Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pasak neoficialių šaltinių, automobilių gamintojas „Audi“ ruošiasi pasitraukti iš ilgųjų nuotolių lenktynių ir žengti į Formulės-1 čempionatą. Nors ši naujiena skamba utopiškai, tačiau ar „Audi“ iš tikrųjų gali atsisakyti ilgųjų nuotolių lenktynių ir jas iškeisti į Formulę-1? Daugelis ekspertų vieningai sako, kad taip.
„Audi“ kompanijoje dirbantys, tačiau neįvardinti šaltiniai teigia, kad „VAG“ koncerno vadovybė spaudžia „Audi“, jog ji pasitrauktų iš ilgųjų nuotolių čempionato ir jį paliktų „Porsche“ kompanijai. „Audi“ pasitraukimas nutrauktų dviejų gamintojų konkuravimą ir leistų „Porsche“ komandai šiek tiek lengviau atsikvėpti ir susikoncentruoti į „Toyota“, kuri šiemet dominuoja WEC čempionate.
Tačiau, tai dar ne viskas. Neoficialūs šaltiniai taip pat teigia, jog „Audi“ sieks į savo gretas prisivilioti du kartus Formulės-1 čempioną Fernando Alonso. Nors daugelis sako, jog ispanas kitais metais atsisės už „McLaren“ bolido vairo, tačiau daugelį metų „Ferrari“ ekipoje praleidęs lenktynininkas siekia pasirašyti tik vienerių metų kontraktą, nes „Audi“ galvoja 2016 metais įžengti į Formulės-1 čempionatą.
Į šiuos gandus numoti ranka nereikėtų, nes „Audi“ neseniai pasamdė buvusį „Ferrari“ komandos vadovą Stefano Domenicali, kuris neturi nieko bendro su ilgųjų nuotolių lenktynėmis, nes visą gyvenimą praleido prie Formulės-1 bolidų.
Mūsų nuomone, „Audi“ kompanijai dalyvavimas Formulės-1 čempionate leistų suvesti sąskaitas su „Mercedes Benz“. Prieš maždaug 75 metus „Auto-Union“ ir „Mercedes Benz“ buvo pagrindiniai varžovai.
Pasak neoficialių šaltinių, automobilių gamintojas „Audi“ ruošiasi pasitraukti iš ilgųjų nuotolių lenktynių ir žengti į Formulės-1 čempionatą. Nors ši naujiena skamba utopiškai, tačiau ar „Audi“ iš tikrųjų gali atsisakyti ilgųjų nuotolių lenktynių ir jas iškeisti į Formulę-1? Daugelis ekspertų vieningai sako, kad taip.
„Audi“ kompanijoje dirbantys, tačiau neįvardinti šaltiniai teigia, kad „VAG“ koncerno vadovybė spaudžia „Audi“, jog ji pasitrauktų iš ilgųjų nuotolių čempionato ir jį paliktų „Porsche“ kompanijai. „Audi“ pasitraukimas nutrauktų dviejų gamintojų konkuravimą ir leistų „Porsche“ komandai šiek tiek lengviau atsikvėpti ir susikoncentruoti į „Toyota“, kuri šiemet dominuoja WEC čempionate.
Tačiau, tai dar ne viskas. Neoficialūs šaltiniai taip pat teigia, jog „Audi“ sieks į savo gretas prisivilioti du kartus Formulės-1 čempioną Fernando Alonso. Nors daugelis sako, jog ispanas kitais metais atsisės už „McLaren“ bolido vairo, tačiau daugelį metų „Ferrari“ ekipoje praleidęs lenktynininkas siekia pasirašyti tik vienerių metų kontraktą, nes „Audi“ galvoja 2016 metais įžengti į Formulės-1 čempionatą.
Į šiuos gandus numoti ranka nereikėtų, nes „Audi“ neseniai pasamdė buvusį „Ferrari“ komandos vadovą Stefano Domenicali, kuris neturi nieko bendro su ilgųjų nuotolių lenktynėmis, nes visą gyvenimą praleido prie Formulės-1 bolidų.
Mūsų nuomone, „Audi“ kompanijai dalyvavimas Formulės-1 čempionate leistų suvesti sąskaitas su „Mercedes Benz“. Prieš maždaug 75 metus „Auto-Union“ ir „Mercedes Benz“ buvo pagrindiniai varžovai.