• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pats baisiausias pavasario oras, kai niūrūs debesys į pažliugusią žemę pylė tiek lietų, tiek sniegą džiugino į Nemėžą švęsti susirinkusius bekelės entuziastus. Čia prasidėjo Lietuvos automobilių pravažumo čempionatas.
Trasa pelkėje
Šeštadienį, balandžio 22 dieną šalia Vilniaus buvo surengtas pirmasis Lietuvos automobilių pravažumo čempionato pirmasis etapas „4x4 Nemėža Mud“. Prie starto linijos susirinko didelis būrys išsipurvinti nebijančių ekipažų – net 33. Jie pagal pajėgumą suskirstyti į 4 klases.
O purvo pirmosiose varžybose buvo užtektinai. Organizatoriai žiedinę trasą sudėliojo bebrų užtvenktoje pievoje. Itin klampi pelkė buvo įveikiama ne visiems.
Gausiausioje TR1 klasėje, kur važiuoja standartiniai, minimaliai patobulinti visureigiai, pirmame važiavime visą trasos ratą sugebėjo įveikti vos 4 dalyviai iš 10. Lyderių Vaidoto Paškevičiaus ir Mindaugo Stapuliono ekipažas pravažiavo net du ratus.
Nebuvo kaip ištraukti
„Trasa buvo labai sudėtinga. Gal net kiek per sudėtinga TR1 klasei. Kortas maišė klampi pelkė, kuri tempė automobilį į dugną, aplinkui nebuvo jokių medžių, kur būtų galima užkabinti trosą automobiliui ištempti. Naudojome savadarbius inkarus. Vis tik organizatoriams priekaištų neturiu, varžybomis esu patenkintas, jos buvo tikrai sunkios ir įdomios“, - sakė „Gordon Racing Team“ komandos vairuotojas Vaidotas Paškevičius.
Tiesa, milžiniškas tempas privertė per pertrauką komandos mechanikus pasiraitoti rankas, kad sutaisytų naujai sukonstruoto „Mitsubishi Pajero“ gedimus.
Prieš antrąjį važiavimą organizatoriai kiek supaprastino trasą anuliuodami sunkiausias, ne visiems įveikiamas vietas ir visus dalyvius važiuoti paleido vienoje krūvoje. Čia vėl nuo pat starto niekam vilčių nepaliko „Gordon Racing Team“ sugebėjusi įveikti tris ratus purvyne ir užtikrintai laimėjusi pirmą Lietuvos automobilių pravažumo varžybų čempionato etapą.
Antroje vietoje TR1 klasėje liko Rimanto Rupšlaukio ir Lino Jako ekipažas. Treti – Jonas Sirvydis ir Lukas Kuzminskis.
Kova dėl pergalės
TR2 įskaitoje scenarijus klostėsi panašiai: jokių vilčių varžovams nepaliko šeimyninis brolių Aurimo ir Arno Šaltenių duetas. Antroje vietoje – Audrius Paslauskas ir Arnoldas Baukus. Trečioje – Vygantas ir Martynas Ališauskai.
Kiek daugiau intrigos buvo TR3 grupėje, kur rimtas pretenzijas į pergalę nuo starto reiškė naują automobilį susikonstravęs Arūno ir Edgaro Simanavičių ekipažas, tačiau klaidos pirmajame važiavime juos nustūmė į trečią poziciją. Įpykę vyrai susikaupė ir antrajame važiavime įveikę net 15 trasos ratų pelkėje parodė klasę visiems likusiems „4x4 Nemėža Mud“ dalyviams. Vis dėlto, tokio tipo varžybose reikalingas stabilumas. Ir suskaičiavus abiejų važiavimų rezultatus pergalė atiteko Kęstučio ir Vytauto Kaminskų ekipažui. Simonavičiai liko antri. Trečioje vietoje – Stasys Eidikonis ir Denisas Daškevičius.

GALERIJA


Pats baisiausias pavasario oras, kai niūrūs debesys į pažliugusią žemę pylė tiek lietų, tiek sniegą džiugino į Nemėžą švęsti susirinkusius bekelės entuziastus. Čia prasidėjo Lietuvos automobilių pravažumo čempionatas.
Trasa pelkėje
Šeštadienį, balandžio 22 dieną šalia Vilniaus buvo surengtas pirmasis Lietuvos automobilių pravažumo čempionato pirmasis etapas „4x4 Nemėža Mud“. Prie starto linijos susirinko didelis būrys išsipurvinti nebijančių ekipažų – net 33. Jie pagal pajėgumą suskirstyti į 4 klases.
O purvo pirmosiose varžybose buvo užtektinai. Organizatoriai žiedinę trasą sudėliojo bebrų užtvenktoje pievoje. Itin klampi pelkė buvo įveikiama ne visiems.
Gausiausioje TR1 klasėje, kur važiuoja standartiniai, minimaliai patobulinti visureigiai, pirmame važiavime visą trasos ratą sugebėjo įveikti vos 4 dalyviai iš 10. Lyderių Vaidoto Paškevičiaus ir Mindaugo Stapuliono ekipažas pravažiavo net du ratus.
Nebuvo kaip ištraukti
„Trasa buvo labai sudėtinga. Gal net kiek per sudėtinga TR1 klasei. Kortas maišė klampi pelkė, kuri tempė automobilį į dugną, aplinkui nebuvo jokių medžių, kur būtų galima užkabinti trosą automobiliui ištempti. Naudojome savadarbius inkarus. Vis tik organizatoriams priekaištų neturiu, varžybomis esu patenkintas, jos buvo tikrai sunkios ir įdomios“, - sakė „Gordon Racing Team“ komandos vairuotojas Vaidotas Paškevičius.
Tiesa, milžiniškas tempas privertė per pertrauką komandos mechanikus pasiraitoti rankas, kad sutaisytų naujai sukonstruoto „Mitsubishi Pajero“ gedimus.
Prieš antrąjį važiavimą organizatoriai kiek supaprastino trasą anuliuodami sunkiausias, ne visiems įveikiamas vietas ir visus dalyvius važiuoti paleido vienoje krūvoje. Čia vėl nuo pat starto niekam vilčių nepaliko „Gordon Racing Team“ sugebėjusi įveikti tris ratus purvyne ir užtikrintai laimėjusi pirmą Lietuvos automobilių pravažumo varžybų čempionato etapą.
Antroje vietoje TR1 klasėje liko Rimanto Rupšlaukio ir Lino Jako ekipažas. Treti – Jonas Sirvydis ir Lukas Kuzminskis.
Kova dėl pergalės
TR2 įskaitoje scenarijus klostėsi panašiai: jokių vilčių varžovams nepaliko šeimyninis brolių Aurimo ir Arno Šaltenių duetas. Antroje vietoje – Audrius Paslauskas ir Arnoldas Baukus. Trečioje – Vygantas ir Martynas Ališauskai.
Kiek daugiau intrigos buvo TR3 grupėje, kur rimtas pretenzijas į pergalę nuo starto reiškė naują automobilį susikonstravęs Arūno ir Edgaro Simanavičių ekipažas, tačiau klaidos pirmajame važiavime juos nustūmė į trečią poziciją. Įpykę vyrai susikaupė ir antrajame važiavime įveikę net 15 trasos ratų pelkėje parodė klasę visiems likusiems „4x4 Nemėža Mud“ dalyviams. Vis dėlto, tokio tipo varžybose reikalingas stabilumas. Ir suskaičiavus abiejų važiavimų rezultatus pergalė atiteko Kęstučio ir Vytauto Kaminskų ekipažui. Simonavičiai liko antri. Trečioje vietoje – Stasys Eidikonis ir Denisas Daškevičius.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų