• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lancia Fulvia“ nėra tik dar vienas dailus itališkas automobilis. 1963 metais pristatytas automobilis serijinėje gamyboje išliko iki pat 1976 metų ir per šį laikotarpį sugebėjo iškovoti ne vieną čempionų taurę pasaulinėje autosporto arenoje. 
„Lancia Fulvia“ buvo gaminamas su keturių durų sedano, dviejų durų kupė ir trijų durelių hečbeko kėbulo tipais. Pastarąjį sukūrė „Lancia“ kolegos iš „Zagato“ dizaino studijos. Tuo tarpu Artūro užfiksuotas automobilis turi kupė kėbulo tipą.

Lancia Fulvia“ nėra tik dar vienas dailus itališkas automobilis. 1963 metais pristatytas automobilis serijinėje gamyboje išliko iki pat 1976 metų ir per šį laikotarpį sugebėjo iškovoti ne vieną čempionų taurę pasaulinėje autosporto arenoje. 
„Lancia Fulvia“ buvo gaminamas su keturių durų sedano, dviejų durų kupė ir trijų durelių hečbeko kėbulo tipais. Pastarąjį sukūrė „Lancia“ kolegos iš „Zagato“ dizaino studijos. Tuo tarpu Artūro užfiksuotas automobilis turi kupė kėbulo tipą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

12311993_704184189681335_2037522068_n


Būtent „Lancia Fulvia“ kupė sugebėjo 1972 metais iškovoti pasaulio ralio čempionatą ir padėjo labai tvirtus pamatus „Lancia Stratos“, „037“ ir „Delta Integrale“ modeliams.
„Lancia Fulvia“ yra išskirtinis ir dėl dar vienos priežasties. Kompaktiškas kupė buvo komplektuojamas su V formos, keturių cilindrų benzininiu varikliu. Priklausomai nuo pagaminimo metų, variklio darbinis tūris svyravo nuo 1.0 iki 1.5 litro.

Jeigu norite pasidalinti savo nuotraukomis, siųskite jas el.paštu :
[email protected]. arba parašykite žinutę į „
Facebook“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų