• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Audi S1 Quattro Extreme“ - vardas, kuris interneto platybėse šmėžuoja jau kuris laikas. Nors interneto platybėse šis automobilis taip buvo pavadintas dėl agresyvios išvaizdos, tačiau visiems smalsuoliams turime gerų žinių. Prieš kurį laiką daugelio automanų dėmesį patraukęs automobilis nėra ribotos laidos „Audi S1 Quattro“ modelio versija - tai Vokietijoje gyvenančio Willo Heroldo gausiai modifikuota „Audi Ur-Quattro“ kupė. 
Willas Heroldas nėra vienas iš tų automanų, kuris turėdamas laisvą akimirką praleidžia šalia namų įrengtame garaže. Vokietis turi „Herold Motorsport“ vardu pavadintą įmonę, kuri specializuojasi lenktyninių bolidų konstravimu ir priežiūra.
Buvęs lenktynininkas ir didis automobilių specialistas, šį galiūną susikonstravo savo malonumui prieš keletą metų. Įsigijęs pakankamai gero stovio „Audi Ur-Quattro“ kupė, vyras po truputėlį pradėjo automobilį modifikuoti, išmesti nereikalingas detales. Laikui bėgant, keitėsi ne tik automobilio išvaizda, bet ir galimybės lenktynių trasoje. Palaipsniui, atliktos modifikacijos netenkino nei Willo poreikių, nei pačio automobilio, kuris netiesiogiai prašė rinktis iš dviejų kelių - „Išmesk mane arba pakeisk kardinaliai.“ Kaip matote patys, vyras pasirinko antrąjį variantą.

Audi S1 Quattro Extreme“ - vardas, kuris interneto platybėse šmėžuoja jau kuris laikas. Nors interneto platybėse šis automobilis taip buvo pavadintas dėl agresyvios išvaizdos, tačiau visiems smalsuoliams turime gerų žinių. Prieš kurį laiką daugelio automanų dėmesį patraukęs automobilis nėra ribotos laidos „Audi S1 Quattro“ modelio versija - tai Vokietijoje gyvenančio Willo Heroldo gausiai modifikuota „Audi Ur-Quattro“ kupė. 
Willas Heroldas nėra vienas iš tų automanų, kuris turėdamas laisvą akimirką praleidžia šalia namų įrengtame garaže. Vokietis turi „Herold Motorsport“ vardu pavadintą įmonę, kuri specializuojasi lenktyninių bolidų konstravimu ir priežiūra.
Buvęs lenktynininkas ir didis automobilių specialistas, šį galiūną susikonstravo savo malonumui prieš keletą metų. Įsigijęs pakankamai gero stovio „Audi Ur-Quattro“ kupė, vyras po truputėlį pradėjo automobilį modifikuoti, išmesti nereikalingas detales. Laikui bėgant, keitėsi ne tik automobilio išvaizda, bet ir galimybės lenktynių trasoje. Palaipsniui, atliktos modifikacijos netenkino nei Willo poreikių, nei pačio automobilio, kuris netiesiogiai prašė rinktis iš dviejų kelių - „Išmesk mane arba pakeisk kardinaliai.“ Kaip matote patys, vyras pasirinko antrąjį variantą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi Quattro 1


Pradėkime nuo automobilio širdies. Standartiniame modelyje jis turėjo 5 cilindrus, tačiau dabar automobilį į priekį varo 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininis motoras, kuriam kompaniją palaiko „Garrett“ turbina, milžiniškas tarpinis suslėgto oro aušintuvas, specialiai šiam motorui pagaminti stūmokliai, alkūninis velenas, išmetimo kolektoriai ir išmetimo sistema. Visi šie komponentai buvo pagaminti su mintimi, jog jie galėtų ilgą laiką atlaikyti dirbant maksimaliu tempu.
Maždaug 1100 kilogramų sveriančią mašiną, 400 arklio galių išvystanti jėgainė leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 5 sekundes, tačiau didžiausią įspūdį palieka automobilio pagreitis nuo 100 - 200 km/val. Jis tai padaro vos per 6,5 sekundes! (Šį tornadą suvaldo keturių varančiųjų ratų pavara ir šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė)
Automobilio kėbulas buvo pagamintas iš anglies pluošto, šoniniai ir galiniai langai pagaminti iš plastiko, šoniniai veidrodėliai buvo pagaminti iš anglies ir stiklo pluošto mišinio.
Willo Heroldo vairuojama „Audi“ dėvi 18 colių ratlankius, kurie apauti 285 ir 295 pločio padangomis.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų