• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Russellas Lordas – D.Britanijoje gyvenantis juvelyras, kuris turėdamas laisvą akimirką, atsitraukdavo nuo privačių klientų užsakymų ir pradėdavo plušėti prie automaniško projekto – Ari Vataneno vairuoto „Ford Escort RS 1800“ bolido replikos.


Russellas Lordas – D.Britanijoje gyvenantis juvelyras, kuris turėdamas laisvą akimirką, atsitraukdavo nuo privačių klientų užsakymų ir pradėdavo plušėti prie automaniško projekto – Ari Vataneno vairuoto „Ford Escort RS 1800“ bolido replikos.


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Escort RS 1800 (1)


Projektą pradėjo prieš 25 metus
Milžinišką patirtį sukaupęs juvelyras šio modeliuko konstravimą pradėjo prieš dvidešimt penkerius metus. Laikais, kuomet internetas daugeliui asocijuodavosi raganiškais burtais, o „Ford Escort“ buvo pats populiariausias naujas automobilis D.Britanijoje.
„Vargu ar būčiau užbaigęs šį modeliuką, jeigu ne mano draugas, kuris pamatęs milžinišką detalių kiekį manęs paklausė – Kas yra šioje dėžėje?“, – į galvą įstrigusią akimirką prisimena projekto autorius.
Modeliuko konstravimo procesas į priekį judėjo mažais žingsneliais. Ne tik dėl laiko trūkumo, bet ir dėl noro sukonstruoti unikalią, precizišką, originalią „Ford Escort RS 1800“ bolido repliką.

REKLAMA

Ford Escort RS 1800 (5)


Unikalus tvarinys
Išskirtinio modeliuko konstravimą pradėjęs juvelyras į pagalbą pasitelkė tris, daugelio geidžiamas, medžiagas: sidabrą ir auksą.
Automobilio kėbulas ir dalis pakabos detalių buvo pagamintos sidabro. Tuo tarpu ratlankiai, už slypintys stabdžių diskai, karbiuratorius, variklio dangčio laikikliai ir kitos smulkios detalės buvo pagamintos iš aukso. Netgi purvasaugiai buvo pagaminti iš aukso ir po to iškart papuošti juodaisiais deimantais.
Projekto autorius didžiausią dėmesį skyrė įvairiausioms detalėms. Pavyzdžiui, autentiškai atrodančioms sėdynėms, pakabos detalėms ir netgi varikliui, kuris atrodo kaip sumažinta „Ford Escort RS 1800“ širdis.



Įkvėpimo sėmėsi iš legendos
Lenktynėms paruoštas „Ford Escort RS 1800“ autosporto arenoje debiutavo 1975 metais. Klasikinės komponuotės bolidas į Pasaulio ralio čempionato įstoriją įėjo kaip vienas greičiausių to laikmečio bolidų.
„RS“ raidėmis pažymėtas sportininkas buvo aprūpintas 1,8 litro darbinio tūrio, 4 cilindrų benzininiu varikliu, kuris sugebėjo išvystyti 115 arklio galių ir 171 Nm sukimo momentą. Metams bėgant prie automobilio dirbę inžinieriai „Escort RS“ nuolatos tobulino ir didino konkurencingumą, todėl nenuostabu, jog nuo 1975 iki 1979 metų „Ford Escort RS“ sugebėjo šūsnį pergalių skirtingose ralio pirmenybėse.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų