1974 metais pasikeitusios čempionato taisyklės privertė gamintojus reaguoti į pokyčius. Kaip ir anksčiau, gamintojai privalėjo pagaminti iki 1000 konkretaus modelio egzempliorių, jog galėtų sėkmingai praeiti sportinio bolido homologaciją. Vieni gamintojai šį reikalavimą išpildė maksimaliai, o štai „Ford“ pagamino tik 250 „Capri RS 3100“ vienetų.
Kaip žinote, serijiniai modeliai labai dažnai turi mažai ką bendro su tais galiūnais, kurie stumdosi su savo konkurentais trasoje, ir štai šis „Capri“ nėra išimtis.
Jeigu serijinis modelis turėjo 3,1 litro darbinio tūrio motorą, lenktynėms skirtas automobilis turėjo absoliučiai naują, „Cosworth“ suprojektuotą agregatą, kurio tūris siekė 3,4 litro ir šiandien yra laikomas vienu svarbiausiu instrumentu, padėjusiu „Ford“ nugalėti Europos pirmenybėse.
Būtent šį egzempliorių sukonstravo britų specialistas Ricas Woodas. Iš specialisto dirbtuvių jis vėliau iškeliavo į verslininko, automobilių entuziasto ir buvusio Formulės 1 komandos savininko, Gerardo Lopezo, rankas.
Variklis, pavarų dėžė, diferencialas ir kiti mechaniniai komponentai yra nauji ir, pasak aukciono organizatorių, automobilis dar neturėjo progos pabuvoti lenktynių trasoje.
Automobilio kaina? Paslaptis. Vis dėlto, jeigu bendro naudojimo keliams skirta „Ford Capri 2600 RS“ versija šiandien kainuoja 40 000 - 50 000 eurų, tai lenktynėms skirta versija bus kelis kartus brangesnė.
„Ford Capri“ yra vienas iš lenktyninių automobilių ikonų, tad mes labai nenustebtume, jeigu parduodamas egzempliorius aukcione labai ilgai neužsibūtų.