Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Rodas Temporo nėra tipinis automanas. N.Zelandijoje gyvenantis vyras kiekvieną dieną keliasi anksti ryte, keliauja į savo kuklias dirbtuves ir jose tvarko įvairiausių automobilių kėbulus. Įvaldęs šį amatą, Rodas Temporo nusprendė sukurti savo svajonių automobilio, „Ferrari 250 GTO“, repliką.
„250 GTO“ yra vienas rečiausių ir brangiausių automobilių pasaulyje. „Ferrari“ iš viso pagamino tik 39 vienetus iš kurių daugelis priklauso keliems automobilių kolekcionieriams iš Jungtinių Valstijų, Europos ar Jungtinių Arabų Emyratų.
Kelis dešimtmečius su metalu dirbantis žmogus iš pirmo žvilgsnio tikrai neatrodo, lyg būtų automobilių konstravimo specialistas. Tačiau pamačius ką jis sugebėjo padaryti be aplinkinių pagalbos, žandikaulis savaime nukrenta iki žemės.
Iki šiol „Ferrari“ vadovai pamatę bent vieną gerą repliką, paprašydavo labai greitai sunaikinti daugybės darbo pareikalavusią repliką. Galbūt šiai bus padaryta išimtis?
Rodas Temporo nėra tipinis automanas. N.Zelandijoje gyvenantis vyras kiekvieną dieną keliasi anksti ryte, keliauja į savo kuklias dirbtuves ir jose tvarko įvairiausių automobilių kėbulus. Įvaldęs šį amatą, Rodas Temporo nusprendė sukurti savo svajonių automobilio, „Ferrari 250 GTO“, repliką.
„250 GTO“ yra vienas rečiausių ir brangiausių automobilių pasaulyje. „Ferrari“ iš viso pagamino tik 39 vienetus iš kurių daugelis priklauso keliems automobilių kolekcionieriams iš Jungtinių Valstijų, Europos ar Jungtinių Arabų Emyratų.
Kelis dešimtmečius su metalu dirbantis žmogus iš pirmo žvilgsnio tikrai neatrodo, lyg būtų automobilių konstravimo specialistas. Tačiau pamačius ką jis sugebėjo padaryti be aplinkinių pagalbos, žandikaulis savaime nukrenta iki žemės.
Iki šiol „Ferrari“ vadovai pamatę bent vieną gerą repliką, paprašydavo labai greitai sunaikinti daugybės darbo pareikalavusią repliką. Galbūt šiai bus padaryta išimtis?