Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
D.Britanija visada pasižymėjo inovacijomis, ypač automobilių industrijoje. Šiuo metu atgimstanti automobilių industrija D.Britanijoje parodo truputėlį kitokių rezultatų negu automobilių industrijos pasaulis yra pratęs matyti.
Pradžioje buvo Ariel "Atom", kuris tikrąją ta žodžio prasme tapo moderniu "Track Day" automobiliu bei buvo greitesnis net už motociklą tam tikrose trasose. Šis modelis pasėjo tam tikrą specifinių automobilių dirvą D.Britanijoje. Po Ariel atsirado Caparo "T1", pirmasis bolidas Formulė 1 skirtas realiems keliams, o dabar pasirodė ir BAC Mono.
Tai yra Formulės 3 skeletas su 280 arklio galių benzininiu varikliu. Automobilis bendrai sveria vos 580 kilogramų,o tai sudaro 7 - 8 žmonių svorį.
Apžvalgą žiūrėkite žemiau.
D.Britanija visada pasižymėjo inovacijomis, ypač automobilių industrijoje. Šiuo metu atgimstanti automobilių industrija D.Britanijoje parodo truputėlį kitokių rezultatų negu automobilių industrijos pasaulis yra pratęs matyti.
Pradžioje buvo Ariel "Atom", kuris tikrąją ta žodžio prasme tapo moderniu "Track Day" automobiliu bei buvo greitesnis net už motociklą tam tikrose trasose. Šis modelis pasėjo tam tikrą specifinių automobilių dirvą D.Britanijoje. Po Ariel atsirado Caparo "T1", pirmasis bolidas Formulė 1 skirtas realiems keliams, o dabar pasirodė ir BAC Mono.
Tai yra Formulės 3 skeletas su 280 arklio galių benzininiu varikliu. Automobilis bendrai sveria vos 580 kilogramų,o tai sudaro 7 - 8 žmonių svorį.
Apžvalgą žiūrėkite žemiau.