Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Australija – milžiniška šalis, kurios gyventojai susiduria su tam tikrais, netgi unikaliais iššūkiais. Gigantiškus didmiesčius ir mažesnius miestelius dažnai skiria dideli atstumai, o tai yra nemenkas iššūkis policijos pareigūnams, gaisrininkams ar greitosios pagalbos medikams.
Atokiame Vakarų Australijos regione gyvenantis Maiklas Livingstonas ir kaimo gydytoju dirbantis specialistas tai puikiai žino. Šiuo metu mažytės gyvenvietės gydytojas bando įtikinti Australijos transporto departamentą, jog „Nissan GT-R“ būtų užregistruotas kaip greitosios pagalbos automobilis.
Maiklas Livingstonas teigia, jog jis teikdamas medicinos paslaugas Ravensthorpo ir Hopetouno miestuose, jam priklausantis „Nissan GT-R“ yra vienintelė tinkama priemonė, kuri leistų miestus skiriantį atstumą (300 mylių) įveikti greitai. Gydytojas teigia, jog jis yra kviečiamas reaguoti į skubius medicininius atvejus vietinėje Ravensthorpo sveikatos priežiūros tarnyboje, kurioje nėra visą parą dirbančio gydytojo.
Kovo mėnesį, M.Livingstonas buvo iškviestas į Ravensthorpe medicinos centrą padėti vienerių metų vaikui, kuris nustojo kvėpuoti. Jo paties žodžiais tariant, gydytojas važiavo „dideliu greičiu“ savo automobiliu, kad kuo greičiau pasiektų centrą.
Nerimaudamas dėl paciento būklės Livingstonas pažymėjo: „Važiuodamas ten galvojau, ar spėsiu atvykti laiku, ar atvyksiu tada, kai vaikas bus miręs“. Laimei, jis atvyko laiku, ir Karališkoji skraidančiųjų gydytojų tarnyba sugebėjo stabilizuoti vaiko būklę ir perkelti jį į Perto ligoninę. Vaikas pasveiko ir po 3 dienų buvo išrašytas, tačiau tai privertė kaimo gydytoją susimąstyti apie savo reakcijos į skubią situaciją laiką.
Ši situacija paskatino Livingstoną kreiptis į Vakarų Australijos transporto departamentą dėl skubios transporto priemonės statuso suteikimo. Tai leidžia transporto priemonėje įrengti mirksinčius žibintus ir sirenas, ir atleidžia vairuotoją nuo tam tikrų kelių eismo taisyklių, kai jis reaguoja į avarinę situaciją. Remiantis Transporto departamento paskelbtais dokumentais, avarinės transporto priemonės statusą gali patvirtinti Transporto departamento generalinis direktorius, o paraiškos patvirtinimas paprastai trunka apie šešias savaites.
Vis dėlto, transporto departamentas gydytojo paraišką suteikti jo „Nissan GT-R“ avarinės transporto priemonės statusą. Nepaisant to, kad jis baigė reikiamus mokymus, departamento atstovas nurodė įvairias priežastis, kodėl gydytojo paraiška buvo atmesta. Stebina tai, kad tarp jų esą buvo teiginys, jog „vyrai vairuotojai dažniau vairuoja dideliu greičiu ir elgiasi rizikingai“, o tai tikriausiai nepatiks daugeliui tame pačiame regione dirbančių greitosios pagalbos vairuotojų vyrų.
Be to, transporto administracija atkreipė dėmesį į žemą „Nissan GT-R“ priekinę dalį ir automobilio saugumo susidūrus su gyvūnu. Australijos kaimo vietovėse naudojamose transporto priemonėse dažnai montuojami dideli apsauginiai stulpeliai, kad būtų apsaugota nuo kengūrų ar gyvulių kelyje, tačiau Livingstono „GT-R“ jų neturi.
Departamentas taip pat pažymėjo, kad visiškas avarinės transporto priemonės statusas (EVS) paprastai suteikiamas tik transporto priemonėms, priklausančioms oficialiam valstijos greitosios pagalbos tarnybų tinklui.
Tuo tarpu gydytojas po tokios išvados tikina, jog jis neieško būdų apeiti sistemą. Jis nori išspręsti problemą, kuri yra aktuali ne tik jam, bet ir kitiems gydytojams, kurie gyvena atokesniuose šalies kampeliuose.
Australija – milžiniška šalis, kurios gyventojai susiduria su tam tikrais, netgi unikaliais iššūkiais. Gigantiškus didmiesčius ir mažesnius miestelius dažnai skiria dideli atstumai, o tai yra nemenkas iššūkis policijos pareigūnams, gaisrininkams ar greitosios pagalbos medikams.
Atokiame Vakarų Australijos regione gyvenantis Maiklas Livingstonas ir kaimo gydytoju dirbantis specialistas tai puikiai žino. Šiuo metu mažytės gyvenvietės gydytojas bando įtikinti Australijos transporto departamentą, jog „Nissan GT-R“ būtų užregistruotas kaip greitosios pagalbos automobilis.
Maiklas Livingstonas teigia, jog jis teikdamas medicinos paslaugas Ravensthorpo ir Hopetouno miestuose, jam priklausantis „Nissan GT-R“ yra vienintelė tinkama priemonė, kuri leistų miestus skiriantį atstumą (300 mylių) įveikti greitai. Gydytojas teigia, jog jis yra kviečiamas reaguoti į skubius medicininius atvejus vietinėje Ravensthorpo sveikatos priežiūros tarnyboje, kurioje nėra visą parą dirbančio gydytojo.
Kovo mėnesį, M.Livingstonas buvo iškviestas į Ravensthorpe medicinos centrą padėti vienerių metų vaikui, kuris nustojo kvėpuoti. Jo paties žodžiais tariant, gydytojas važiavo „dideliu greičiu“ savo automobiliu, kad kuo greičiau pasiektų centrą.
Nerimaudamas dėl paciento būklės Livingstonas pažymėjo: „Važiuodamas ten galvojau, ar spėsiu atvykti laiku, ar atvyksiu tada, kai vaikas bus miręs“. Laimei, jis atvyko laiku, ir Karališkoji skraidančiųjų gydytojų tarnyba sugebėjo stabilizuoti vaiko būklę ir perkelti jį į Perto ligoninę. Vaikas pasveiko ir po 3 dienų buvo išrašytas, tačiau tai privertė kaimo gydytoją susimąstyti apie savo reakcijos į skubią situaciją laiką.
Ši situacija paskatino Livingstoną kreiptis į Vakarų Australijos transporto departamentą dėl skubios transporto priemonės statuso suteikimo. Tai leidžia transporto priemonėje įrengti mirksinčius žibintus ir sirenas, ir atleidžia vairuotoją nuo tam tikrų kelių eismo taisyklių, kai jis reaguoja į avarinę situaciją. Remiantis Transporto departamento paskelbtais dokumentais, avarinės transporto priemonės statusą gali patvirtinti Transporto departamento generalinis direktorius, o paraiškos patvirtinimas paprastai trunka apie šešias savaites.
Vis dėlto, transporto departamentas gydytojo paraišką suteikti jo „Nissan GT-R“ avarinės transporto priemonės statusą. Nepaisant to, kad jis baigė reikiamus mokymus, departamento atstovas nurodė įvairias priežastis, kodėl gydytojo paraiška buvo atmesta. Stebina tai, kad tarp jų esą buvo teiginys, jog „vyrai vairuotojai dažniau vairuoja dideliu greičiu ir elgiasi rizikingai“, o tai tikriausiai nepatiks daugeliui tame pačiame regione dirbančių greitosios pagalbos vairuotojų vyrų.
Be to, transporto administracija atkreipė dėmesį į žemą „Nissan GT-R“ priekinę dalį ir automobilio saugumo susidūrus su gyvūnu. Australijos kaimo vietovėse naudojamose transporto priemonėse dažnai montuojami dideli apsauginiai stulpeliai, kad būtų apsaugota nuo kengūrų ar gyvulių kelyje, tačiau Livingstono „GT-R“ jų neturi.
Departamentas taip pat pažymėjo, kad visiškas avarinės transporto priemonės statusas (EVS) paprastai suteikiamas tik transporto priemonėms, priklausančioms oficialiam valstijos greitosios pagalbos tarnybų tinklui.
Tuo tarpu gydytojas po tokios išvados tikina, jog jis neieško būdų apeiti sistemą. Jis nori išspręsti problemą, kuri yra aktuali ne tik jam, bet ir kitiems gydytojams, kurie gyvena atokesniuose šalies kampeliuose.