Šiemet parodoje didžiulio susidomėjimo sulaukė nauji automobiliai. „Auto e Moto d'Epoca 2015“ buvo pristatomas S klasės „Mercedes Benz“, atnaujinta 3 serija, visiškai naujas „Bentley“ visureigis. Taip pat nereikėtų užmiršti „Infiniti Q30“, „Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“, „Porsche 911“.
Vis dėlto, didžiausią parodos plotą užėmė klasikiniai, istoriniai automobiliai. „Auto e Moto d'Epoca 2015“ buvo eksponuojami patys įvairiausi automobiliai, kurie šiuo metu didžiuojasi patekę į automanų istorijos vadovėlius. Tokie modeliai kaip „Lancia Beta“, „Porsche 911“, „Bugatti EB110“, „Jaguar Mark II“ ar „Lamborghini Miura“ kalba patys už save.
Ar tradicinės automobilių parodos išnyks? Greičiausiai ne, tačiau jų formatas artimiausioje ateityje turėtų pasikeisti. Nors daugelį metų vykstančios Ženevos ir Frankfurto automobilių parodos nesikeičia kelis dešimtmečius, tačiau po truputėlį vis daugiau parodų organizatorių nusprendžia po vienu stogu patalpinti ne tik naujų automobilių gamintojus.
Neseniai Italijoje įvykusi „Auto e Moto d'Epoca 2015“ tik dar įrodo, jog žmonėms įdomūs ne tik nauji, bet ir klasikiniai, istoriniai automobiliai. Į parodą žmonės atvyksta pasižiūrėti kaip atrodo visiškai nauji ir kaip tas modelis atrodė prieš 20, 30 ar net 40 metų. Ne gana to, milžiniškose salėse įsikuria automobilių komponentų gamintojai ir su automobiliais susijusios įmonės.
„Auto e Moto d'Epoca 2015“ nusprendę po vienu stogu sutalpinti didžiulį automanų katilą nepasigailėjo. Parodoje dalyvavo 18 automobilių gamintojų, 30 automobilių atstovybių, 65 atsarginių detalių atstovų ir net 4000 automobilių!
Ar tradicinės automobilių parodos išnyks? Greičiausiai ne, tačiau jų formatas artimiausioje ateityje turėtų pasikeisti. Nors daugelį metų vykstančios Ženevos ir Frankfurto automobilių parodos nesikeičia kelis dešimtmečius, tačiau po truputėlį vis daugiau parodų organizatorių nusprendžia po vienu stogu patalpinti ne tik naujų automobilių gamintojus.
Neseniai Italijoje įvykusi „Auto e Moto d'Epoca 2015“ tik dar įrodo, jog žmonėms įdomūs ne tik nauji, bet ir klasikiniai, istoriniai automobiliai. Į parodą žmonės atvyksta pasižiūrėti kaip atrodo visiškai nauji ir kaip tas modelis atrodė prieš 20, 30 ar net 40 metų. Ne gana to, milžiniškose salėse įsikuria automobilių komponentų gamintojai ir su automobiliais susijusios įmonės.
„Auto e Moto d'Epoca 2015“ nusprendę po vienu stogu sutalpinti didžiulį automanų katilą nepasigailėjo. Parodoje dalyvavo 18 automobilių gamintojų, 30 automobilių atstovybių, 65 atsarginių detalių atstovų ir net 4000 automobilių!