„Audi“ iki šiol yra įsitikinusi, jog „S6“ arba S7“ senajame žemyne turės pasisekimą tik tada, jeigu jie turės milžiniško pajėgumo dyzelį, o tiksliau – 6 cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio agregatą, kuris išvystys kaklą laužantį 700 Nm sukimo momentą ir 350 arklio galių.
Nepriklausomai nuo modelio, 6 cilindrų dyzelis bus komplektuojamas su dviem turbokompresoriais. Vienas iš jų – elektrinis, kuris padės nerangų variklį išjudinti nuo 1650 aps/min. Tuo tarpu tradicinė, variklio išmetamosiomis dujomis maitinamas turbokompresorius pilnu pajėgumu pradės dirbti 2500 - 3100 sūkių diapazone.
Bendrovės atstovų teigimu, ši kombinacija turėtų sukurti efektyviausią ir dinamiškiausią dyzelinį variklį rinkoje.
„S6“ su šiuo motoru iki 100 km/val. įsibėgės per 5 sekundes, o tik truputėlį sunkesni „S6 Avant“ ir „S7 Sportback“ tą pačią užduotį įveiks per 5,1 sekundės. Maksimalus greitis? Vokietijos autobanams priimtinas – 250 km/val.
Praėjus porai metų, Lietuvą užplūs egzemplioriai iš tolimųjų Jungtinių Valstijų, kurie turės 2,9 litro, 6 cilindrų benzininį motorą. Tą patį, kurį šiuo metu galime surasti „Audi RS4“ arba „Audi RS5“ modeliuose. Šis daugeliui priimtinesnis aparatas pasiūlys 450 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą – džiuginantys parametrai.
Lietuvoje ir kitose Europos šalyse „Audi S6“ ir „Audi S7 Sportback“ pasirodys šių metų vasarą. Iškart pasiruoškite 76 500 eurų, jeigu norite įsigyti „Audi S6“ sedaną arba 82 750 eurus už „Audi S6“ universalą ir „Audi S7 Sportback“.