• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintoja „Subaru“, visame pasaulyje išpopuliarėjo po itin sėkmingo pasirodymo pasaulio ralio čempionate, kurį kuravo vieni geriausių savo amato specialistai iš „ProDrive“ kompanijos. 
Šis auksinis „Subaru“ laikotarpis asocijuojamas su amžiną atilsį - Colinu McRae ir „Subaru Impreza WRC“ automobiliu, kuris skynė vieną pergalę po kitos.
Pasaulio ralio čempionato taisyklės ne visuomet buvo identiškos. Reglamentas visuomet buvo tobulinamas, reglamento autoriai visuomet ieškojo būdų kaip pagreitinti bolidus, žiūrovams suteikti daugiau dramatiškumo, o komandoms leisti sumažinti biudžetus.
1997 metais pasaulio ralio čempionato dalyviai įžengė į atsinaujinusias pirmenybes, kuriose startuoti galėjo naująjį reglamentą atitinkantys bolidai. „Subaru“ ir „ProDrive“ ruošdamasi naujajam reglamentui, pasinaudojo jame esančia galimybe nekurti bendro naudojimo keliams skirtos versijos. Ši taisyklė „ProDrive“ specialistams leido išmesti senąjį bolidą ir viską pradėti nuo pradžių, nuo visiškai balto popieriaus lapo.

Automobilių gamintoja „Subaru“, visame pasaulyje išpopuliarėjo po itin sėkmingo pasirodymo pasaulio ralio čempionate, kurį kuravo vieni geriausių savo amato specialistai iš „ProDrive“ kompanijos. 
Šis auksinis „Subaru“ laikotarpis asocijuojamas su amžiną atilsį - Colinu McRae ir „Subaru Impreza WRC“ automobiliu, kuris skynė vieną pergalę po kitos.
Pasaulio ralio čempionato taisyklės ne visuomet buvo identiškos. Reglamentas visuomet buvo tobulinamas, reglamento autoriai visuomet ieškojo būdų kaip pagreitinti bolidus, žiūrovams suteikti daugiau dramatiškumo, o komandoms leisti sumažinti biudžetus.
1997 metais pasaulio ralio čempionato dalyviai įžengė į atsinaujinusias pirmenybes, kuriose startuoti galėjo naująjį reglamentą atitinkantys bolidai. „Subaru“ ir „ProDrive“ ruošdamasi naujajam reglamentui, pasinaudojo jame esančia galimybe nekurti bendro naudojimo keliams skirtos versijos. Ši taisyklė „ProDrive“ specialistams leido išmesti senąjį bolidą ir viską pradėti nuo pradžių, nuo visiškai balto popieriaus lapo.

REKLAMA


Pasak aukciono organizatorių, į kurių rankas pateko pirmasis 1997 metų sezonui sukurtas „Subaru Impreza WRC“ prototipas, Colinas McRae už šio bolido vairo praleido valandų valandas tam, jog „ProDrive“ galėtų sukurti patikimą, ištvermingą ir labai greitą bolidą.
1997 metų sezonui skirtas bolidas turėjo modernizuotą 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį, kuriam kompaniją palaikė didesnės oro paėmimo angos, pralaidesnis oro filtras ir kas be ko - didesnis tarpinis suslėgto oro aušintuvas. „ProDrive“ taip pat padidino kėbulo standumą, padidino pakabos eigą.
Naujasis „ProDrive“ kūrinys savo pirmose varžybose pasirodė geriau negu gerai. Colino McRae komandos draugas, Piero Liatti, iškovojo pergalę „Monte Karlo ralyje, pirmame 1997 metų pasaulio ralio čempionato etape. Vėliau Colinas McRae su nauju bolidu savo kraitį papildė penkiomis pergalėmis ir 1997 metų sezono vairuotojų įskaitoje užėmė antrąją vietą, nusileisdamas tik aršiajam Tommi Makinenui iš „Mitsubishi“.
Aukciono organizatoriai tikisi, jog šis unikalus egzempliorius sulauks savanorio, kuris sutiks už jį sumokėti 220 000 eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų