Per tris šio automobilio savininkas pakeitė tiek daug detalių, jog vargu ar apsimokėti jas viskas skaičiuoti. Užteks pasižiūrėti į dabartinę automobilio konfigūraciją. „Recars CS“ sėdynės, „BBS RS“, „Airlift“ pakaba, trečios kartos „Audi TT“ vairas...
„VAG“ koncernas labai dažnai peikiamas dėl panašios išvaizdos automobilių, tačiau 1998 metais „Audi“ pristatė ant „Volkswagen Golf“ platformos sukurtą sportišką kupė, kuris nustebino ne vieną. Nustebino ne dėl valdymo savybių, o dėl automobilio dizaino. Tokio gražaus ir išskirtinio „Audi“ markės automobilio pasaulis jau buvo seniai nematęs.
Nuo 1998 metų „Audi“ sukūrė tris visiškai naujas modelio kartas, kurios nuolatos būdavo sportiškų automobilių gerbėjų akiratyje. Tačiau šį kartą paganysime akis į pirmos kartos „Audi TT“, kuris atrodo lyg būtų ką tik išvažiavęs iš gamyklos. Taip ir todėl, jog kiekviena detalė, kiekvienas komponentas yra visiškai naujas.
„VAG“ koncernas labai dažnai peikiamas dėl panašios išvaizdos automobilių, tačiau 1998 metais „Audi“ pristatė ant „Volkswagen Golf“ platformos sukurtą sportišką kupė, kuris nustebino ne vieną. Nustebino ne dėl valdymo savybių, o dėl automobilio dizaino. Tokio gražaus ir išskirtinio „Audi“ markės automobilio pasaulis jau buvo seniai nematęs.
Nuo 1998 metų „Audi“ sukūrė tris visiškai naujas modelio kartas, kurios nuolatos būdavo sportiškų automobilių gerbėjų akiratyje. Tačiau šį kartą paganysime akis į pirmos kartos „Audi TT“, kuris atrodo lyg būtų ką tik išvažiavęs iš gamyklos. Taip ir todėl, jog kiekviena detalė, kiekvienas komponentas yra visiškai naujas.