Gamintojas teigia, jog „Audi Activesphere“ yra universalus išsišokėlis, nepaisantis ribų: „Jo pakaba ir pavaros sistema vienodai gerai veikia tiek autostradoje, tiek bekelėje, o vairuotojas gali pasirinkti, vairuoti pačiam ar valdymą perleisti autonominėms sistemoms“, – sako gamintojas.
Koncepcinis automobilis buvo sumanytas ir suprojektuotas „
Audi“ dizaino studijoje Malibu. Studijos vadovas Gaelis Buzynas pristato projekto idėją: „Activesphere“ yra unikalus. Tai naujo tipo krosoveris, kuriame sumaniai suderinta „Audi Sportback“ elegancija, visureigio praktiškumas ir tikros bekelės galimybės.“
Elektra varomas „Audi Activesphere“ naudoja 100 kWh talpos bateriją. Jos dėka, padidinto pravažumo koncepcija, su viena įkrova gali nuvažiuoti daugiau kaip 600 kilometrų, o dėl 800 voltų technologijos neįtikėtinai greitai įkraunamas automobilis apjungia tokias moderniausių elektromobilių savybes, kaip tvarumas, dinamiškumas ir didelis įveikiamas atstumas.
„Koncepciniai „Sphere“ automobiliai atspindi mūsų aukščiausios klasės mobilumo ateities viziją. Stebime paradigminius pokyčius, ypač būsimų „Audi“ modelių interjere. Automobilio salonas tampa vieta, kurioje keleiviai jaučiasi kaip namie ir kartu gali bendrauti su visu pasauliu“, – sako Oliveris Hoffmannas, techninės plėtros valdybos narys.
4,98 m ilgio itin elegantiškas automobilis yra daugiau nei prabangus sportinis eržilas, kurio įspūdinga prošvaisa ir dideli 22 colių ratlankiai byloja apie jo galimybes bekelėje. Visame kėbule nerasite kietų briaunų – jame sklandžiai susilieja išgaubti ir įgaubti paviršiai, mesdami švelnius šešėlius.
Vienas iš svarbiausių „Audi Activesphere“ koncepcijos bruožų – kintama galinės dalies architektūra. Prireikus, permatomas galinis stiklas kone susilygina su „Audi Activesphere“ stogu, tuo pat metu apatinis vertikalus segmentas nusilenkia horizontaliai ir atsiveria erdvi bagažinė, vadinama „Active back“, kurioje galima gabenti net ir didelių gabaritų sportinį inventorių, išlaikant „Sportback“ silueto eleganciją ir sportiškumą.
Stikliniai paviršiai sudaro didelę automobilio kėbulo dalį, įskaitant priekyje esantį „Sphere“ skiriamąjį bruožą, „Singleframe“, bei apatines durelių dalis.
Išorės išvaizda pabrėžia automobilio gebėjimą važiuoti bekele, o tūrinės ratų arkos yra kintamos, elektroniniu būdu valdomos „quattro“ visų varančiųjų ratų pavaros atspindys. „Audi Activesphere“ prošvaisa taip pat yra kintama: bazinį 208 mm aukštį galima padidinti 40 mm, kad jis idealiai tiktų bekelei, arba tiek pat sumažinti važiuojant asfaltuotais keliais.
„Audi Activesphere“ koncepcijos stiprybė yra ribų nepaisymas – tai galioja ir naudotojo sąsajai, apimančiai automobilį, keleivius ir aplinką. Naujoji sistema pirmą kartą apjungia fizinę tikrovę ir skaitmeninę „sferą“, sukurdama naują, „Audi Dimensions“ pasaulį.
Naujosios sistemos epicentre – inovatyvi mišriosios realybės įranga, kurią vairuotojai ir keleiviai gali naudoti individualiai. Būdami „Audi Activesphere“ viduje žmonės taip pat gali naudotis visapusiška skaitmenine ekosistema. Pažangūs akiniai vienu metu leidžia matyti realią aplinką ir maršrutą, tuo pat metu rodydami 3D turinį ir interaktyvius elementus, kurie individualiai konfigūruojami vairuotojams ir keleiviams. Beprecedentis optinis tikslumas, aukščiausia raiška ir tobulas kontrastas leidžia į vairuotojo regos lauką perkelti plika akimi nematomus valdymo paviršius ir ekranus.