Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kai pamačiau pirmą kartą nesupratau, kaip buvę šeimininkai baudė savo automobilį. Kapotas pusiau gruntuotas, pusiau dažytas. Buvo "ale" sportinė važiuoklė :). Tepaliniai "amortikai" su nuojautom spyruoklėm. Važiuoklė buvo visiškai nusibaigusi. Automobilis pirktas Kaune.
Buvo 1,6 litro 83 kw motoras. Ėmėmės projekto ir dabar jis su 1,8 litro gti 103 kw motoru. Kaip tokiai mašinytei tikrai užtenka. :) Ji naudojama slalomuose bei kiekvienai dienai. Mieste užtenka kam nors duoti į kaulus. :)
Taip pat sudėdi dujiniai amortizatoriai KYB ir Eibach spyruokles. Po šios modifikacijos iškart pasijautė skirtumas. Jos dar laukia kėbulo remontas ir panašiai. Štai taip trumpai apie mano mylimą "Coltuką" :)
Parašė automanė Edita
Kai pamačiau pirmą kartą nesupratau, kaip buvę šeimininkai baudė savo automobilį. Kapotas pusiau gruntuotas, pusiau dažytas. Buvo "ale" sportinė važiuoklė :). Tepaliniai "amortikai" su nuojautom spyruoklėm. Važiuoklė buvo visiškai nusibaigusi. Automobilis pirktas Kaune.
Buvo 1,6 litro 83 kw motoras. Ėmėmės projekto ir dabar jis su 1,8 litro gti 103 kw motoru. Kaip tokiai mašinytei tikrai užtenka. :) Ji naudojama slalomuose bei kiekvienai dienai. Mieste užtenka kam nors duoti į kaulus. :)
Taip pat sudėdi dujiniai amortizatoriai KYB ir Eibach spyruokles. Po šios modifikacijos iškart pasijautė skirtumas. Jos dar laukia kėbulo remontas ir panašiai. Štai taip trumpai apie mano mylimą "Coltuką" :)
Parašė automanė Edita