Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Likus 10 dienų iki Dakaro starto dalyviai jau kraunasi daiktus, tačiau „Toyota Gazoo Racing Baltics“ komanda rūpinasi ne tik asmeniniais lagaminais, bet ir atnaujinto 2000 kg sveriančio
Toyota Hilux bolido transportavimu. Komandos pilotas Benediktas Vanagas papasakojo apie logistinius iššūkius siunčiant tokių didelių išmatavimų techniką kalėdinių laikotarpiu.
Įprastai sportinės ir logistinė technikos transportu rūpinasi
Dakaro organizatoriai. Komandos Europoje techniką pristato į Marselio uostą, iš kurio bolidai yra plukdomi į Džedą, kurioje ir vyks pirmasis Dakaro lenktynių etapas. Lapkričio pabaigoje komanda tokiu būdu transportavo serviso ir logistiniais tikslais naudojamus Toyota Land Cruiser automobilius, tačiau vos šios savaitės pabaigoje į T1+ kategoriją atnaujinam bolidui toks planas netiko.
„Surasti laisvų skrydžių artėjant Kalėdoms ir siaučiant COVID-19, kai sutrikusios visos tiekimo grandinės, nėra lengva misija. Gera žinia ta, kad Toyota Gazoo Racing Hilux inžineriškai sukurtas taip, kad nuėmus galines detales, jis telpa ne tik į krovininį lainerį, bet ir keleivinio lėktuvo apatinį denį. Tokie sprendimai padeda lengviau rasti transportavimo sprendimus“ – apie logistinius iššūkius pasakoja komandos vadovas B. Vanagas.
Netrukus po automobilio pristatymo technikų ir logistų komanda paruošė bolidą transportavimui. Užkeltas ant priekabos sekmadienio naktį jis išvyko iš Lietuvos. Šiuo metu automobilis yra Liuksemburgo oro uoste ir jau laukia skrydžio į Džedos oro uostą. Ten kitą savaitę atskridusi komanda jį turės galutinai paruošti artėjančiam startui.
Automobilio skraidinimas „Toyota Gazoo Racing Baltics“ nėra naujiena.
Benediktas Vanagas pripažįsta, kad oro transportu automobilį komandai yra tekstą skraidyti apie tuziną kartų. „Kai to reikalavo sąlygos, „Black Hawk“ esame į Europą skraidinę ir iš Pietų Amerikos, ir Pietų Afrikos ar Kinijos“ – sako Benediktas Vanagas. Tiesa, lenktynininkas pripažįsta, kad tai nėra pigus malonumas: „Skaičiuojame, kad komandai tai preliminariai kainuos apie papildomus 20 tūkst. eurų“.
Gruodžio 30–31 dienomis vyks administracinės ir techninės patikros. Dakaro ralio startas – sausio 1 dieną. 2022 metai lietuviams bus rekordiniai. Lenktynėse planuoja pasirodyti iki šiol didžiausias skaičius ekipažų – 10. Baltijos šalių rekordą išlaikančiam Benediktui Vanagui artėjantis startas bus dešimtasis. Šia proga jam bus suteiktas Dakaro legendos statusas. Drauge su Filipe Palmeiro ekipažas važiuos 219-uoju starto numeriu pažymėtu „Toyota GR DKR Hilux“ T1+ klasės bolidu.
Likus 10 dienų iki Dakaro starto dalyviai jau kraunasi daiktus, tačiau „Toyota Gazoo Racing Baltics“ komanda rūpinasi ne tik asmeniniais lagaminais, bet ir atnaujinto 2000 kg sveriančio
Toyota Hilux bolido transportavimu. Komandos pilotas Benediktas Vanagas papasakojo apie logistinius iššūkius siunčiant tokių didelių išmatavimų techniką kalėdinių laikotarpiu.
Įprastai sportinės ir logistinė technikos transportu rūpinasi
Dakaro organizatoriai. Komandos Europoje techniką pristato į Marselio uostą, iš kurio bolidai yra plukdomi į Džedą, kurioje ir vyks pirmasis Dakaro lenktynių etapas. Lapkričio pabaigoje komanda tokiu būdu transportavo serviso ir logistiniais tikslais naudojamus Toyota Land Cruiser automobilius, tačiau vos šios savaitės pabaigoje į T1+ kategoriją atnaujinam bolidui toks planas netiko.
„Surasti laisvų skrydžių artėjant Kalėdoms ir siaučiant COVID-19, kai sutrikusios visos tiekimo grandinės, nėra lengva misija. Gera žinia ta, kad Toyota Gazoo Racing Hilux inžineriškai sukurtas taip, kad nuėmus galines detales, jis telpa ne tik į krovininį lainerį, bet ir keleivinio lėktuvo apatinį denį. Tokie sprendimai padeda lengviau rasti transportavimo sprendimus“ – apie logistinius iššūkius pasakoja komandos vadovas B. Vanagas.
Netrukus po automobilio pristatymo technikų ir logistų komanda paruošė bolidą transportavimui. Užkeltas ant priekabos sekmadienio naktį jis išvyko iš Lietuvos. Šiuo metu automobilis yra Liuksemburgo oro uoste ir jau laukia skrydžio į Džedos oro uostą. Ten kitą savaitę atskridusi komanda jį turės galutinai paruošti artėjančiam startui.
Automobilio skraidinimas „Toyota Gazoo Racing Baltics“ nėra naujiena.
Benediktas Vanagas pripažįsta, kad oro transportu automobilį komandai yra tekstą skraidyti apie tuziną kartų. „Kai to reikalavo sąlygos, „Black Hawk“ esame į Europą skraidinę ir iš Pietų Amerikos, ir Pietų Afrikos ar Kinijos“ – sako Benediktas Vanagas. Tiesa, lenktynininkas pripažįsta, kad tai nėra pigus malonumas: „Skaičiuojame, kad komandai tai preliminariai kainuos apie papildomus 20 tūkst. eurų“.
Gruodžio 30–31 dienomis vyks administracinės ir techninės patikros. Dakaro ralio startas – sausio 1 dieną. 2022 metai lietuviams bus rekordiniai. Lenktynėse planuoja pasirodyti iki šiol didžiausias skaičius ekipažų – 10. Baltijos šalių rekordą išlaikančiam Benediktui Vanagui artėjantis startas bus dešimtasis. Šia proga jam bus suteiktas Dakaro legendos statusas. Drauge su Filipe Palmeiro ekipažas važiuos 219-uoju starto numeriu pažymėtu „Toyota GR DKR Hilux“ T1+ klasės bolidu.