Ar Jūs irgi pastebite tam tikrus „eiliškumus" tarp greičiausiųjų automobilių? Antrąjį važiavimą „Time Attack” dalyviai pradės pasibaigus „Wolf Race” pozicinėms lenktynėms.
„PRO1600” klasė
„Gatviniai” automobiliai užleido vietą “PRO” klasei. „PRO1600” dalyviai varžėsi sportiniais modifikuotais automobiliais, kurių variklių darbiniai tūriai neviršija 1600cc. Trys greičiausieji – vėl su Civic automobiliais. Šioje klasėje, kaip ir vakarykštėje kvalifikacijoje karaliavo Šiaulietis Mantas Neverdauskas. Geriausias jo laikas – 1:21:167. Antrąjį bei trečiąjį geriausius laikus parodė Aurelijus Beleckis ir Tomas Buškevičius, parodę atitinkamai 1:24:190 ir 1:25:993. Tomo vardas jau gali pasirodyti matytas – jis skirtingais Honda Civic automobiliais važiuoja tiek „Street”, tiek ir „PRO” klasėse. Laiko „už vairo” – niekada nebus per daug.
„PRO2500” klasė
Šiandienos lenktynių dienos „PRO2500” klasės lyderiai, lyginant su vakarykšte kvalifikacija pasikeitė nemažai – iš vakarykščių Top3 greičiausiųjų, šiandien puikų tempą rodė Julius Skirmantas. Šiandien greičiausi šioje klasėje – Honda Civic automobiliai. Vakar šioje klasėje buvęs antras, šiandien Julius kolkas yra ant aukščiausiojo šios klasės podiumo laiptelio. Geriausias jo laikas – 1:20:462. Antrasis po jo – Andrius Keblys, vakar demonstravęs didžiulį pagreitėjimą. Šiandien greičiausias K20 variklį turinčio Civic laikas – 1:21:351. Trečiasis šioje klasėje – vakar penktasis buvęs Edvinas Mardosas kolkas demonstruoja puikų tempą – jo geriausias laikas yra 1:22:527.
„PRO2500+” klasė
Galingiausios „Time Attack” klasės pirmasis išvažiavimas stebino dalyvių tempu. Didžiausią visų nuostabą kėlė Artiom Blinov laikas. BMW E36 pilotas parodė kolkas absoliučiai geriausią šiandienos lenktynių laiką – 1:16:792. Antrasis liko 0.761 sekundės atsilikęs Egidijus Bulotas, už Porsche 968EBR vairo parodęs 1:17:553 laiką. Ugnius Žiedavičius vakar šioje klasėje pasirodęs geriausiai šiandien kolkas yra trečias – jo laikas 1:17:723. Nuo vakar Ugnius pagreitėjo beveik 2.5 sekundės, tačiau jo konkurentai nerodo noro pasiduoti. Xtra Racing Mitsubishi Evo – kolkas ketvirtas, nuo lyderio laiko atsilikęs per pusantros sekundės.
„Nemuno Žiede“ – tikra šventė
Kačerginės „Nemuno Žiedo“ trasos centrinėje aikštelėje esantys žiūrovai gali pailsėti nuo lenktynių karščio ir paganyti akis į netgi dvi automobilių parodas – „stance” automobilių bei naujų sportiškų automobilių pasirodymus. Šalia pagrindinės renginio scenos – pardavėjų kampelis, kuriame žiūrovai ras tiek sportinių automobilių dalių pardavėjų, tiek lipdukų, aprangos, bei kitos su automobilių kultūra susijusios atributikos. O vidinėje trasos dalyje esančioje „šėryklos“ trasoje – visą dieną galima stebėti drifto važiavimus.
Tradiciškai “Autoplius Fast Lap” “Wolf Race” pozicinėse lenktynėse veiksmo būna į valias. Šeštadienio lenktynių diena nebuvo išimtis. Visos keturios viena po kitos vykusios “Wolf Race” lenktynės buvo įtemptos, konkurencingos ir kartais – netgi negailestingos dalyviams. Po “Wolf Race” į trasą grįžo “Time Attack” dalyviai.
“Wolf Race” lenktynėse dalyviai buvo suskirstyti į klases pagal jų automobilių variklio darbinį tūrį. Visos klasės buvo sujungtos į poras – dviejų silpnesnių R1600 ir R2000 klasių dalyviai važiavo kartu dešimties laipsnių lenktynėse. Galingesniųjų R3000 ir R3000+ klasių dalyviai irgi važiavo bendrai. Kiekviena klasė važiavo dvi “Wolf Race” lenktynių sesijas. Galutinius rezultatus nulėmė abejose lenktynėse pelnytų taškų suma.
R1600 ir R2000 klasių pirmosios lenktynės
Pirmosios R1600 ir R2000 lenktynės baigėsi netikėtai: vos po 7 ratų R2000 klasėje kovojantis Rimas Pangonis apvertė savo BMW E46 automobilį. Dėl šios avarijos teko stabdyti šias lenktynes ir taškus dalinti pagal pozicijas, kurios buvo užimtos iki avarijos. Greičiausi šiose klasėse buvo lenktynininkai, kurie ir “Time Attack” lenktynėse rodė geriausius rezultatus – pirmasis R1600 klasėje buvo Mantas Neverdauskas, o R2000 klasėje priešininkams vilčių nepaliko Julius Skirmantas. Jie, kaip ir likusieji 9 greičiausius laikus parodę šių lenktynių dalyviai, važiavo Honda Civic automobiliais. BMW E46 dalyvis Rimas Pangonis avarijos metu nenukentėjo.
R3000 ir R3000+ klasių pirmosios lenktynės
Pirmosios “bombų” klasės lenktynės pavyko sklandžiai. Artion Blinov, prieš tai siautėjęs “Time Attack” lenktynėse buvo greičiausias R3000 klasėje, o bendruose klasių rezultatuose parodė trečiajį geriausią laiką. Antrasis R3000 klasėje lenktynes baigęs Mark Los, vairuojantis dyzelinį BMW 320D, buvo aštuntasis bendrose lenktynėse. Trečiasis buvo Virginijus Gelžinis, vairavęs su BMW E30. Jo bendras laikas buvo devintas.
R3000+ klasėje laimėjo Andrius Firantas, su žiūrovams puikiai pažystama Honda S2000. Vos 0.448 sekundės nuo Andriaus laiko atsiliko Antanas Vėbra, lenktynėse vairavęs BMW E30 automobilį. Trečiasis šioje klasėje liko Tauras Tunyla, vairuojantis Mazda Miata automobilį.
R1600 ir R2000 klasių antrosios lenktynės
Antrose R1600 ir R2000 klasių lenktynėse vėl dominavo Honda Civic automobiliai. Mantas Neverdauskas vėl buvo greičiausias R1600 klasėje. Bendrose lenktynėse jis liko trečias. Antroje R1600 klasėje buvo Aurelijus Beleckis, o trečias liko Tomas Buškevičius. Bendrose lenktynėse jie buvo atitinkamai 7 ir 9 vietose. R2000 klasėje ir bendrose lenktynėse pirmasis finišo liniją kirto Andrius Keblys. Antrasis likęs Julius Skirmantas nuo Andriaus atsiliko vos 0.67 sekundės. Trečiasis R2000 ir ketvirtasis bendrose lenktynėse liko Aleksandras Iljinas.
R3000 ir R3000+ klasių pirmosios lenktynės
Antrosios lenktynės sukėlė tiek daug dalyvių ir teisėjų diskusijų, jog praėjus daugiau nei trim valandom po lenktynių pabaigos – diskusijos dar netilo. Po itin ilgo rezultatų skaičiavimo, pirmasis buvo Tauras Tunyla, antrasis Andrius Firantas, o trečias liko Gytis Vaitulionis su Subaru Impreza Sti automobiliu.
Bendroji “Wolf Race” lenktynių įskaita
Susumavus abiejų lenktynių rezultatus, R1600 klasėje pirmąją vietą užėmė Mantas Neverdauskas. Antrasis liko – Aurelijus Beleckis, o trečiasis Tomas Buškevičius.
R2000 klasės nugalėtojas – Julius Skirmantas, antrasis liko Andrius Keblys, trečiasis – Edvinas Mardosas.
R3000 klasėje nugalėjo Artiom Blinov, antrasis liko Mark Los, o trečiasis – Vaidotas Mitkus, vairavęs BMW 325.
Statistikos mėgėjai pastebės, jog dviejų silpnesnių klasių podiumus užėmė Honda, o R3000 klasė buvo “rezervuota” BMW markės automobilių.
R3000+ galutinėje įskaitoje pirmasis buvo Andrius Firantas, ant antrojo podiumo laiptelio lipo Tauras Tunyla, o trečiasis liko Gytis Vaitulionis.
Antrieji “Time Attack” važiavimai
Nors “Wolf Race” įvykusi avarija ir pareikalavo nemažo laiko tarpo jos padarinių pašalinimui, tačiau antrųjų “Time Attack” sesijų dalyvių entuziazmo tai nesumažino. Po antrųjų važiavimų paaiškėjo ir absoliučiai greičiausieji.
“STR2500” klasės laimėtojai:
1. Tomas Buškevičius – 1:25:636
2. Vytas Bilinskas – 1:25:951
3. Karolis Vaidila – 1:26:371
“STR2500+” klasės laimėtojai:
1. Dainius Kablys – 1:21:192
2. Karolis Žiedavičius – 1:21:928
3. Rokas Aleksiūnas – 1:22:176
“PRO1600” klasės nugalėtojai:
1. Mantas Neverdauskas – 1:21:167
2. Aurelijus Beleckis – 1:24:190
3. Tomas Buškevičius – 1:25:951
“PRO2500” klasės nugalėtojai:
1. Mareks Matvejevs – 1:19:601
2. Julius Skirmantas – 1:20:462
3. Kasparas Skyrelis – 1:20:485
“PRO2500+” klasės nugalėtojai:
1. Paulius Insoda – 1:16:757
2. Artiom Blinov – 1:16:792
3. Egidijus Bulotas – 1:17:553
“Super Lap” lenktynės
“Time Attack” vainikuojantis “Super Lap” finalas irgi buvo pilnas netikėtumų. Vos vieną šansą “įvažiuoti” vieną geriausią laiką turėję lenktynininkai net dienos pabaigoje negailėjo savęs ir technikos.
“Super Lap Street” klasėje vėl geriausiai pasirodė Mitsubishi Evo bolidai. Rokas Aleksiūnas tapo greičiausiu šioje klasėje – jis parodė 1:22:542 laiką. Antrasis – Dainius Kablys, įveikęs trasą per 1:22:625. Trečiasis – Karolis Žiedavičius, parodęs 1:22:952. Visi trys Evo “tilpo” į pusę sekundės.
“Super Lap Pro” klasės viršūnėje – dar vienas Evo. Paulius Insoda, pilotuojantis Xtra Evo bolidą “įvežė” absoliučiai geriausią šios dienos laiką – 1:15:841. Antrasis liko Artiom Blinov, kuris šiandien visą dieną rodė puikų tempą. Jo laikas – 1:17:140. Trečiasis – Egidijus Bulotas, sėdėdamas už savo Porsche 968EBR vairo pasiekė 1:17:168
Veiksmo kupiną “Autoplius Fast Lap” lenktynių dieną vainikavo linksma apdovanojimų ceremonija, kurioje nestigo šypsenų ir šampano purslų.