Prie Manto Matukaičio prisijungs Karolis Jovaiša ir Egidijus Gražys.
Su tokiu automobiliu negalima nuleisti ambicijų
„Pasirinkus tokį automobilį tiesiog negali ambicijų nuleisti iki 10-uko, jo siekti galima ir su paprastesniais „Porsche“, tad faktas, kad norėtumėme būti bent jau ant podiumo bendroje įskaitoje, pagal tai kartu su „Juta Racing“ rinkomės ir vairuotojus, kurie leis būti priekyje“, - kalbėjo Mantas Matukaitis.
GT3 klasės automobiliai yra galingiausi ir greičiausi, kuriuos galima sutikti Baltijos šalių trasoje, paskutinius du metus laimintys lietuviškąjį „Le Maną“ Palangoje. Natūralu, kartelė užkelta aukštai, tad šios klasės „Audi“ šiemet „Bio-Circle & HSG Service by Dynami:t“ komanda turėjo susirinkti ir stiprų vairuotojų sąstatą.
Komandos lyderis – kitų vairuotojų treneris
Tiek Mantas Matukaitis, tiek komandos vadovas Mindaugas Valiūnas lyderiu skirs Karolį Jovaišą, vieną greičiausių lenktynininkų Lietuvoje, kuris ankstesniais metais Palangos trasoje su senesnės kartos „Porsche GT3 Cup“ sugebėdavo įkąsti naujesniems „Porsche“, vaikytis „Lamborghini“ arba tuos pačius GT3 klasės automobilius. Be to – Karolis yra „Simuliatorių Akademijos“ Kaune treneris, kuris treniruoja patį Mantą Matukaitį, ir kartu važiuosiantį Egidijų Gražį.
„Mano tikslas yra laimėti, kad ir kur bevažiuočiau. GT klasės automobilis bus geras įrankis tam padaryti. O ir komanda visai nebloga, tokia, su kuria tikrai galima laimėti. Pagrindinis pliusas, kad aš treniravau tiek Egidijų, tiek Mantą, tad juos gerai pažįstu kaip vairuotojus, žinau, kur jie stiprūs, ką jie gali trasoje“, – kalbėjo Karolis Jovaiša.
Ne profesionalas profesionalo požiūriu
„Aurum 1006 km“ lenktynėse jau ne pirmus metus vairuotojai skirstomi į profesionalus ir ne profesionalus. Tam, kad konkurencija tarp komandų būtų didesnė, vien profesionalus turinčioms ekipoms lenktynių metu skiriamos papildomos laiko baudos.
Taigi „Bio-Circle & HSG Service by Dynami:t“ trečiuoju vairuotoju pasirinko vieną iš greičiausių ne profesionalų Lietuvoje – Egidijų Gražį, kuris jau įrodė savo pajėgumą bene didžiausią konkurenciją turinčiose „BMW 325 Cup“ lenktynėse, praėjusiais metais Palangoje startavo ir stebino solidžiu tempu „Porsche“ automobiliu, šiemet lenktyniauja „Porsche Cup“ Baltijos šalių čempionate.
Jis jau spėjo įprasti prie itin greitų automobilių, rodo jais puikų tempą ir nors nėra profesionalas, bet pasižymi profesionaliu požiūriu į komandinį darbą ilgų nuotolių varžybose.
„Faktas, kad 1006 km lenktynėse su tokiu automobiliu reikia siekti aukščiausio rezultato, ir aš bandysiu tą daryti. Manau, kad Karolis bus greičiausias, komandos lyderis, o aš nekišiu savo nuomonės, važiuosiu taip, kaip lieps, koncentruosiuosi į savo darbą – vairavimą“, – komentavo E. Gražys.
Mažiau yra daugiau
Tokia komandos sudėtimi džiaugiasi ilgametis ekipos vadovas Mindaugas Valiūnas. Anksčiau jam tekdavo dirbti su keturiais vairuotojais, dabar jų bus tik trys.
„Mėgstu sakyti, kad mažiau yra daugiau, tai šiuo atveju mažesnė komanda bus tvirtesnė, aiškiau pasidalinsime atsakomybes, bus paprasčiau dėlioti teorinį lenktynių scenarijų.
Sudėtimi taip pat džiaugiuosi, Mantas greitas, turi daug patirties su įvairiais greitais automobiliais, Egidijus įspūdį padarė dar nuo BMW čempionato, o Karolis, manau, padės ne tik iš visų vairuotojų išspausti geriausias jų savybes, bet dar ir bendrai strategiją padėlioti“, – komandą įvertino Mindaugas Valiūnas.
„Aurum 1006 km“ lenktynės šiemet Palangoje vyks liepos 17-20 dienomis.