Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Baigtas magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km kapitalinis remontas ir tuo pačiu pirmasis Islandijos plento tvarkymo etapas. Darbai šiame etape vyko nuo Kleboniškio tilto iki Sargėnų sankryžos – ruožas yra išplatintas iki 10 eismo juostų, papildomai įrengtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, taip pat įrengta atraminė siena, daugiau nei 1 km ilgio triukšmo užtvara kairėje kelio A1 pusėje.
„Islandijos plentas – vienas intensyviausių eismo ruožų lyginant su Latvija ir Estija, kuriame per parą eismo intensyvumas kartais siekia iki 75 tūkst. transporto priemonių. Suprantama, toks eismo intensyvumas reikalauja ypatingų sprendinių, kurie sudarytų patogias ir saugias sąlygas transporto srautų judėjimui“, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.
Transportas, važiuojantis Vilnius–Klaipėda ir Klaipėda–Vilnius kryptimi, nuo šiol turės po 3 eismo juostas ir po 2 papildomas įvažiavimams ir išvažiavimams į automagistralę: nusukimui į Vytėnų gyvenvietę, į prekybos centrą ir kt. kryptimis.
Transporto mazgo, esančio magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 100,47 iki 101,79 km, remonto sutarties vertė 17,475 mln. eurų su PVM, darbai pradėti praėjusių metų balandį. Tai viena iš milžiniško projekto – Islandijos plento sutvarkymo (Sargėnų, Giraitės sankryžos, Kleboniškio ir jau prasidėjusios naujo tilto per Nerį bei naujo viaduko per Jonavos g. statyba.) – dalių. Šis projektas iš esmės padidins eismo pralaidumą ir saugumą Islandijos plente, o visuomenė sutaupys 8 mln. valandų per metus prarandamo laiko spūstyse šiame kelio ruože.
Baigtas magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km kapitalinis remontas ir tuo pačiu pirmasis Islandijos plento tvarkymo etapas. Darbai šiame etape vyko nuo Kleboniškio tilto iki Sargėnų sankryžos – ruožas yra išplatintas iki 10 eismo juostų, papildomai įrengtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, taip pat įrengta atraminė siena, daugiau nei 1 km ilgio triukšmo užtvara kairėje kelio A1 pusėje.
„Islandijos plentas – vienas intensyviausių eismo ruožų lyginant su Latvija ir Estija, kuriame per parą eismo intensyvumas kartais siekia iki 75 tūkst. transporto priemonių. Suprantama, toks eismo intensyvumas reikalauja ypatingų sprendinių, kurie sudarytų patogias ir saugias sąlygas transporto srautų judėjimui“, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.
Transportas, važiuojantis Vilnius–Klaipėda ir Klaipėda–Vilnius kryptimi, nuo šiol turės po 3 eismo juostas ir po 2 papildomas įvažiavimams ir išvažiavimams į automagistralę: nusukimui į Vytėnų gyvenvietę, į prekybos centrą ir kt. kryptimis.
Transporto mazgo, esančio magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 100,47 iki 101,79 km, remonto sutarties vertė 17,475 mln. eurų su PVM, darbai pradėti praėjusių metų balandį. Tai viena iš milžiniško projekto – Islandijos plento sutvarkymo (Sargėnų, Giraitės sankryžos, Kleboniškio ir jau prasidėjusios naujo tilto per Nerį bei naujo viaduko per Jonavos g. statyba.) – dalių. Šis projektas iš esmės padidins eismo pralaidumą ir saugumą Islandijos plente, o visuomenė sutaupys 8 mln. valandų per metus prarandamo laiko spūstyse šiame kelio ruože.