Tą pačią dieną vyko administracinė ir techninė patikros, kurių metu buvo tikrinami dokumentai bei techninė komandos bolido „Toyota Gazoo Racing Hilux“ būklė. Nemažai laiko užėmę biurokratiniai procesai užbaigti sėkmingai, o po jų sportinis „Toyota Hilux“ nakčiai paliktas uždarame parke.
B. Vanagas pasakojo, jog šiandien komandos laukia ilga ir sunki diena: testinis greičio ruožas, dar vadinamas „shakedown‘u“, spaudos konferencija, dalyvių instruktažas, atidarymo ceremonija ir pirmasis 12-kos kilometrų greičio ruožas, kurio rezultatai lems rytojaus dalyvių rokiruotę. „General Financing team Pitlane“ numeris varžybose – 203, todėl prie pirmosios starto linijos B. Vanago ir S. Rozwadowskio ekipažas stos trečias.
Lenktynininkas atskleidė ir įdomių „Italian Baja“ detalių. Trečiajame Pasaulio taurės etape organizatoriai suteikė galimybę prieš lenktynes susipažinti su pirmuoju greičio ruožu, vadinamu prologu. Tačiau tai padaryti galima tik dviem būdais – pėsčiomis arba dviračiu. Bet kokiomis motorizuotomis transporto priemonėmis apžiūrėti greičio ruožą griežtai draudžiama, įskaitant net ir elektrinius dviračius.
Trečiasis Pasaulio taurės etapas „Italian Baja“ šiemet vyksta birželio 21–23 dienomis. Dalyvių laukia 6 greičio ruožai, kuriuose 430 kilometrų reiks įveikti lenktyniniu tempu. Iš viso ekipažai turės įveikti virš 800 kilometrų kalnuotomis, uolingomis ir itin „šlapiomis“ vietovėmis.