Visiškai naujas modelis
Nepaisant didžiulių investicijų į naujos kartos modelį, prestižinių automobilių gamintoja nusprendė daugiau dėmesio skirti ne „Audi A4“ dizainui, bet techninei pusei.
Naujasis modelis yra 4.73 metro ilgio, 1.84 metro pločio, 1.43 metro aukščio. Naujausiomis technologijomis aprūpintas „Audi A4“ tapo 25 milimetrais ilgesnis, 16 milimetrų platesnis. Ratų bazė pailgėjo 12 milimetrų iki 2.82 metro.
Bene didžiausia naujiena - svoris. Palyginus su prieš tai gamintu modeliu, naujos kartos „Audi A4“ sveria vidutiniškai 120 kilogramų mažiau. Pats pigiausias modelis su 1.4 litro turbo-benzininiu varikliu sveria vos 1320 kilogramų. Tai yra mažiau nei 3 serijos „BMW“ ar C klasės „Mercedes Benz“.
Variklių gamoje bus keturi varikliai :
- 1.4 litro turbo-benzininis išvystantis 150 arklio galių ir 250 Nm.
- 2.0 litrų turbo-benzininis išvystantis 190 arklio galių ir 320 Nm.
- 2.0 litrų turbo-dyzelinis išvystantis 150 arklio galių, 320 Nm arba 190 arklio galių ir 400 Nm.
- 3.0 litrų turbo-dyzelinis išvystantis 218 arklio galių, 400 Nm arba 272 arklio galias ir 600 Nm.
Priklausomai nuo pasirinkto variklio, automobilis galės būti komplektuojamas su 6 bėgių mechanine, 8 bėgių automatine pavarų dėžėmis, priekinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara.
Kadangi naujos kartos modelis tapo ilgesnis ir platesnis, padidėjo ne tik bagažinės tūris, bet ir erdvė interjere sėdintiems keleiviams. „Audi A4“ universalas su neatlenktomis galinėmis sėdynėmis galės pasiūlyti 505 litrų dydžio bagažinę (15 litrų daugiau). Nuleidus galines sėdynes, bagažinės tūris išaugs iki 1510 litrų.
Sumenkino „Bauhaus“ ištakas
Tomas, kalbėdamas apie naująjį „Audi“ markės modelį, nevyniojo žodžių į vatą. Pirmą kartą Frankfurto automobilių parodoje išvydęs šį modelį, Tomas atidžiai apžiūrėjo kiekvieną „A4“ modelio detalę ir atidžiai išstudijavo automobilio kėbulo formas.
Pateikiame Tomo nuomonę apie naujos kartos „Audi A4“ dizainą.
„Kaip visada, automobilių gamintoja „Audi“, įdeda labai daug darbo į apšvietimo instrumentus, tačiau šį kartą buvo persistengta su jų kompleksiškumu. Mane labiausiai pradžiuginusi detalė - priekinės radiatoriaus grotelės, kurios sukuria puikų 3D jausmą.“
„Apskritai, bendras automobilio paviršių apdirbimas, man asmeniškai, priminė visiems puikiai pažįstamus Volkswagen Passat modelius, kur viskas plokščia ir banalu.“
„Audi su šiuo modeliu sužaidė pakankamai saugiai. Gamintojas su šiuo modeliu sumenkino savo „Bauhaus“ stilistikos ištakas, bet manau, kad gamintojas ateityje sugebės atsigriebti, nes koncepciniai automobiliai žada labai smagią ateitį.“