Naujas ar faceliftas?
Vis dėlto, nepaisant gausybės pakeitimų techninėje automobilio dalyje, vizualiai naujos kartos modelis pasikeitė nedaug. Automobilis buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir ketvirtosios kartos „Corsa“, inžinieriai negalėjo pakeisti priekinių ir galinių statramsčių vietų. Norint pakeisti jų poziciją ir leisti dizaineriams sukurti kažką savito - reikia pakeisti jų poziciją, o tai padaryti yra be galo brangu. Tad galų gale jie turėjo pasirinkti : dizainas ar modernesnė techninė pusė? Kaip matote patys, vokiečiai pasirinko antrąjį variantą.
Iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog „Corsa“ nėra visiškai naujas modelis. Mūsų akimis atrodo, jog „Corsai“ buvo atliktas eilinis „faceliftas“, tačiau taip atrodo ne tik mums. „Opel“ dizaineriai sumontavo naujų formų priekinius ir galinius žibintus, radiatoriaus groteles, variklio dangtį, priekinius sparnus. Pakeitimai kuklūs, tačiau jie padėjo suteikti modernesnio, šiuolaikiškesnio automobilio veidą.
Jeigu bent kartą turėjote garbės vairuoti senesniuosius „Corsa“ modelius, turėtumėte atsiminti kokios mintys sukosi Jūsų galvoje, kai čiupinėjote apdailos medžiagos ar žiūrėjote į centrinę konsolę. „Opel“ norėdama pašalinti neigiamus prisiminimus iš Jūsų galvos, naujos kartos interjero projektavimą atidavė jauniems kompanijos darbuotojams. Tai puikiai atsispindi galutiniame rezultate.
Geresnės, aukštesnės kokybės apdailos medžiagos, akį traukiantis, blizgus, tačiau malonus liesti plastikas, didžiulis lietimui jautrus ekranas, modernesnis prietaisų skydelis ir iš didesnių „Opel“ modelių paimtas vairas sukuria žymiai geresnę atmosferą.
Vienas litras
„Opel“ per pastaruosius porą metų pristatė ne vieną naują variklį, kuris pakeitė ne vieną dešimtmetį gamintą agregatą. Vienas iš jų - 1.0 litro darbinio tūrio, 3 cilindrų turbo-benzininis variklis. Daugiau kaip 200 inžinierių komandos kurtas variklis iš pradžių buvo pradėtas montuoti į „Opel Adam“, o dabar atėjo eilė ir didesniam „Corsa“. Vėliau šis variklis bus montuojamas ir į naujos kartos „Opel Corsa“.
Priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos, 1.0 litro variklis gali išvystyti 90 arba 115 arklio galių. Tiek viena, tiek kita variklio versija pasiekia 170 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas vos nuo 1800 aps/min.
Ne vienos bemiegės nakties pareikalavęs variklio kūrimas atsipirko su kaupu. Mažo darbinio tūrio varikliai kadaise buvo tinkami tik skalbimo mašinoms, tačiau šiuolaikiniai 3 cilindrų motorai yra išskirtiniai, ypač „Ford EcoBoost“, kuris efektyvumu nenusileidžia didesnio darbinio tūrio benzininiams varikliams.
Ar naujasis „Opel“ inžinierių kūrinys gali prilygti daugybę apdovanojimų pelniusiam „Ecoboost“? Žinoma, dar ir kaip! Kaip ir minėjome anksčiau, 3 cilindrų motoras pasiekia 170 Nm sukimo momentą esant vos 1800 aps/min. Tačiau taip pat reikėtų paminėti, jog didžiausią sukimo momentą šis variklis išvysto 1800 - 4500 aps/min. diapazone. Tad galima sakyti, jog 170 Nm sukimo momentas yra visada po ranka, o tiksliau - dešine koja. Kadangi automobilis didžiąją dalį laiko praleis mieste, žvaliai besielgiantis variklis teikia didžiulį malonumą.
Šiuo momentu norėtume pasakyti, jog nėra namų be dūmų, tačiau net ir puikaus pasirodymo ankštose centrinės dalies gatvėse, sausakimšose miegamųjų kvartalų labirintuose ir greitesniuose bei platesniuose ruožuose, išvažiavus į magistralę, mažyčio variklio jėga niekur nepradingsta. Kadangi didžiausias sukimo momentas pasiekiamas labai plačiame sūkių diapazone, problemų greitai įsibėgėti iki 90 ar 120 km/val. nekyla.
Dinamiškumo paieškos
Nepaisant didžiulės „Opel Corsa“ paklausos, šio automobilio kūrėjai puikiai žinojo kokie yra šio hečbeko trūkumai. Kol daugelis gamintojų investavo milžiniškus pinigus į visiškai naujų modelių kūrimą, Vokietijoje įsikūrusi „Opel“ turėjo imtis kitokių priemonių. Su duotu biudžetu ištaisyti senojo modelio trūkumus ir sukurti konkurencingą kompaktišką hečbeką, kuris sugebėtų atlaikyti „Peugeot 208“ ar „Renault Clio“ spaudimą.
Nemažai dėmesio techninei automobilio daliai skyrę inžinieriai stengėsi pakeisti ir patobulinti kuo daugiau komponentų, kurie pagerintų garso izoliaciją, vairo stiprintuvo informatyvumą, pakabos darbą. Šie ir kiti pakeitimai iš tikrųjų pakeitė patį automobilį ir jo elgesį kelyje.
Priklausomai nuo ratlankių skersmens, automobilis gali būti komplektuojamas su „minkštesniais“ arba su standesniais amortizatoriais. Pavyzdžiui, 16 colių skersmens ratlankius dėvintys modeliai turi į komfortą orientuotą pakabą, tuo tarpu 17 colių skersmens ratlankius turintys modeliai bus truputėlį kietesni. Kadangi mūsų bandytas modelis buvo aukščiausios komplektacijos, nenuostabu, jog atsinaujinusi „Corsa“ į posūkius įskrisdavo su didžiuliu pasitikėjimu. Priekinė automobilio dalis pasižymi didžiuliu sukibimu su kelio danga ir nepriverčia abejoti hečbeko galimybėmis posūkiuose. Tačiau iki pilnos laimės norėtųsi, jog labai lengvas vairas būtų informatyvesnis. Vienu pirštu sukiojamas vairas labai puikiai padeda manevruoti mieste, tačiau atakuojant užmiesčio kelius norėtųsi, jog jis taptų sunkesnis.
Sėkmės istorija
Naujoji, iš pagrindų atsinaujinusi „Opel Corsa“ turėtų vėl tapti vienu populiariausiu automobiliu Europoje. Nepaisant praėjusį dešimtmetį menančios struktūros, „Opel“ inžinieriai pasistengė, jog visos senosios žaizdos būtų užglaistytos. Jeigu anksčiau „Opel Corsa“ daugeliui asocijuodavosi su biudžetiniu automobiliu, tuo tarpu šiemet mūsų šalį pasiekusį modelį būtų galima drąsiai rekomenduoti.
Per kelis dešimtmečius „Opel“ sukūrė ne vieną „Corsa“ modelio kartą, tačiau iki šiol ne vieno modelio negalėtume pavadinti solidžiu, komfortišku ir įdomiu automobiliu. Tik vienas patarimas, venkite pačių pigiausių modelio versijų.
GALERIJA