„SEAT Ateca“ sukurtas tapti naujuoju mūsų prekinio ženklo kertiniu akmeniu, kartu su „Leon“ ir „Ibiza“ modeliais. Visureigių segmentas siūlo neišmatuojamas galimybes, nes šių automobilių pardavimai Vakarų Europoje turi tendenciją didėti iki 25 proc. kasmet“, – sakė SEAT S.A Vykdomojo komiteto pirmininkas Luca de Meo.
„Be to, visureigis padės dar labiau sustiprinti prekinį ženklą. Tai yra pagrindinis mūsų uždavinys“, – pridūrė jis.
4,36 m ilgio naujoji ATECA gali pasiūlyti geras erdvės išnaudojimo galimybes. Bagažui skirta net 510 litrų, o versijos su visų varančių ratų sistema bagažinės tūris – 485 l. ATECA modelio kėbulas pasižymi ne tik „karšta“ išvaizda bei funkcionalumu, bet ir nedideliu svoriu.
Modernių vairuotojo pagalbos sistemų spektras yra platus. Pavyzdžiui, „Traffic Jam Assist“ funkcija nepaliks abejingų didmiesčių gyventojų, kurie nekenčia pamažu judėti užkimštomis gatvėmis. Ši sistema, atsižvelgdama į situaciją kelyje ir greitį, automatiškai stabdo ir varo į priekį automobilį. Spūstims išsisklaidžius ir automobiliui įsibėgėjus iki 60 km/val., sistema ima kontroliuoti greitį ir stebi, ar automobilis neišklysta iš savo eismo juostos ribų.
Lietuvoje naujojo „SEAT Ateca“ tikimasi sulaukti metų gale.
Ką apie automobilį mano Tomas?
Kiekvieną savaitę, kartu su aukštais automobilių dizaino karjeros laiptais pakilusiu, neseniai prestižinį „Red Dot“ dizaino apdovanojimą laimėjusiu,
Tomu Jankausku, automobilius vertiname pagal jų išvaizdą. Šią savaitę Tomo paprašėme įvertinti „Seat Ateca“ išvaizdą.
„Turbūt dauguma pamename neseniai pristatytą 20v20 vardu pavadintą konceptą. Šiuo modeliu Seat koncernas pademonstravo savo krosoverių ateities gaires. Ir išties koncepcinis automobilis atrodė šviežiai ir nuteikė labai maloniai.“
„Negaliu peikti gamybai paruošto modelio, tačiau man asmeniškai, automobilio vizualinė pusė turi per daug asimiliacijų su Škoda prekiniu ženklu.“
„Kaip tik praėjusią savaitę buvome susitikę su kolegomis iš Mlada Boleslavo (Škodos dizaino studijos). Kolegos dizaineriai dėjo ranką prieš širdies ir teigė, jog Škoda ir Seat neturi bendros filosofijos, nei dizaino. Vis dėlto, diskusija baigėsi ten kur ir prasidėjo. Likome prie savo nuomonių.“
„Taigi, neeinat labai gilyn į VAG koncerno prekinių ženklų diversifikacijos subtilybes, norėčiau pagirti Seat kokybės pojūtį. Automobilis išpildytas nepriekaištingai, tiek išorėje, tiek viduje. Dėl įvairiausių detalių tikslumo klausimų tikrai nekyla.“
„Visgi, man peršasi klausimas - Ar šiame modelyje išliko ispaniška dvasia? O gal šiame globaliame pasaulyje identitetas praranda yra nieko vertas ir galutinis neišsišokantis produktas yra svarbesnis?“