• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugybė pasaulinių kompanijų, įskaitant automobilių kompanijas, pastarosiomis savaitėmis paskelbė socialinio tinklo „Facebook“ boikotą. Kodėl ir kokiu tikslu? Viso to priežastis yra nepakankama kova su neapykantos kurstymu.
Visi puikiai žinote, jog reklama socialiniuose tinkluose yra pats lengviausias ir paprasčiausias būdas atkreipti dėmesį naują prekinį ženklą. Tai žino ne tik smulkieji verslininkai, bet ir didžiausios pasaulio korporacijos, kurios kasmet reklamai „Facebook“ išleidžia milijonus. Vis dėlto, pastaruoju metu situacija pradėjo keistis.
Neseniai daugiau nei 500 kompanijų, įskaitant tokias kompanijas kaip „Lego“ ir „Starbucks“, paskelbė „Facebook“ boikotą. Kaip ir minėjome anksčiau, pagrindinė priežastis - nepakankama kova su neapykantos kurstymu, tad kol Markas Zuckerbergas svarsto kaip susitvarkyti su šia problema, kompanijos atsisako pirkti reklamą socialiniame tinkle.

Daugybė pasaulinių kompanijų, įskaitant automobilių kompanijas, pastarosiomis savaitėmis paskelbė socialinio tinklo „Facebook“ boikotą. Kodėl ir kokiu tikslu? Viso to priežastis yra nepakankama kova su neapykantos kurstymu.
Visi puikiai žinote, jog reklama socialiniuose tinkluose yra pats lengviausias ir paprasčiausias būdas atkreipti dėmesį naują prekinį ženklą. Tai žino ne tik smulkieji verslininkai, bet ir didžiausios pasaulio korporacijos, kurios kasmet reklamai „Facebook“ išleidžia milijonus. Vis dėlto, pastaruoju metu situacija pradėjo keistis.
Neseniai daugiau nei 500 kompanijų, įskaitant tokias kompanijas kaip „Lego“ ir „Starbucks“, paskelbė „Facebook“ boikotą. Kaip ir minėjome anksčiau, pagrindinė priežastis - nepakankama kova su neapykantos kurstymu, tad kol Markas Zuckerbergas svarsto kaip susitvarkyti su šia problema, kompanijos atsisako pirkti reklamą socialiniame tinkle.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Bronco visureigis


Tarpo boikotą „Facebook“ tinklui paskelbusių bendrovių yra ir keletas automobilių gamintojų. „Ford“ ir „Honda“ jau kurį laiką neinvestuoja į reklamą „Facebook“, o dabar prie jų prisijungė ir „General Motors“ koncernas. Nuo šiol „General Motors“ koncernui priklausančių prekinių ženklų reklamos neišvysite nei „Facebook“, nei „Instagram“, nei „WhatsApp“.
Vis dėlto, panašu, kad Zuckerbergas nesujaudina dėl susidariusios situacijos, tai patvirtina citata iš atviro laiško „Facebook“ darbuotojams. Socialinio tinklo vadovas mano, kad reklamos užsakovai netrukus grįš į platformą ir šiandien susidariusi krizė liks tik užmarštyje.
„Bloomberg“ duomenimis, dėl boikoto, Zuckerbergo įmonė jau prarado 7,2 milijardo dolerių.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų