• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Saugiausia Pabaltijo šalyse vadinama Auto24Ring trasa, įsikūrusi visai prie Parnu miesto, patvirtino savo titulą. Šioje trasoje vykstančiame antrajame „Autoplius Fast Lap” etape pavyko išvengti didesnių incidentų.
Lenktynių diena prasidėjo administracine bei technine komisija, po kurios sekė dalyvių briefing’as, laisvos treniruotės bei tradiciniai paradiniai ratai. Veiksmas trasoje prasidėjo Wolf Race kvalifikacija, po kurių sekė pirmieji „Time Attack” disciplinos važiavimai. Po keturių „timeatacker’ių” grupių trasoje užvirė Wolf Race pozicinės lenktynės, po kurių į trasą grįžo kovotojai dėl geriausių laikų. Kartu su Lietuvos lenktynininkais trasoje taipogi grumiasi svečiai iš NETA (North European Time Attack) čempionato dalyviai iš Suomijos, bei lenktynininkai iš Estijos, Rusijos bei Latvijos
Kaip niekad pilna Parnu trasa
Taip daug dalyvių „Autoplius Fast Lap” etapai Estijoje dar nebuvo sulaukę – į šias lenktynes užsiregistravo net 84 „Time Attack” dalyviai bei 37 „Wolf Race” dalyviai. Žinoma, ne visi užsiregistravę dalyviai šiandien galėjo grumtis lenktynėse – keletą iš jų pavedė technika. Lenktynių dieną dėl geriausio dienos laiko grūmėsi 74, o dėl geriausios vietos pozicinėse lenktynėse – 32 dalyviai.

Saugiausia Pabaltijo šalyse vadinama Auto24Ring trasa, įsikūrusi visai prie Parnu miesto, patvirtino savo titulą. Šioje trasoje vykstančiame antrajame „Autoplius Fast Lap” etape pavyko išvengti didesnių incidentų.
Lenktynių diena prasidėjo administracine bei technine komisija, po kurios sekė dalyvių briefing’as, laisvos treniruotės bei tradiciniai paradiniai ratai. Veiksmas trasoje prasidėjo Wolf Race kvalifikacija, po kurių sekė pirmieji „Time Attack” disciplinos važiavimai. Po keturių „timeatacker’ių” grupių trasoje užvirė Wolf Race pozicinės lenktynės, po kurių į trasą grįžo kovotojai dėl geriausių laikų. Kartu su Lietuvos lenktynininkais trasoje taipogi grumiasi svečiai iš NETA (North European Time Attack) čempionato dalyviai iš Suomijos, bei lenktynininkai iš Estijos, Rusijos bei Latvijos
Kaip niekad pilna Parnu trasa
Taip daug dalyvių „Autoplius Fast Lap” etapai Estijoje dar nebuvo sulaukę – į šias lenktynes užsiregistravo net 84 „Time Attack” dalyviai bei 37 „Wolf Race” dalyviai. Žinoma, ne visi užsiregistravę dalyviai šiandien galėjo grumtis lenktynėse – keletą iš jų pavedė technika. Lenktynių dieną dėl geriausio dienos laiko grūmėsi 74, o dėl geriausios vietos pozicinėse lenktynėse – 32 dalyviai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

sunPic-9947


„Time Attack“ ir „Super Lap“ važiavimai
Visų pirma – apie „gatviniais“ automobiliais besivaržančius lenktynininkus: trys greičiausi STR2500 klasės dalyviai, važiuojantys automobiliais, kurių darbinis tūris neviršija 2500cc, tilpo į vieną sekundę. Tomas Buškevičius, į šias lenktynes vėl atsivežęs tiek STR2500, tiek ir PRO1600 klasėms paruoštus Honda Civic automobilius, buvo greičiausias, o jo laikas – 1:31:450. Iškart po jo – Redanas Jankaitis su Honda Integra Type-R, jo laikas – 1:31:837. Trečiasis šioje klasėje – Vytas Bilinskas su Scion FRS, įveikęs trasą per 1:32:245.
Greičiausi STR2500+ klasėje – Roul Liideman, su grėsmingu Dodge Viper ACR (1:22:921), Dainius Kablys su Mitsubishi Evo X (1:25:091) ir Mantas Janavičius su Porsche 997TT (1:25:151).

REKLAMA

sunPic-0348


Sportinių automobilių PRO1600 klasėje, kurioje šįkart susirinko vos 6 dalyviai, tradiciškai karaliauja Honda markės automobiliai. Čia greičiausias buvo Aurelijus Beleckis (1:29:350), antrasis buvo Mantas Neverdauskas (1:30:056), o trečiasis – jums jau matytas Tomas Buškevičius (1:31:775). Statistikos mėgėjai pastebės, jog Tomui automobilio saugumas šįkart daug drąsos neprideda – su savo „gatviniu” Honda Civic Tomas važiavo greičiau.
PRO2500 klasės lyderiu bei šio lenktynių savaitgalio herojumi tampa Julius Skirmantas. Vakar dienos treniruotėse „užkalus” jo Honda Civic Type-R varikliui, Julius sugebėjo susirasti ir atsigabenti naują variklį, per naktį jį pasikeisti ir tvirtai pirmauti savo klasėje – geriausias jo laikas – 1:27:397. Antrasis šioje klasėje – Mantas Mikuckas, važiuojantis BMW E36 Cup skirtu bolidu. Jo laikas – 1:28:237. Trečiasis Karolis Gedgaudas su Honda Civic Type-R (1:29:364).

REKLAMA
REKLAMA

sunPic-0112


PRO2500+ klasėje greičiausias Jonas Poškus (Mitsubishi Evo, 1:20:389), besivaržantis ir NETA klasėje. Antrasis Tauras Tunyla (Mazda Miata, 1:22:239), o trečiasis – Ugnius Žiedavičius (Mitsubishi Evo X, 1:23:763).
Beveik visi greičiausi dienos laikai buvo pasiekti pirmosios „Time Attack“ sesijos metu, dėl antrosios sesijos metu keletą kartų subjurusių orų.
„Time Attack“ varžybas apvainikuojančio „Super Lap“ metu, per kurį lenktynininkai turi vos vieną paskutinį šansą parodyti geriausią trasos įveikimo laiką, „Street“ klasėje greičiausias buvo Dainius Kablys ir jo Mitsubishi Evo X, 1:25:390 laiką, bei aplenkę geriausią „Pro“ klasės laiką 1:28:155, kurį parodė Mindaugas Rickevičius, vairuojantis BMW E30 332i automobilį. „Autoplius Fast Lap“ istorijoje toks „Street“ klasės atotrūkis – pirmą kartą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

sunPic-0440


Lenktyninėmis „Slick” tipo padangomis (kurios yra neleidžiamos „Autoplius Fast Lap” klasėse) besivaržantys NETA dalyviai „Neta Super Lap“ metu demonstravo greičiausius dienos laikus – Suomis Toni Ruokonen, vairuojantis Nissan Skyline GT-R įveikė trasą per 1:17:364.
„Nissan Press Hour”
Pasibaigus pirmiesiems „Time Attack” važiavimams lenktynių trasą užėmė žurnalistai. Nissan organizuojamoje „Press Hour” dalyvavę žurnalistai galėjo išbandyti savo jėgas su visiškai naujais Nissan Pulsar, Nissan Qashqai ir sportišku Nissan Juke Nismo RS. Net po neilgo lietaus pabjurus važiavimo sąlygoms, žurnalistai sugebėjo demonstruoti puikų tempą ir nedaug atsilikti nuo „gatviniais” automobiliais lenktyniaujančių lenktynininkų.
„Wolf Race” kvalifikacija ir lenktynės
Pozicinių „Wolf Race” lenktynių starto tvarka kaip ir visada buvo apsprendžiama kvalifikacijos sesijos metu – geriausiai čia pasirodė Aurelijus Beleckis (R1600), Julius Skirmantas (R2000), Artiom Blinov (R3000) bei Tauras Tunyla (R3000+). Šie lenktynininkai startavo iš pirmųjų pozicijų pirmosiose „Wolf Race” lenktynėse.

REKLAMA

sunPic-0001


Tradiciškai šių lenktynių dalyviai būna suporuojami į dvi dideles klases – R1600/R2000 bei R3000/R3000+. Pirmosios iš šių klasių laimėtojai – abu užėmę pirmąsias vietas kvalifikacijoje – neišsimiegojęs Julius Skirmantas, bei Aurelijus Beleckis.
R3000/3000+ klasėse situacija buvo panaši – R3000 klasėje greičiausias buvo Artiom Blinov, o galingiausioje R3000+ po atkaklios kovos su Tauru Tunyla laimėjo Ugnius Žiedavičius.
Antrasios "Wolf Race" lenktynės vėl stabdė žiūrovų širdis - R1600/R2000 klasėse nors ir startavę iš atbuline tvarka sustatytų pozicijų, Julius Skirmantas, Andrius Keblys bei Karolis Gedgaugdas pasidalino pirmąsias tris vietas R2000 klasėje. R1600 šįkart greičiausias buvo Mantas Neverdauskas, už savęs palikęs Aurelijų Beleckį bei Tomą Buškevičių.

REKLAMA

sunPic-0378


R3000/3000+ klasių varžybose savo tempu pritrenkė Ugnius Žiedavičius. Startavęs iš dešimtosios pozicijos Ugnius jau pirmajame trasos posūkyje buvo pirmoje pozicijoje. Didžiausias jo šiandienos konkurentas, Tauras Tunyla ir demonstravo puikų tempą, tačiau iki pat lenktynių galo vijęsis Ugnių ir vėl liko antrojoje vietoje. Trečias - ir vėl Mindaugas Rickevičius.
R3000 klasėje greičiausias - vėl Artiom Blinov. Už jo - Mantas Mikuckas, bei Kasparas Skyrelis. Antrosios R3000/3000+ klasių lenktynės teisėjų sprendimu buvo nutrauktos po 7 ratų, dėl trasoje sugedusio ir ant važiuojamosio dalies tepalo prilaisčiusio Dano Azikejev BMW E36.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų