„Toyota iQ“ – tai pakankamai populiarus miesto automobilis, dėl savo dydžio dažnai lyginamas su „Smart ForTwo“. iQ iš pirmo žvilgsnio yra gana nuobodi mašina, tačiau pažvelgus įdėmiau galima pasigrožėti kūrybingu inžinierių darbu – na kaip jie į 2 metrų ilgio automobilį sutalpino keturių cilindrų variklį, šešių laipsnių transmisiją ir net keturias sėdimas vietas?
„Aston Martin“ nusprendė pasisavinti iQ dėl vienintelės priežasties – kad sumažintų vidutinę savo automobilių taršą. „Cygnet“ pasirodė 2010 metais, o jo gamyba prasidėjo jau 2011-aisiais, nes jau 2012-aisiais įsigaliojo Europos Sąjungos vidutinių emisijų reikalavimai. Kaip galite įsivaizduoti, 1,3 litrų variklį turintis „Cygnet“ buvo gerokai taupesnis ir ekologiškesnis nei V8 ir V12 variklius dėvintys didieji „Aston Martin“. Taip kompanija tikėjosi pasiekti kelis tikslus – padidinti pardavimus, išpopuliarinti „Aston Martin“ markę ir ES taršių gamintojų kategorijose pranokti konkurentus iš Vokietijos ir Italijos.
Už nuotraukas dėkojame Pranui.
Apie „Automanų gatvę“
Šią rubriką sukūrėme tam, jog Jūs galėtumėte pasidalinti gatvėse užfiksuotų automobilių nuotraukas. Mums nesvarbu ar tai naujutėlis „Ferrari“ ar juokingai atrodantis „Fiat Punto“ su BMW radiatoriaus grotelėmis.
Norite papildyti
„Automanų gatvės“ rubriką? Atsiųskite užfiksuotų automobilių nuotraukas
el.paštu arba parašykite žinutę „
Facebook“ socialiniame tinkle.