(nuotr. Augustinas Počopka)
Su naujuoju varikliu derinama preciziška automatinė aštuonių laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžė su „Drivelogic“ funkcija, kuri leidžia parinkti skirtingiems važiavimo režimams tinkamesnius algoritmus ir perjungti pavaras akimirksniu. Kompiuterio kontroliuojama naujos konstrukcijos visų varomų ratų sistema „M xDrive“ su aktyviu galinės ašies diferencialu leidžia paskirstyti sukimo momentą tarp ratų tiksliai pagal poreikius, užtikrinant optimalų sukibimą, didesnį vikrumą posūkiuose ir tikslų norimos trajektorijos laikymąsi. Markės gerbėjams naujoji „M xDrive“ ir jos suteikiamos galimybės jau žinomi iš naujausios kartos „BMW M5“ modelio.
(nuotr. Augustinas Počopka)
Dinamiškumo ir tikslumo, kuriais garsėja „BMW M“ modeliai, pagrindu naujuosiuose automobiliuose tapo sutvirtinti kėbulo elementai bei sofistikuota pakabos technologija. Specialiai „M“ modelių inžinierių suderintos pakabos konstrukcija sukurta tikslingam kinetinių jėgų suvaldymui, suteikiant pabrėžtinai preciziškas vairavimo savybes ir automobilio stabilumą kelyje. Greta mechaninių sprendimų aktyvuojami ir elektronikos komponentai: kontroliuojami aktyvūs amortizatoriai leidžia užtikrinti tiek komfortišką kasdienį vairavimą, tiek tikslų kelio pojūtį, sumažinant ratų ir kėbulo judesių amplitudę.
(nuotr. Augustinas Počopka)
Tiek pakabos, tiek visų varomų ratų, variklio, pavarų dėžės ir vairo stiprintuvo darbo charakteristikos gali būti vairuotojo keičiamos mygtuko paspaudimu. Mėgstantiems sportinius pojūčius vairuotojams „M Dynamic Mode“ režimo dinaminė stabilumo kontrolės sistema leidžia iki tam tikros ribos slysti šonu, tačiau automobiliui pasisukus per daug čia pat apriboja variklio galią ir aktyvuoja intervalinį stabdymą.
(nuotr. Augustinas Počopka)
Kaip ir visi „M“ linijos modeliai, taip ir „BMW X3 M“ išsiskiria papildomais, praktiškais kėbulo apdailos elementais, kurie be estetinių motyvų taip pat optimizuoja aušinimo oru procesus bei pagerina automobilių aerodinamines savybes. Abiejų automobilių „Competition“ versijas galima atpažinti pagal jau standartinėje įrangoje montuojamus 21 colio skersmens lengvo lydinio ratlankius, „M Sport“ išmetimo sistemą, blizgiai juodas radiatoriaus groteles, oro įsiurbimo ir stabdžių aušinimo angų apvadus bei šoninius veidrodėlius.
Apie „Automanų gatvę“
Šią rubriką sukūrėme tam, jog Jūs galėtumėte pasidalinti gatvėse užfiksuotų automobilių nuotraukas. Mums nesvarbu ar tai naujutėlis „Ferrari“ ar juokingai atrodantis „Fiat Punto“ su BMW radiatoriaus grotelėmis.
Norite papildyti
„Automanų gatvės“ rubriką? Atsiųskite užfiksuotų automobilių nuotraukas
el.paštu arba parašykite žinutę „
Facebook“ socialiniame tinkle.