Kartu su nauju titulu dalyviai sulauks pakeitimų. Nuo „Wolf Race“ senbūviai turės kilstelti savo lenktynininkų licencijas iki D kategorijos. Taip pat, kaip pasakoja, G. Čenkus, didėjant automobilių greičiui, reikia užtikrinti maksimalų vairuotojų saugumą. Dėl šios priežasties turės griežtėti ir saugumo reikalavimai pilotams.
„Nuo ateinančių metų kelsime vairuotojo lenktyninės aprangos standartus. Estijoje per rekordinį Dainiaus Matijošaičio važiavimą aiškiai matėme kaip greitai gali užsiliepsnoti automobilis. Taip pat šiais metais stebėjome keletą itin didelių avarijų: Tado Petronio, Edvino Mardoso, Juliaus Skirmanto nesėkmės. Dalyviams rekomenduosime naudoti „Hans“ tipo kaklo apsaugas, o nuo 2018 metų planuojame, kad jos „Wolf Race“ dalyviams bus privalomos“, - apie pokyčius kalba vienas iš organizatorių.
Jis pabrėžia, kad šie pakeitimai buvo įvesti ne dėl naujo lenktynių statuso, o buvo seniai apgalvota populiarėjančių važiavimų strategijos dalis. Taip pat su LASF buvo susitarta, kad techninę lenktynių dalį, formatą ir taisykles „Autoplius.lt Fast Lap“ organizatoriai rengs savo nuožiūra. Pasak G. Čenkaus, tokiu būdu galima išnaudoti visą lenktynių potencialą, o tai tik į naudą pačiam čempionatui.
Dar daugiau naujokų ir garsių vardų
Su kiekvienais metais azartiškieji „Wolf Race“ važiavimai populiarėjo ne tik tarp žiūrovų, bet ir lenktynininkų tarpe. Atrodo, kad pastarųjų noro nei kiek nesustabdė leidimas naudoti brangesnes „slick“ tipo padangas. 2015 metų sezone čia važiavo 76 lenktynininkai. G. Čenkus prisimena, kad organizatoriai rizikavo įvesdami naują padangų tipą, tačiau dalyvių skaičius išaugo iki 82.
„Stebint tokią tendenciją ir „Wolf Race“ lenktynių statuso stiprėjimą, drąsiai galiu pasakyti, kad kitais metais trasoje išvysime ne tik naujų ir daug žadančių veidų, tačiau ir garsių profesionalų“, - įsitikinęs vienas iš „Autoplius.lt Fast Lap“ organizatorių.
Galingiausios „Wolf Race“ klasės R3000+ nugalėtojas Tomas Sveikauskas kaip visada primena Virgilijų Alekną – kuklus čempionas. Jis džiaugiasi, kad lenktynės įgaus oficialaus svorio, tačiau teigia, kad kitais metais titulą apginti bus sunku.
„Tikrai negalvoju, koks būtų jausmas tapus Lietuvos čempionu, nes kitais metais neabejotinai bus sunkiau. Padidėjusi konkurencija ir patyrę pilotai privers tikrai neleis lengvai laimėti. Kitiems metams nesu numatęs didesnių techninių pakeitimų, bet jau dabar pradedu taupyti geresnėms padangoms“, - ramiai pasakoja savo paskutines lenktynes „stogu“ užbaigęs, bet sezoną laimėjęs lenktynininkas.
Tuo tarpu paskutiniajame „Autoplius.lt Fast Lap“ etape važiavęs Mindaugas Varža dar dabar kupinas emocijų, nes važiavo tiek „Wolf Race“, tiek „Rally Fast“ lenktynėse. Jis tikrai važiuos ir naujajame sezone, todėl džiaugiasi, kad lenktynės tampa čempionatu.
„Pirmąkart važiuodamas „Autoplius.lt Fast Lap“ buvau apstulbęs, kokia čia atmosfera. Jaučiausi lyg būčiau visų įvykių sūkury. Tuo tarpu Latvijoje sirgaliai būna tik tavo paties mechanikai“, - juokiasi M. Varžą.
Naujajame čempionate jis važiuos su tuo pačiu BMW M3, skirtu ilgų distancijų lenktynėms, tačiau „Time Attack“ važiavimams jis ruošia intrigą.
„Labai džiaugiuosi, kad lenktynės tampa oficialiu šalies čempionatu. Tai reiškia, kad bus daugiau lenktynininkų, o tada norisi važiuoti dar greičiau. Vis dėlto „Wolf Race“ neapsiribosiu ir važiuosiu „Time Attack“ rungtyje. Paruošiu tikrai žiūrovams patiksiantį automobilį, bet kol kas noriu palikti intrigą“, - pasakoja ralio meistras.