Būdų, kaip sumažinti automobilių taršą yra įvairių, tačiau „
Audi“ bendrovės vadovai yra įsitikinę, jog ekologiškesnių degalų naudojimas gali padėti ženkliai sumažinti variklių generuojamą taršą dabar, o ne po dešimties metų. Būtent dėl šios priežasties, visi Vokietijoje gaminami „Audi“ automobiliai, į naujus namus iškeliauja savo degalų bakuose turėdami „R33“ vardu pavadintus degalus.
„R33“ – tai nauja degalų rūšis, kuri yra gaminama maišant įprastus degalus su degalais, pagamintais iš atsinaujinančių šaltinių.
Pasak bendrovės atstovų, automobiliai naudojantis šiuos degalus padeda CO2 emisiją sumažinti bent 20%. Šį rodiklį „Audi“ gavo vertindama „Well-to-Wheel“ metodiką, kuomet tarša matuojama nuo žaliavų gamybos iki jų panaudojimo.
Jeigu mažesnė tarša buvo pagrindinė priežastis, dėl kurios ši degalų rūšis atsirado „Audi“ automobiliuose, bendrovė taip pat teigia, jog „R33“ degalai turi ir daugiau teigiamų savybių. „Audi“ tikina, jog naujieji degalai taip pat atlieka valymo funkciją ir geriau apsaugo degalų sistemą nuo korozijos.
Didžiausias „R33“ degalų rūšies privalumas – universalumas. Tiek „R33“ rūšies benziną, tiek dyzeliną galima naudoti bet kurioje transporto priemonėje. Tiek naujoje, tiek senoje.