• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu nežinojote, Autech kadaise buvo išskirtinė Nissan automobilių tobulintoja. Autech šiam automobilių gamintojui buvo kaip AMG Mercedes Benz ar Abarth Fiat. 
Iš pradžių Autech japoniškus automobilius tobulindavo tik pagal užsakymą ir juos pritaikydavo žmonėms su negalia. Tačiau buvo keletas atvejų, kai Autech užsiimdavo ir automaniškais dalykais. Pavyzdžiui? Kompanijos specialistai paimdavo Nissan Skyline sedanus ir į juos sumontuodavo GT-R versijų komponentus.

Jeigu nežinojote, Autech kadaise buvo išskirtinė Nissan automobilių tobulintoja. Autech šiam automobilių gamintojui buvo kaip AMG Mercedes Benz ar Abarth Fiat. 
Iš pradžių Autech japoniškus automobilius tobulindavo tik pagal užsakymą ir juos pritaikydavo žmonėms su negalia. Tačiau buvo keletas atvejų, kai Autech užsiimdavo ir automaniškais dalykais. Pavyzdžiui? Kompanijos specialistai paimdavo Nissan Skyline sedanus ir į juos sumontuodavo GT-R versijų komponentus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

zagato_autech_stelvio_2


Tačiau norint nesusipykti su Nismo, Auetch specialistai užsiimdavo tik labai retais, įspūdingais ir dėmesio vertais projektais. Trumpai tariant - High End. Vienas iš tokių projektų buvo Autech Zagato Stelvio.
Devintame dešimtmetyje daugelis automobilių gamintojų norėjo, kad mažytės dizaino studijos iš Italijos kada nors jiems sukurtų automobilio dizainą. Pininfarina, Ghia ir Bertone buvo tarp populiariausių pasirinkimų, tačiau jeigu iš tikrųjų norėtume kažko unikalaus, turėtumėte kreiptis į Zagato.
Zagato buvo viena iš tų mažyčių automobilių kompanijų, kurios visą pasaulį sugebėdavo nustebinti drąsiomis linijomis ir nestandartiniais sprendimais. Kartais šie eksperimentai būdavo labai gražūs, kartais jie priversdavo visus raudonuoti iš gėdos. Tačiau toks požiūris į automobilių kūrimą patiko ne tik Nissan, bet ir Autech specialistams.
Taigi, planas buvo paprastas. Inžinieriai pasiėmė Nissan Y31 Leopard kupė, jį nusiuntė į Italiją, kurioje dizaineriai jau turėjo ant važiuoklės sumontuoti savo naujai sukurtą kėbulą.

REKLAMA

754-10363_AZ1


Kadangi italai moka ne tik piešti automobilių dizainą, bet ir išmano techninę mašinų dalį, vyrukai nusprendė Autech kompanijai padaryti siurprizą. Jie standartinį 3 litrų, šešių cilindrų motorą šiek tiek patobulino ir variklio galią padidino iki 320 AG. Tiesa, galia buvo perduodama per automatinę pavarų dėžę.

REKLAMA
REKLAMA

433_2518668


Galutinis rezultatas ( jeigu galima taip pasakyti ) buvo įdomus. Anksčiau minėjome, jog Zagato kūriniai buvo arba labai mylimi arba nekenčiami. Kaip manote, į kurią kategoriją reikėtų priskirti šį jų kūrinį?
Į akį labiausiai krenta priekiniai sparnai, kuriuos yra integruoti šoniniai vaizdo veidrodėliai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2518699


Pripažinkime, automobilis tikrai buvo ne visų skoniui, tačiau jo kaina atrodo buvo laužta iš piršto. Autech nusprendė šį automobilį pardavinėti net už 18 milijonų Japonijos jenų. Pavyzdžiui, po vienerių ar dviejų metų prekyboje pasirodęs R32 GT-R kainavo penkis milijonus Japonijos jenų. Net Honda NSX-R kainavo devynis milijonus Japonijos jenų. Todėl natūralu, jog daugeliui iškyla klausimas - Kokio velnio man pirkti šią itališką geldą?
Tačiau blogiausia dalis yra Zagato išdavystė. Kaip tik tuo metu, kai Autech ir Nissan kreipėsi į Zagato, italai buvo pasirašę bendradarbiavimo sutartį su Aston Martin. Zagato jiems taip pat buvo prižadėję sukurti unikalų automobilį, kuris būtų pardavinėjamas už milžinišką sumą. Kaip matote patys(nuotrauka žemiau), italai kurdami automobilį Aston Martin daug pastangų neįdėjo. Nissan greičiausiai taip pat buvo nelabai patenkinta.

pp1

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų