• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Daugelis sako, jog tikrasis ralis baigėsi, kai išnyko B grupės ralio automobiliai, tačiau po įvairiausių siaubingų avarijų, šią grupę pakeitė „WRC“ klasė, su ja gavome Subaru „Impreza“, Mitsubishi „Lancer“ ir kitus 9 dešimtmečio herojus, bet sugrįžkime prie B grupės.
FIA pristatė B grupę dar 1982 metais. Tai turėjo būti pati galingiausia ir greičiausiai grupė ralio istorijoje. Norint dalyvauti šioje grupėje, gamintojai privalėjo serijiniu būdu pagaminti bent po 200 modelio egzempliorių, o tai yra daug mažiau negu A grupės, kuri reikalavo net 5000 vienetų. Tačiau B grupės automobiliams nebuvo jokių ribojimų, tad gamintojai galėjo pasitelkti geriausius savo inžinierius ir sukurti kažką labai įspūdingo.
Taip FIA sukūrė tikrą aukso amžių visoje ralio istorijoje. Į šią grupę atėjo Audi, Lancia, Peugeot, Ford, Citroen bei Rover. Visi gamintojai sukūrė bolidus, kurie turėjo minimaliai bent po 400 arklio galių, ir itin lengvą kėbulą. O ir beveik visi bolidai turėjo viduryje sumontuotą variklį, tad svorio pasiskirstymas buvo beveik tobulas.
Gaila, jog B grupė baigėsi tragiškais įvykiais. 1986 metais vykusiame sezone įvyko labai daug incidentų, kuriuose žuvo daugybę žiūrovų, o kai avarijoje žuvo Lancia geriausias pilotas Henris Toivonenas su šturmanu Sergio Cresto, FIA metė B grupei kaltinimus, jog automobiliai yra per galingi ir per lengvi. Todėl vairuotojai nesugebėdavo jų suvaldyti. Nors šis faktorius buvo seniai žinomas, jog žmogaus smegenys tiesiog nesuspėdavo susidoroti su automobilių greičiu. Tad 1986 metų sezonas buvo paskutinis B grupės ralio automobiliams.


Pirmuosiuose B grupės metuose dominavo Lancia „037″. Šis automobilis laimėjo 1983 metų sezoną, 1984 metais sunkia pergalę vos išplėšė Audi „Quattro“. Tiek Audi tiek Lancia buvo sukurti ant jau įprastų serijinių automobilių bazės. Nors pavyzdžiui, Audi buvo modifikuotas beprotiškai ir turėjo keturių varomųjų ratų sistemą, tuo tarpu Lancia buvo varoma galiniais ratais. Ir kaip bebūtų keista, Lancia galėjo pasipriešinti Audi. Bet tikroji kova B grupėje prasidėjo 1984 metais, kai Peugeot į ralio čempionatą atvyko specialiai B grupei sukurtu Peugeot „205 T16″. Viduryje sumontuotas variklis, keturi varomieji ratai bei galia prilygstanti Lancia „037″. Debiutinį sezoną Peugeot lengvai įveikė tiek Audi tiek Lancia. Ford į B grupę prisijungė tik 1985 metais su savo ambicinguoju „RS2000″, bet iš visų ambicijų liko tik pusėtinas rezultatas. Po metų, 1986 metais Lancia į B grupę įsiveržė su „Delta S4″. Ir beveik iki Toiveneno mirties tiesiog dominavo visuose ralio etapuose.
Bet 1986 metų sezonas nusinešė tiek daug žmonių gyvybių, jog FIA uždraudė šią klasę ir ją pakeitė A grupė, kuri buvo iki pat 2010 metų, kai ją pakeitė „S2000″.
Pakalbėkime dabar apie pačius automobilius, kurie buvo svarbiausi herojai B grupėje. Ir viską reikia pradėti nuo pradžios.


Audi Quattro Sport
Nuo pat 1981 metų, Audi į ralio čempionatą įsiveržė su keturių varomųjų sistema „Quattro“, kuri sukėlė tikrą revoliuciją ralio pasaulyje. Dėka gero marketingo, dauguma žmonių galvoja, jog tai buvo ralio karalius. Tačiau beveik niekas neužsimena, jog Audi antausį sudavė galiniais ratais varoma Lancia „037″, kuri 1983 metais be pasigailėjimo nukovė Audi. Po šio pažeminimo Audi grįžo prie braižymų lentos ir sukūrė „Quattro Sport“, kuris iki šiol laikomas vienu galingiausiu ralio automobiliu.
Į automobilį buvo montuojamas 2,1 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų variklis turėjo 4 vožtuvus vienam cilindrui. Plius didelis turbokompresorius šiam automobiliui suteikė net 500 arklio galių. Nors pavyzdžiui, serijiniu būdu gamintas automobilis, turėjo tik 300 arklio galių. Lenktyninė versija su 500 arklio galių iki 100 km/h sprintuoti sugebėjo per 3,6 sekundes.


Pakaba buvo suprojektuota panašiai kaip ir realiam gyvenimui skirtoje versijoje. Norint numesti kuo daugiau svorio, ratų bazė buvo sutrumpinta. Toks sprendimas automobilį padarė gan keistai atrodantį, tačiau rezultatai buvo daugiau negu stulbinantys.
Techniniai duomenys:
Gamybos pradžia 1983 m.
Pagamintų auto skaičius 220 vnt.
Išdėstymas Priekyje įmontuotas variklis / 4WD
Variklis 5 cilindrų / DOCH / 4 vožtuvai cilindrui
Darbinis tūris 2133 cm3
Galia 300 AG
Pavarų dėžė 5 pavarų, mechaninė


Ford RS200
Kitaip negu dauguma B grupės ralio automobilių, kurie buvo nuo pat pradžios kuriami būtent raliui, „RS200″ buvo kuriamas kaip sportiškas kupė, tad nenuostabu, jog dizaino darbai buvo pavesti „Ghia“ studijai ir ji nenuvylė. Nes „RS200″ buvo vienas gražesnių automobilių B grupėje.
FIA palaiminimą „RS200″ davė dar 1983 metais, bet kol buvo pagaminti 200 automobilių skirtų pirkėjams, „RS200″ pasirodė tik 1985 metais. „RS200″ technologiškai buvo labai pažengęs į priekį. Pakaba buvo galima sakyti sujungta su kėbulu, viduryje sumontuotas variklis ir labai daug anglies pluošto panaudota kuriant patį kėbulą. Kaip Audi ir Peugeot, Ford turėjo taip pat keturių varomųjų sistemą, tad bandė šiek tiek lygiuotis į B grupės lyderius.


Variklis ne taip kaip Audi, buvo mažesnio tūrio. 1,8 litro darbinio tūrio, 16 vožtuvų motoras "išspausdavo" 250 arklio galių ir 100 km/h įsibėgėdavo per 6 sekundes. Bent jau pasiskaičius tuometinės spaudos „RS200″ įvertinimus, kaip ir dauguma B grupės automobiliai nebuvo valdomi itin maloniai, nes šios grupės automobiliai turėjo daug ką paaukoti, jog būtų itin konkurencingi ralio trasoje.


Tačiau nors ir buvo technologiškai pažengęs ralio automobilis, „RS200″ niekada nebuvo itin sėkmingas ralio trasoje. Prieš tai kai B grupė "iškeliavo į dausas" 1987 metais, „RS200″ lenktyniavo du sezonus ir negalėjo pasipriešinti lyderiams su Lancia „Delta S4″ ar Peugeot „205 T16″.
Techniniai duomenys:
Gamybos pradžia 1985-86 m.
Pagamintų auto skaičius 220 vnt.
Išdėstymas viduryje įmontuotas variklis / 4WD
Variklis 4 cilindrų / DOCH / 4 vožtuvai cilindre
Darbinis tūris 1803 cm3
Galia 250 AG
Sukimo momentas 291 Nm
Pavarų dėžė 5 pavarų, mechaninė
Maksimalus greitis 223 km/h
0-100 km/h per 6,6 sekundės


Lancia Monte Carlo 037
Nuo pat pradžių raliui skirtas „037″ modelis, buvo sukurtas Lancia „Beta“ modelio pagrindu. Sportiškas automobilis iš tiesų daug geriau atrodė negu važiavo. 2 litrų darbinio tūrio benzininį variklį modifikavo Abarth, taip „037″ buvo varomas 205 arklio galių motoru, o lenktynėms skirtas modelis turėjo nuo 325 arklio galių ir daugiau. Tai nesutrukdė „037″ dominuoti ralio scenoje, kurioje konkurentai turėjo bolidus su daugiau negu 400 arklio galiom. „037″ būdamas pats pirmas B grupės automobilis, buvo varomas galiniais ratais, o vėliau jį pakeitė dar sėkmingesnis įpėdinis „Delta S4″.


Techniniai duomenys:
Gamybos pradžia 1982 m.
Pagamintų auto skaičius 201 vnt.
Išdėstymas viduryje įmontuotas variklis / 4WD
Variklis 4 cilindrų / DOCH / 4 vožtuvai cilindre
Darbinis tūris 1995 cm3
Galia 205 AG
Sukimo momentas 234 Nm
Pavarų dėžė 5 pavarų, mechaninė
Svoris 1170 kg.
Maksimalus greitis 220 km/h
0-100 km/h per 7 sekundes


Lancia Delta S4
„Delta“ buvo vienas inovatyviausių ralio bolidų kada nors ralio istorijoje. „S4″ iš esmės neturėjo visiškai jokių bendrų mazgų su serijine versija. Automobilyje variklis buvo sumontuotas per vidurį ir pats gamintojas teigė, jog „Delta S4″ nuo pat pradžių buvo kurta tik lenktynėms ir gamintojas buvo užsibrėžęs tikslą nugalėti Peugeot ir Audi. Viskas ėjosi kaip planuota, tik gaila, kad likimas nusprendė visiškai kitaip.


Nors keturių varomųjų sistema nebuvo tokia techniškai pažengus į priekį kaip Peugeot, tačiau variklis buvo visa galvą aukščiau už visus. Lancia turėjo variklį kuris vienu metu turėjo ir turbokompresorių ir mechaninį kompresorių. Visi šie rezultatai leido serijinei gamybai paruoštą modelį aprūpinti su 250 arklio galiom, o tuo tarpu raliui skirta versija turėjo minimaliai bent 470 arklio galių ir 450 Nm sukimo momentą.
Iš dalies nuo „Delta S4″ prasidėjo problemos B grupėje. Debiutiniame ralio etape „S4″ laimėjo be jokios konkurencijos ir dominavo toliau. Visus labai stebino tokie puikūs rezultatai, žinant, jog tai visiškai naujas bolidas. Tačiau 1986 metais, Korsikos ralyje čempionato lyderis Henris Toivonenas patyrė tragišką avariją su „S4″, kai nesuvaldė automobilio ir nudardėjo nuo skardžio. Automobilis iškart užsidegė ir kai gelbėtojai atvyko po maždaug 30 minučių, jie rado tik sudegusius kūnus. Po šios žūties lyderio poziciją perėmė Peugeot ir laimėjo tais metais.


Tačiau po šio įvykio FIA jau buvo pradėjus kelti klausimą dėl B grupės ateities. Bet po dar kelių žiaurių avarijų, kurios nusinešė žiūrovų minias ir keletą pilotų, 1987 metais sezonas buvo uždraustas. Todėl dauguma ralio ekspertų tikina, jog „Delta S4″ buvo pats nuostabiausias ralio automobilis, kuris nesugebėjo laimėti čempionato titulo.
Techninės charakteristikos:
Gamybos pradžia 1985 m.
Pagamintų auto skaičius 200 vnt.
Išdėstymas viduryje įmontuotas variklis / 4WD
Variklis 4 cilindrų / DOCH / 4 vožtuvai cilindre
Tūris 1759 cm3
Galia 250 AG
Sukimo momentas 289 Nm
Pavarų dėžė 5 pavarų, mechaninė
Svoris 1200 kg.
Maksimalus greitis 225
0-100 km/h per 6 sekundes


Peugeot 205 Turbo 16
Peugeot su savo „205 T16″ tapo nauja B grupės ralio automobilių karta, kuri tiesiogine ta žodžio prasme "suvalgydavo senolius". Kol Audi buvo su priekyje įmontuotu varikliu ir turėjo sunkią važiuoklę, Peugeot pakeitė taisykles. Variklį įmontavo per vidurį, o važiuoklė buvo pagaminta iš itin lengvų medžiagų.


1,8 litro, 16 vožtuvų motoras išvystydavo 440 arklio galių, bet įprastiems keliams skirtas modelis turėjo tik 195 arklio galias. Kaip ir Lancia, Peugeot neturėjo tikslų patenkinti pirkėjų tikslia ralio automobilio "replika". Kompanija tenorėjo kuo daugiau iškovoti pergalių ralio čempionate.
Techninės charakteristikos:
Gamybos pradžia 1984 m.
Pagamintų auto skaičius 200 vnt.
Išdėstymas viduryje įmontuotas variklis / 4WD
Variklis 4 cilindrų / DOCH / 4 vožtuvai cilindre
Tūris 1775 cm3
Galia 195 AG
Pavarų dėžė 5 pavarų, mechaninė
Šaltinis:



Daugelis sako, jog tikrasis ralis baigėsi, kai išnyko B grupės ralio automobiliai, tačiau po įvairiausių siaubingų avarijų, šią grupę pakeitė „WRC“ klasė, su ja gavome Subaru „Impreza“, Mitsubishi „Lancer“ ir kitus 9 dešimtmečio herojus, bet sugrįžkime prie B grupės.
FIA pristatė B grupę dar 1982 metais. Tai turėjo būti pati galingiausia ir greičiausiai grupė ralio istorijoje. Norint dalyvauti šioje grupėje, gamintojai privalėjo serijiniu būdu pagaminti bent po 200 modelio egzempliorių, o tai yra daug mažiau negu A grupės, kuri reikalavo net 5000 vienetų. Tačiau B grupės automobiliams nebuvo jokių ribojimų, tad gamintojai galėjo pasitelkti geriausius savo inžinierius ir sukurti kažką labai įspūdingo.
Taip FIA sukūrė tikrą aukso amžių visoje ralio istorijoje. Į šią grupę atėjo Audi, Lancia, Peugeot, Ford, Citroen bei Rover. Visi gamintojai sukūrė bolidus, kurie turėjo minimaliai bent po 400 arklio galių, ir itin lengvą kėbulą. O ir beveik visi bolidai turėjo viduryje sumontuotą variklį, tad svorio pasiskirstymas buvo beveik tobulas.
Gaila, jog B grupė baigėsi tragiškais įvykiais. 1986 metais vykusiame sezone įvyko labai daug incidentų, kuriuose žuvo daugybę žiūrovų, o kai avarijoje žuvo Lancia geriausias pilotas Henris Toivonenas su šturmanu Sergio Cresto, FIA metė B grupei kaltinimus, jog automobiliai yra per galingi ir per lengvi. Todėl vairuotojai nesugebėdavo jų suvaldyti. Nors šis faktorius buvo seniai žinomas, jog žmogaus smegenys tiesiog nesuspėdavo susidoroti su automobilių greičiu. Tad 1986 metų sezonas buvo paskutinis B grupės ralio automobiliams.


Pirmuosiuose B grupės metuose dominavo Lancia „037″. Šis automobilis laimėjo 1983 metų sezoną, 1984 metais sunkia pergalę vos išplėšė Audi „Quattro“. Tiek Audi tiek Lancia buvo sukurti ant jau įprastų serijinių automobilių bazės. Nors pavyzdžiui, Audi buvo modifikuotas beprotiškai ir turėjo keturių varomųjų ratų sistemą, tuo tarpu Lancia buvo varoma galiniais ratais. Ir kaip bebūtų keista, Lancia galėjo pasipriešinti Audi. Bet tikroji kova B grupėje prasidėjo 1984 metais, kai Peugeot į ralio čempionatą atvyko specialiai B grupei sukurtu Peugeot „205 T16″. Viduryje sumontuotas variklis, keturi varomieji ratai bei galia prilygstanti Lancia „037″. Debiutinį sezoną Peugeot lengvai įveikė tiek Audi tiek Lancia. Ford į B grupę prisijungė tik 1985 metais su savo ambicinguoju „RS2000″, bet iš visų ambicijų liko tik pusėtinas rezultatas. Po metų, 1986 metais Lancia į B grupę įsiveržė su „Delta S4″. Ir beveik iki Toiveneno mirties tiesiog dominavo visuose ralio etapuose.
Bet 1986 metų sezonas nusinešė tiek daug žmonių gyvybių, jog FIA uždraudė šią klasę ir ją pakeitė A grupė, kuri buvo iki pat 2010 metų, kai ją pakeitė „S2000″.
Pakalbėkime dabar apie pačius automobilius, kurie buvo svarbiausi herojai B grupėje. Ir viską reikia pradėti nuo pradžios.


Audi Quattro Sport
Nuo pat 1981 metų, Audi į ralio čempionatą įsiveržė su keturių varomųjų sistema „Quattro“, kuri sukėlė tikrą revoliuciją ralio pasaulyje. Dėka gero marketingo, dauguma žmonių galvoja, jog tai buvo ralio karalius. Tačiau beveik niekas neužsimena, jog Audi antausį sudavė galiniais ratais varoma Lancia „037″, kuri 1983 metais be pasigailėjimo nukovė Audi. Po šio pažeminimo Audi grįžo prie braižymų lentos ir sukūrė „Quattro Sport“, kuris iki šiol laikomas vienu galingiausiu ralio automobiliu.
Į automobilį buvo montuojamas 2,1 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų variklis turėjo 4 vožtuvus vienam cilindrui. Plius didelis turbokompresorius šiam automobiliui suteikė net 500 arklio galių. Nors pavyzdžiui, serijiniu būdu gamintas automobilis, turėjo tik 300 arklio galių. Lenktyninė versija su 500 arklio galių iki 100 km/h sprintuoti sugebėjo per 3,6 sekundes.


Pakaba buvo suprojektuota panašiai kaip ir realiam gyvenimui skirtoje versijoje. Norint numesti kuo daugiau svorio, ratų bazė buvo sutrumpinta. Toks sprendimas automobilį padarė gan keistai atrodantį, tačiau rezultatai buvo daugiau negu stulbinantys.
Techniniai duomenys:
Gamybos pradžia 1983 m.
Pagamintų auto skaičius 220 vnt.
Išdėstymas Priekyje įmontuotas variklis / 4WD
Variklis 5 cilindrų / DOCH / 4 vožtuvai cilindrui
Darbinis tūris 2133 cm3
Galia 300 AG
Pavarų dėžė 5 pavarų, mechaninė


Ford RS200
Kitaip negu dauguma B grupės ralio automobilių, kurie buvo nuo pat pradžios kuriami būtent raliui, „RS200″ buvo kuriamas kaip sportiškas kupė, tad nenuostabu, jog dizaino darbai buvo pavesti „Ghia“ studijai ir ji nenuvylė. Nes „RS200″ buvo vienas gražesnių automobilių B grupėje.
FIA palaiminimą „RS200″ davė dar 1983 metais, bet kol buvo pagaminti 200 automobilių skirtų pirkėjams, „RS200″ pasirodė tik 1985 metais. „RS200″ technologiškai buvo labai pažengęs į priekį. Pakaba buvo galima sakyti sujungta su kėbulu, viduryje sumontuotas variklis ir labai daug anglies pluošto panaudota kuriant patį kėbulą. Kaip Audi ir Peugeot, Ford turėjo taip pat keturių varomųjų sistemą, tad bandė šiek tiek lygiuotis į B grupės lyderius.


Variklis ne taip kaip Audi, buvo mažesnio tūrio. 1,8 litro darbinio tūrio, 16 vožtuvų motoras "išspausdavo" 250 arklio galių ir 100 km/h įsibėgėdavo per 6 sekundes. Bent jau pasiskaičius tuometinės spaudos „RS200″ įvertinimus, kaip ir dauguma B grupės automobiliai nebuvo valdomi itin maloniai, nes šios grupės automobiliai turėjo daug ką paaukoti, jog būtų itin konkurencingi ralio trasoje.


Tačiau nors ir buvo technologiškai pažengęs ralio automobilis, „RS200″ niekada nebuvo itin sėkmingas ralio trasoje. Prieš tai kai B grupė "iškeliavo į dausas" 1987 metais, „RS200″ lenktyniavo du sezonus ir negalėjo pasipriešinti lyderiams su Lancia „Delta S4″ ar Peugeot „205 T16″.
Techniniai duomenys:
Gamybos pradžia 1985-86 m.
Pagamintų auto skaičius 220 vnt.
Išdėstymas viduryje įmontuotas variklis / 4WD
Variklis 4 cilindrų / DOCH / 4 vožtuvai cilindre
Darbinis tūris 1803 cm3
Galia 250 AG
Sukimo momentas 291 Nm
Pavarų dėžė 5 pavarų, mechaninė
Maksimalus greitis 223 km/h
0-100 km/h per 6,6 sekundės


Lancia Monte Carlo 037
Nuo pat pradžių raliui skirtas „037″ modelis, buvo sukurtas Lancia „Beta“ modelio pagrindu. Sportiškas automobilis iš tiesų daug geriau atrodė negu važiavo. 2 litrų darbinio tūrio benzininį variklį modifikavo Abarth, taip „037″ buvo varomas 205 arklio galių motoru, o lenktynėms skirtas modelis turėjo nuo 325 arklio galių ir daugiau. Tai nesutrukdė „037″ dominuoti ralio scenoje, kurioje konkurentai turėjo bolidus su daugiau negu 400 arklio galiom. „037″ būdamas pats pirmas B grupės automobilis, buvo varomas galiniais ratais, o vėliau jį pakeitė dar sėkmingesnis įpėdinis „Delta S4″.


Techniniai duomenys:
Gamybos pradžia 1982 m.
Pagamintų auto skaičius 201 vnt.
Išdėstymas viduryje įmontuotas variklis / 4WD
Variklis 4 cilindrų / DOCH / 4 vožtuvai cilindre
Darbinis tūris 1995 cm3
Galia 205 AG
Sukimo momentas 234 Nm
Pavarų dėžė 5 pavarų, mechaninė
Svoris 1170 kg.
Maksimalus greitis 220 km/h
0-100 km/h per 7 sekundes


Lancia Delta S4
„Delta“ buvo vienas inovatyviausių ralio bolidų kada nors ralio istorijoje. „S4″ iš esmės neturėjo visiškai jokių bendrų mazgų su serijine versija. Automobilyje variklis buvo sumontuotas per vidurį ir pats gamintojas teigė, jog „Delta S4″ nuo pat pradžių buvo kurta tik lenktynėms ir gamintojas buvo užsibrėžęs tikslą nugalėti Peugeot ir Audi. Viskas ėjosi kaip planuota, tik gaila, kad likimas nusprendė visiškai kitaip.


Nors keturių varomųjų sistema nebuvo tokia techniškai pažengus į priekį kaip Peugeot, tačiau variklis buvo visa galvą aukščiau už visus. Lancia turėjo variklį kuris vienu metu turėjo ir turbokompresorių ir mechaninį kompresorių. Visi šie rezultatai leido serijinei gamybai paruoštą modelį aprūpinti su 250 arklio galiom, o tuo tarpu raliui skirta versija turėjo minimaliai bent 470 arklio galių ir 450 Nm sukimo momentą.
Iš dalies nuo „Delta S4″ prasidėjo problemos B grupėje. Debiutiniame ralio etape „S4″ laimėjo be jokios konkurencijos ir dominavo toliau. Visus labai stebino tokie puikūs rezultatai, žinant, jog tai visiškai naujas bolidas. Tačiau 1986 metais, Korsikos ralyje čempionato lyderis Henris Toivonenas patyrė tragišką avariją su „S4″, kai nesuvaldė automobilio ir nudardėjo nuo skardžio. Automobilis iškart užsidegė ir kai gelbėtojai atvyko po maždaug 30 minučių, jie rado tik sudegusius kūnus. Po šios žūties lyderio poziciją perėmė Peugeot ir laimėjo tais metais.


Tačiau po šio įvykio FIA jau buvo pradėjus kelti klausimą dėl B grupės ateities. Bet po dar kelių žiaurių avarijų, kurios nusinešė žiūrovų minias ir keletą pilotų, 1987 metais sezonas buvo uždraustas. Todėl dauguma ralio ekspertų tikina, jog „Delta S4″ buvo pats nuostabiausias ralio automobilis, kuris nesugebėjo laimėti čempionato titulo.
Techninės charakteristikos:
Gamybos pradžia 1985 m.
Pagamintų auto skaičius 200 vnt.
Išdėstymas viduryje įmontuotas variklis / 4WD
Variklis 4 cilindrų / DOCH / 4 vožtuvai cilindre
Tūris 1759 cm3
Galia 250 AG
Sukimo momentas 289 Nm
Pavarų dėžė 5 pavarų, mechaninė
Svoris 1200 kg.
Maksimalus greitis 225
0-100 km/h per 6 sekundes


Peugeot 205 Turbo 16
Peugeot su savo „205 T16″ tapo nauja B grupės ralio automobilių karta, kuri tiesiogine ta žodžio prasme "suvalgydavo senolius". Kol Audi buvo su priekyje įmontuotu varikliu ir turėjo sunkią važiuoklę, Peugeot pakeitė taisykles. Variklį įmontavo per vidurį, o važiuoklė buvo pagaminta iš itin lengvų medžiagų.


1,8 litro, 16 vožtuvų motoras išvystydavo 440 arklio galių, bet įprastiems keliams skirtas modelis turėjo tik 195 arklio galias. Kaip ir Lancia, Peugeot neturėjo tikslų patenkinti pirkėjų tikslia ralio automobilio "replika". Kompanija tenorėjo kuo daugiau iškovoti pergalių ralio čempionate.
Techninės charakteristikos:
Gamybos pradžia 1984 m.
Pagamintų auto skaičius 200 vnt.
Išdėstymas viduryje įmontuotas variklis / 4WD
Variklis 4 cilindrų / DOCH / 4 vožtuvai cilindre
Tūris 1775 cm3
Galia 195 AG
Pavarų dėžė 5 pavarų, mechaninė
Šaltinis:

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų