„Audi“ yra „quattro“, o „quattro“ yra „Audi“ – tai ypač tinka kalbant apie „Q8“, prabangiausią markės SUV. Mechaninis centrinis diferencialas sukimo momentą priekinei ir galinei ašiai paskristo 40:60 santykiu, o pagal poreikį jį perduoda daugiau sukibimo turintiems ratams. Tai ir 25,4 cm prošvaisa, trumpi kėbulo atsikišimai ir važiavimo nuokalne kontrolė užtikrina, kad „Audi Q8“ nesustabdys net ir bekelė.
Visos pavaros yra itin efektyvios dėl jose naudojamos dalinės hibridinės technologijos (MHEV). Stabdant sistema iki 12 kW galia kaupia energiją akumuliatoriuose, o MHEV technologija leidžia ilgai riedėti išjungtu varikliu, taip pat lėtėjant variklis išjungiamas vis dar esant 22 km/h greičiui.
Su „MMI touch“ lietimui jautria sistema naujajame „Audi Q8“ galima valdyti beveik visas funkcijas dviejuose dideliuose ekranuose. Viršutinis 10,1 colio ekranas yra skirtas multimedijos ir navigacijos sistemoms, o apatiniame 8,6 colio ekrane vairuotojas gali nustatyti norimą oro temperatūrą, kitas patogumo funkcijas, taip pat patogiai įrašyti tekstą, ranką padėjus ant plačios pavarų svirties.
Sistemos valdymas yra itin intuityvus ir paprastas, o funkcijų pasirinkimas patvirtinamas garsu ir vibracija. Be to, sistemos valdymas balsu „Audi Q8“ paverčia sumaniu pašnekovu – vairuotojas gali tiesiog pasakyti savo norus, o sistema supras net tokius sakinius kaip „aš esu alkanas“ ir pasiūlys artimiausias maitinimo vietas.
Rodmenys yra atvaizduojami visiškai skaitmeniniame virtualiame „Audi“ prietaisų skydelyje, o mygtuku ant daugiafunkcio vairo galima pasirinkti du skirtingus rodymo būdus didelės raiškos 12,3 colio ekrane. „Plus“ ekrano versijoje galima pasirinkti ir trečią, itin sportišką rodmenų atvaizdavimą.
Sumanios „Audi connect“ ir vairuotojo pagalbinės sistemos
Į „Audi Q8“ kaip standartinė įranga montuojama pažangiausia multimedijos sistema „MMI navigation plus“. Ji turi „Audi connect“ duomenų perdavimo modulį su „LTE Advanced“ standartu ir „Wi-Fi“ prieiga. Navigacijos sistema įsimena vairuotojo pasirinkimus ir, atsižvelgdama į ankstesnes keliones, gali pateikti sumanius patarimus. Individualūs profilių nustatymai skirtingiems vairuotojams leidžia išsaugoti iki 400 pasirinkimų. Naudodamas „myAudi“ programą, vairuotojas navigacijos sistemoje gali nurodyti norimą vietą, klausytis muzikos ar telefono kalendorių bendrinti su MMI sistema.
Nesvarbu – statant automobilį, važinėjant mieste ar keliaujant – visose situacijose vairuotojas gali pasitikėti naujuoju „Audi Q8“. Pagalbinės sistemos apima prisitaikantį greičio palaikymą, efektyvumo pagalbininką, važiavimo sankryžose pagalbą, perspėjimą apie išvažiavimą iš savo eismo juostos, kliūčių aptikimą ir 360 laipsnių rodančias vaizdo kameras. Viena labiausiai išsiskiriančių sistemų yra nuotolinio įvažiavimo į garažą pagalba, kuri debiutuos 2019 m. pradžioje – išlipęs iš automobilio vairuotojas „my Audi“ programa išmaniuoju telefonu automobilį galės pastatyti ir išvaryti iš garažo.
Lietuvoje „Audi Q8“ debiutuos jau šių metų vasarą.