Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lengvas, kompaktiškas, daugeliui įkandamas ir svarbiausia - varomas galiniais ratais. Puikus receptas, kurį kadaise labai dažnai mėgo naudoti japoniškų automobilių gamintojai.
Netikėtai sumažėjusi sportiškų automobilių paklausa ir griežti taršos reikalavimai daugelį gamintojų privertė priimti labai sunkų ir skaudų sprendimą - nutraukti sportiškų modelių gamybą. Nepaisant to, didžioji dauguma atletų iš Japonijos išliko populiarūs ir geidžiami iki šių dienų.
Vis gi, šiandienos herojus vairuoja naujos kartos, 21 amžiaus sportišką kupė - „Toyota GT86“. Kaip ir prieš 20 metų sukurti protėviai, taip ir štai šis „Toyota“ modelis buvo kuriamas pagal tą pačią, laiko patikrintą formulę.
Šiandien susipažinsite su Aurimu ir jam priklausančiu „Toyota GT86“ automobiliu - projektu, kurį visuomet galima išvysti Kauno miesto gatvėse.
Daugiau - žemiau esančiame vaizdo klipe.
Lengvas, kompaktiškas, daugeliui įkandamas ir svarbiausia - varomas galiniais ratais. Puikus receptas, kurį kadaise labai dažnai mėgo naudoti japoniškų automobilių gamintojai.
Netikėtai sumažėjusi sportiškų automobilių paklausa ir griežti taršos reikalavimai daugelį gamintojų privertė priimti labai sunkų ir skaudų sprendimą - nutraukti sportiškų modelių gamybą. Nepaisant to, didžioji dauguma atletų iš Japonijos išliko populiarūs ir geidžiami iki šių dienų.
Vis gi, šiandienos herojus vairuoja naujos kartos, 21 amžiaus sportišką kupė - „Toyota GT86“. Kaip ir prieš 20 metų sukurti protėviai, taip ir štai šis „Toyota“ modelis buvo kuriamas pagal tą pačią, laiko patikrintą formulę.
Šiandien susipažinsite su Aurimu ir jam priklausančiu „Toyota GT86“ automobiliu - projektu, kurį visuomet galima išvysti Kauno miesto gatvėse.
Daugiau - žemiau esančiame vaizdo klipe.