Ketvirtoji Dakaro diena buvo sunki ne tik lenktynių dalyviams, bet ir jų pilotuojamai technikai. Abu Lietuvos ekipažai grįžę į bivuaką po greičio ruožo norėjo kuo greičiau nusiprausti ir ilsėtis. Iš 117 startavusių ekipažų, finišo liniją kirto 85, važiuojantys automobilių įskaitoje, tarp jų – ir abu Lietuvai atstovaujantys ekipažai.
„OSCar O3“ automobiliu važiuojanti „General Financing – Autopaslauga“ komanda finišą pasiekė 22-a ir galutinėje dalyvių rikiuotėje iš 46 vietos, pozicijomis aukštyn pakilo net per 21 laiptelį. Tuo tarpu „Žalvaris – Dakar“ komandai lenktynių pradžioje sekėsi kiek sudėtingiau, tačiau finišo liniją ji kirto 63 vietoje bei galutinėje rikiuotėje prarado tik 6 vietas.
„Šiandien ypatingai daug kartų važiavome per upes. Gyvenime nesu kirtęs tiek upių brastų. „OSCar“ vidus buvo pilnas purvo, vandens. Net kai kurie davikliai pradėjo „kvailioti“ ir rodyti klaidingus duomenis. Tačiau laimei, automobilis neužgeso“, - apie dienos ypatybes pasakojo Benediktas Vanagas.
Lenktynininko teigimu, labiausiai norisi, kad kiekviena Dakaro diena kuo greičiau baigtųsi.
„Ta „neutralizacija“ tarp greičio ruožų, kai mes galime atsipūsti, nėra bloga. Bet žymiai geriau būtų atsisėsti, pervažiuoti visą skirtą Dakaro etapą, nueiti į dušą, pavalgyti, pasišnekėti su mechanikais ir taip užbaigti dieną. Tačiau laukia dar pakankamai sunkių dienų“, - teigė Benediktas Vanagas
Po greičio ruožo „General Financing – Autopaslauga“ ekipažo technikai, apžiūrėję „OSCar“ bolidą, pastebėjo, kad labiausiai nukentėjo jo dugnas.
„Visos apsaugos yra smarkiai sulankstytos. Matosi transmisijos gumų pažeidimai, pramuštų bakelių, sulankstytų rėmų. Dar dabar pradėjome viską analizuoti, bet ką matome, nežada gerų rezultatų. Reikės daug, ką pakeisti“, - sakė Domas Zinkevičius.
Tuo tarpu lenktynininko Antano Juknevičiaus teigimu, sunkiausia bei nemaloniausia važiuoti paskui sunkvežimio sukeliamas dulkes.
„Buvo labai sunku. Šiandien jie (red. sunkvežimiai) viską taip išmalė. Trys sunkvežimiai pravažiuoja ir nebeįmanoma važiuoti tuo keliu, nes iškarto „sėsi“ ant dugno. Turi važiuoti per krūmus ir šalikelėmis. Tada tempas krenta, o važiavimas toks varginantis. Tai labai erzino pradžioje. Pirmi 70 km buvo tragiški. Sunkvežimiai pravažiuoja, jei tu juos prisivijai, tai lenkti negali. Jie sukelia tiek dulkių, kad tu turi laikytis apie 150 metrų atstumu ir tai vos viską matai“, - apie dieną pasakojo lenktynininkas.
Šiandien Dakaro dalyviams teks įveikti 912 kilometrų, iš kurių 527 kilometrus sudarys du greičio ruožai. Pirmieji automobiliai startuos 13:28 val. Lietuvos laiku. Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis startuos iš 26 starto pozicijos 14:10 val., o Antanas Juknevičius su Vytautu Obolevičiumi iš starto pajudės 14:45 val. Lietuvos laiku.
Ketvirtoji Dakaro diena buvo sunki ne tik lenktynių dalyviams, bet ir jų pilotuojamai technikai. Abu Lietuvos ekipažai grįžę į bivuaką po greičio ruožo norėjo kuo greičiau nusiprausti ir ilsėtis. Iš 117 startavusių ekipažų, finišo liniją kirto 85, važiuojantys automobilių įskaitoje, tarp jų – ir abu Lietuvai atstovaujantys ekipažai.
„OSCar O3“ automobiliu važiuojanti „General Financing – Autopaslauga“ komanda finišą pasiekė 22-a ir galutinėje dalyvių rikiuotėje iš 46 vietos, pozicijomis aukštyn pakilo net per 21 laiptelį. Tuo tarpu „Žalvaris – Dakar“ komandai lenktynių pradžioje sekėsi kiek sudėtingiau, tačiau finišo liniją ji kirto 63 vietoje bei galutinėje rikiuotėje prarado tik 6 vietas.
„Šiandien ypatingai daug kartų važiavome per upes. Gyvenime nesu kirtęs tiek upių brastų. „OSCar“ vidus buvo pilnas purvo, vandens. Net kai kurie davikliai pradėjo „kvailioti“ ir rodyti klaidingus duomenis. Tačiau laimei, automobilis neužgeso“, - apie dienos ypatybes pasakojo Benediktas Vanagas.
Lenktynininko teigimu, labiausiai norisi, kad kiekviena Dakaro diena kuo greičiau baigtųsi.
„Ta „neutralizacija“ tarp greičio ruožų, kai mes galime atsipūsti, nėra bloga. Bet žymiai geriau būtų atsisėsti, pervažiuoti visą skirtą Dakaro etapą, nueiti į dušą, pavalgyti, pasišnekėti su mechanikais ir taip užbaigti dieną. Tačiau laukia dar pakankamai sunkių dienų“, - teigė Benediktas Vanagas
Po greičio ruožo „General Financing – Autopaslauga“ ekipažo technikai, apžiūrėję „OSCar“ bolidą, pastebėjo, kad labiausiai nukentėjo jo dugnas.
„Visos apsaugos yra smarkiai sulankstytos. Matosi transmisijos gumų pažeidimai, pramuštų bakelių, sulankstytų rėmų. Dar dabar pradėjome viską analizuoti, bet ką matome, nežada gerų rezultatų. Reikės daug, ką pakeisti“, - sakė Domas Zinkevičius.
Tuo tarpu lenktynininko Antano Juknevičiaus teigimu, sunkiausia bei nemaloniausia važiuoti paskui sunkvežimio sukeliamas dulkes.
„Buvo labai sunku. Šiandien jie (red. sunkvežimiai) viską taip išmalė. Trys sunkvežimiai pravažiuoja ir nebeįmanoma važiuoti tuo keliu, nes iškarto „sėsi“ ant dugno. Turi važiuoti per krūmus ir šalikelėmis. Tada tempas krenta, o važiavimas toks varginantis. Tai labai erzino pradžioje. Pirmi 70 km buvo tragiški. Sunkvežimiai pravažiuoja, jei tu juos prisivijai, tai lenkti negali. Jie sukelia tiek dulkių, kad tu turi laikytis apie 150 metrų atstumu ir tai vos viską matai“, - apie dieną pasakojo lenktynininkas.
Šiandien Dakaro dalyviams teks įveikti 912 kilometrų, iš kurių 527 kilometrus sudarys du greičio ruožai. Pirmieji automobiliai startuos 13:28 val. Lietuvos laiku. Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis startuos iš 26 starto pozicijos 14:10 val., o Antanas Juknevičius su Vytautu Obolevičiumi iš starto pajudės 14:45 val. Lietuvos laiku.