• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos automobilių koncerno BMW sportiškųjų modelių padalinys „BMW M“ praėjusiais metais išplėtė produkcijos liniją. Kartu su šiomis naujienomis bavarų koncernas atskleidė ir abiejų modelių „Competition“ versijas, kurios ieškantiems išskirtinumo vairuotojams pasiūlys dar daugiau galios ir papildomos įrangos.
Sportiškiausiame „BMW X3M Competition“ modelyje montuojamas naujos kartos 3 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų benzininis variklis, tapęs galingiausiu kada nors „BMW M“ serijos modeliuose siūlytu tokios konstrukcijos agregatu. Aukštas apsukas pasiekiantis motoras kartu su dviejų turbinų „M TwinPower Turbo“ technologija leidžia išvystyti maksimalią 353 kW/480 AG galią ir 600 Nm sukimo momentą. „BMW X3 M Competition“ skirta variklio modifikacija leis mėgautis dar didesne, 375 kw/510 AG galia.

Vokietijos automobilių koncerno BMW sportiškųjų modelių padalinys „BMW M“ praėjusiais metais išplėtė produkcijos liniją. Kartu su šiomis naujienomis bavarų koncernas atskleidė ir abiejų modelių „Competition“ versijas, kurios ieškantiems išskirtinumo vairuotojams pasiūlys dar daugiau galios ir papildomos įrangos.
Sportiškiausiame „BMW X3M Competition“ modelyje montuojamas naujos kartos 3 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų benzininis variklis, tapęs galingiausiu kada nors „BMW M“ serijos modeliuose siūlytu tokios konstrukcijos agregatu. Aukštas apsukas pasiekiantis motoras kartu su dviejų turbinų „M TwinPower Turbo“ technologija leidžia išvystyti maksimalią 353 kW/480 AG galią ir 600 Nm sukimo momentą. „BMW X3 M Competition“ skirta variklio modifikacija leis mėgautis dar didesne, 375 kw/510 AG galia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vilniuje užfiksuotas BMW X3M Competition


(nuotr. Augustinas Počopka)
Su naujuoju varikliu derinama preciziška automatinė aštuonių laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžė su „Drivelogic“ funkcija, kuri leidžia parinkti skirtingiems važiavimo režimams tinkamesnius algoritmus ir perjungti pavaras akimirksniu. Kompiuterio kontroliuojama naujos konstrukcijos visų varomų ratų sistema „M xDrive“ su aktyviu galinės ašies diferencialu leidžia paskirstyti sukimo momentą tarp ratų tiksliai pagal poreikius, užtikrinant optimalų sukibimą, didesnį vikrumą posūkiuose ir tikslų norimos trajektorijos laikymąsi. Markės gerbėjams naujoji „M xDrive“ ir jos suteikiamos galimybės jau žinomi iš naujausios kartos „BMW M5“ modelio.

REKLAMA

Vilniuje užfiksuotas BMW X3M Competition


(nuotr. Augustinas Počopka)
Dinamiškumo ir tikslumo, kuriais garsėja „BMW M“ modeliai, pagrindu naujuosiuose automobiliuose tapo sutvirtinti kėbulo elementai bei sofistikuota pakabos technologija. Specialiai „M“ modelių inžinierių suderintos pakabos konstrukcija sukurta tikslingam kinetinių jėgų suvaldymui, suteikiant pabrėžtinai preciziškas vairavimo savybes ir automobilio stabilumą kelyje. Greta mechaninių sprendimų aktyvuojami ir elektronikos komponentai: kontroliuojami aktyvūs amortizatoriai leidžia užtikrinti tiek komfortišką kasdienį vairavimą, tiek tikslų kelio pojūtį, sumažinant ratų ir kėbulo judesių amplitudę.

REKLAMA
REKLAMA

Vilniuje užfiksuotas BMW X3M Competition


(nuotr. Augustinas Počopka)
Tiek pakabos, tiek visų varomų ratų, variklio, pavarų dėžės ir vairo stiprintuvo darbo charakteristikos gali būti vairuotojo keičiamos mygtuko paspaudimu. Mėgstantiems sportinius pojūčius vairuotojams „M Dynamic Mode“ režimo dinaminė stabilumo kontrolės sistema leidžia iki tam tikros ribos slysti šonu, tačiau automobiliui pasisukus per daug čia pat apriboja variklio galią ir aktyvuoja intervalinį stabdymą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vilniuje užfiksuotas BMW X3M Competition


(nuotr. Augustinas Počopka)
Kaip ir visi „M“ linijos modeliai, taip ir „BMW X3 M“ išsiskiria papildomais, praktiškais kėbulo apdailos elementais, kurie be estetinių motyvų taip pat optimizuoja aušinimo oru procesus bei pagerina automobilių aerodinamines savybes. Abiejų automobilių „Competition“ versijas galima atpažinti pagal jau standartinėje įrangoje montuojamus 21 colio skersmens lengvo lydinio ratlankius, „M Sport“ išmetimo sistemą, blizgiai juodas radiatoriaus groteles, oro įsiurbimo ir stabdžių aušinimo angų apvadus bei šoninius veidrodėlius.
Apie „Automanų gatvę“
Šią rubriką sukūrėme tam, jog Jūs galėtumėte pasidalinti gatvėse užfiksuotų automobilių nuotraukas. Mums nesvarbu ar tai naujutėlis „Ferrari“ ar juokingai atrodantis „Fiat Punto“ su BMW radiatoriaus grotelėmis.

Norite papildyti 
„Automanų gatvės“ rubriką? Atsiųskite užfiksuotų automobilių nuotraukas 
el.paštu arba parašykite žinutę „
Facebook“ socialiniame tinkle.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų