1913 metais Sankt Peterburgo mieste įvykusi paroda, greičiausiai, buvo paskutinė tarptautinė automobilių paroda prieš įsiplieskiant tarptautiniam konfliktui, kuris vėliau evoliucionavo į pirmąjį pasaulinį karą.
Kaip ir daugelis tokio tipo renginių, taip ir Sankt Peterburge surengta automobilių paroda turėjo vieną tikslą - pritraukti potencialius investuotojus ir užmegzti ryšius su Vakarų Europoje gyvenančiais verslininkais. Antroji parodos misija - pademonstruoti žmonėms, jog automobilis yra puiki susisiekimo priemonė.
Rusijoje automobiliai anuomet dar nebuvo itin populiarūs. 1912 metais į Rusijos kelius išriedėjo vos 3447 automobiliai. Palyginus su naujų automobilių statistika dabar - tai yra lašas jūroje.
1913 metai automobilių industrijoje taip pat buvo labai įdomūs. Kiekvieną mėnesį, kiekvieną dieną automobilių gamintojai pristatydavo naują technologiją, naują variklį, naują pavarų dėžę, naują kėbulo tipą - anuomet kiekviena smulkmena nauja, tikrąją ta žodžio prasme.
Kaip bebūtų keista, tačiau anuomet automobilius varė pakankamai silpni varikliai. Išskyrus keletą atvejų, didžiąją daugumą varė 15 - 20 arklio galių jėgos agregatai.
Sankt Peterburgo automobilių parodoje, didžiausią parodos plotą išsipirko „Opel“. Sparčiai augantis automobilių gamintojas iš Vokietijos, kuris įvairiausiais būdais stengėsi išplėsti pardavimų tinklą ir tapti didžiausiu automobilių gamintoju Europoje. Nors „Opel“ kompanijai ant kulnų lipo „Citroen“, kuri naudojo tą pačią taktiką, tačiau kaip pasakytų liaudies išmintis - Kas pirmesnis, tas gudresnis.
Parodos metu buvo eksponuojama apie 40 automobilių, kurie vos per pusdienį buvo nupirkti. Tai buvo akivaizdus įrodymas, jog naujos transporto priemonės rūšis buvo itin paklausi. Gaila, jog kitą dieną visų ausis pasiekė ne itin maloni žinia, jog Europoje prasideda pirmasis pasaulinis karas.