derėtų greičiausių „sprinterių“ apdovanojimo ceremoniją surengti drauge su profesionalais.
Ralis „Žemaitija 2015“ bus trečiasis šių metų Ralio sprinto čempionato etapas. Vienintelės lenktynės Lietuvoje, kai sprinto dalyviai nekonkuruoja su profesionalais, vyks liepos pabaigoje. Netoli Mažeikių jas organizuos būtent V. Plastinino vadovaujamas ASK. Dar vienas Ralio sprinto pirmenybių etapas metų pradžioje vyksta Latvijoje Alūksnėje.
„Galime šiek tiek pavydžiai žiūrėti į kaimynus latvius. Ten ralio sprinto čempionate – net 8 etapai. Ketverios lenktynės vyksta drauge su Latvijos ralio čempionatu, keturi renginiai – visai atskiri. Mes tokį turime tik vieną. Tiesa, Latvijoje startinis mokestis sprinto lenktynių dalyviams didesnis – ten už galimybę dalyvauti varžybose reikia mokėti 250 eurų, pas mus mokestis 100 eurų mažesnis. Kaimynų trasose galima pamatyti apie 35 sprinto lenktynėse dalyvaujančius ekipažus, ir tas skaičius po truputį auga. Augimas yra ir Lietuvoje, bet mažokas“, – pasakoja varžybų dalyvis ir organizatorius.
Kai 2013 metais po ilgokos pertraukos Lietuvos automobilių sporto federacija nusprendė sugrąžinti ralio sprinto čempionatą (dar kiek anksčiau šios varžybos buvo vadinamos ir standartinių gamyklinių automobilių ralio lenktynėmis, ir B lygos varžybomis, ir pan.), buvo sutarta, kad sprinto dalyviai važiuos patys pirmi. Kiek kukliau paruoštoms mašinoms (kurios irgi atitinka griežtus saugumo reikalavimus) ralio lyderių „išmalti“ keliai tuose raliuose, kur trasa įveikiama du ar daugiau kartų, gali būti neįveikiamas iššūkis. Tačiau greičio, azarto ir noro nugalėti ralio sprinto varžybų dalyviams tikrai nestinga. Tuos laikus, kai vien „kvadrinių“ mašinų būdavo dvi ar trys dešimtys, šios sporto šakos entuziastai jau primiršo. Tad ralio sprinto įskaitoje startuojantys lenktynininkai tikrai padeda sukurti greičio ir adrenalino šventės nuotaiką.
Birželio 26 – 27 dienomis vyksiančiame ralyje „Žemaitija 2015“, ralio sprinto varžybų dalyviai turės iš viso įveikti 6 greičio ruožus. Jų bendras ilgis – 80,8 km, o bendra varžybų trasa – 224 km. Skirtingai nuo ralio įskaitos dalyvių, kurių penktadienio, birželio 26 dienos, vakarą laukia trys greičio ruožas ir vienas iš jų tamsiu paros metu, sprinto dalyviai pradės savo kovą šeštadienį. Pirmojo ralio sprinto įskaitos greičio ruožo startas – 11.20 val. Paskutinę 17 km atkarpą dalyviai įveiks nuo 16.40 val. ir tada Kelmės mieste jau galės laukti apdovanojimų.
N40 vyrų autoklubas