Pristatytas 2003 metais, tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje, griežtų linijų automobilis buvo sukurtas pademonstruoti naują „Audi“ dizaino kalbą, efektyviai veikiančią keturių varančiųjų ratų pavarą ir priekyje tūnantį 10 cilindrų benzininį variklį.
2003 metais „Audi“ pristatė ne tik šį, bet ir dar porą labai įdomių koncepcinių, o tiksliau - prototipinių modelių, kurie vėliau su keliais pakeitimais pateko į serijinę gamybą. „Audi Pikes Peak Quattro“ vėliau tapo „Audi Q7“, o „Audi Le Mans Quattro“ vėliau evoliucionavo į „Audi R8“ superautomobilį. Tuo tarpu garsaus italų lenktynininko garbei pavadintas kupė taip ir nesugebėjo išlipti iš koncepcinio modelio rėmų.
Vis dėlto, prieš trylika metų pristatytas „Audi Nuvolari Quattro“ padėjo labai rimtus pamatus būsimiems „Audi“ modeliams, tokiems kaip „A4“, „A6“ ir „A8“, kurie vėliau paveldėjo koncepciniame modelyje matytas radiatoriaus groteles, priekinių ir galinių žibintų formas, o sportiškoji „RS6“ modelio versija pasiskolino 5.0 litrų, 10 cilindrų benzininį variklį, kurio blokas buvo sukurtas „Lamborghini“ specialistų, o likusiais komponentais pasirūpino „Audi“ specialistai.
Pažvelgus į „Audi Nuvolari Quattro“ galima sakyti, jog šis automobilis vėliau evoliucionavo į mylimiausią Walter de'Silva kūrinį - „Audi A5“, tačiau pastarojo modelio ir „Nuvolari“ dydis, plotis ir pati koncepcija yra visiškai skirtinga. „Nuvolari Quattro“ turėjo tapti „Audi A6“ modelių šeimos nariu, ištaigingu ir patogiu 2+2 tipo kupė, su kuriuo galima patogiai įveikti tūkstančius kilometrų.