Vienas iš tokių pavyzdžių galėtų būti štai šis „Mark IIIB“, kuris buvo visuomenei pristatytas 1951 metais. Už šio automobilio sukūrimą buvo atsakingas Colinas Chapmanas. Taip, tai tas pats žmogus, kuris įkūrė „Lotus“ ir sugebėjo sukurti daugybę nuostabių sportiškų automobilių.
Pasibaigus karui, daugelis britų ieškojo savi-realizacijos būdų. Daugelis pradėjo užsiimti žemdirbyste, unikalių prietaisų kūrimu arba automobilių gamyba. Colinas Chapmanas, svajojęs visą gyvenimą apie automobilių konstravimą, sumetęs šlepetes su Michael'u ir Nigeliu Allen'ais, vyras ant „Austin Seven“ bazės sumeistravo naujus lenktynininius bolidus.
Nors Colino Chapmano vardas anuomet buvo žinomas tik jo tėvams ir jo draugams, tačiau vieną po kitos pergalę skynę brito sukonstruoti bolidai atkreipė daugybės lenktynininkų dėmesį.
Matydamas didžiulį potencialą, 1952 metais Colinas Chapmanas įkūrė dabar visame pasaulyje puikiai žinomą automobilių kompaniją - „Lotus“. Nuo tada „Lotus“ vardas pradėjo skambėti ne tik D.Britanijoje, bet ir visame pasaulyje, kol galiausiai šis automobilių gamintojas tapo visų automanų gerbiama Formulės-1 komanda ir sportiškų automobilių gamintoju.
Jeigu trumpam sugrįžtume prie „Mark IIIB“, šis bolidas lenktynių trasose šėliojo 1952 iki 1953 metais. O į pensiją „Mark IIIB“ išėjo 1954 metais.
Įdomu yra tai, kad aukcione šis automobilis bus parduotas už maždaug 250 - 300 tūkst. dolerių. Įdomu ką apie šią sumą pasakytų Adamas Currie, kuris 1954 metais šį automobilį pardavė už 700 dolerių.