• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Dirbtuvių, kuriose būtų galima atlikti klasikinio automobilio modernizaciją tikrai netrūksta. Vis dėlto, tik keletas iš jų gali pasigirti sunkiai išsemiama fantazija ir projektais, kurie visiems laikams paliks įspaudą automobilių entuziastų pasaulyje.


Dirbtuvių, kuriose būtų galima atlikti klasikinio automobilio modernizaciją tikrai netrūksta. Vis dėlto, tik keletas iš jų gali pasigirti sunkiai išsemiama fantazija ir projektais, kurie visiems laikams paliks įspaudą automobilių entuziastų pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Automobili Amos“ tikrai nėra ta kompanija, kuri visų dėmesį patraukia kelis kartus per metus. Įprastai, šios bendrovės vardas interneto vandenynuose linksniuojamas gerokai rečiau, tačiau pažvelgus į „Automobili Amos“ darbus – tokia tendencija bendrovės įkūrėjui tikrai yra priimtina.

REKLAMA

Prieš penkerius metus „Automobili Amos“ suprojektavo modernią „Lancia Delta Integrale“ interpretaciją, kurią bendrovės įkūrėjas, Eugenijus Amosas, pakrikštijo „Futurista“ vardu. Iš anglies pluošto pagamintas kėbulas, nuostabaus grožio minimalistinis interjeras ir „tik“ 330 arklio galių generuojantis motoras apeliavo į tikruosius itališko hečbeko fanatikus, kuriems vairavimo potyriai buvo svarbesni negu įspūdingos techninės charakteristikos.

REKLAMA
REKLAMA

Dabar atėjo metas tą pačią „Lancia Delta Integrale“ idėją perkelti ten, kur jis sulaukė daugiausiai ovacijų – į ralį. Susipažinkite su „Automobili Amos Safarista“ – ekstremalesne „Delta“ modelio idėja, kurią automobilio autoriai primygtinai prašytų naudoti bekelėje.


„Automobili Amos“ teigia, jog „Safarista“ buvo pirminė modernizuotos „Delta“ idėjos vaisius, tačiau toksai naujai įkurtos bendrovės projektas tuomet pasirodė pernelyg ekstremalus ir atstumiantis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dabar, kai bendrovė sugebėjo įsitvirtinti tarp užkietėjusių benzingalvių, „Automobili Amos“ inžinieriai gali pademonstruoti ralio įkvėptą automobilį, kuriame rasime visus instrumentus, padėsiančius smagiai ir greitai prasilėkti pro vietinį miško keliuką.

REKLAMA

„Automobili Amos Safarista“

Skirtingai nei „Futurista“, raliui paruošta „Safarista“ bus gerokai retesnė – jų bus pagaminta vos 10 vienetų, o vieno egzemplioriaus kaina sieks net 570 000 eurų.


Už šią įspūdingą sumą gausite kone tikslingiausią „Lancia Delta Integrale“ ralio automobilio kopiją. Kiekvienas „Safarista“ įsigijęs laimingasis gaus „Reiger“ ralio automobiliuose naudojamas spyruokles ir amortizatorius.

REKLAMA

„Automobili Amos Safarista“

Automobilio vidus – sukurtas darbui, o ne pozavimui „Instagram“ socialiniame tinkle. Būtent todėl jame rasite „Motec“ skaitmeninį prietaisų skydelį, sekvencinę pavarų dėžę, hidraulinį rankinį stabdį.


„Safarista" programos tikslas – sugebėti pasiūlyti savo klientams patirtį, su kuria jie galėtų saugiai pasiekti savo ir automobilio galimybių ribas“, – sako „Automobili Amos“.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų