• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos valstybinio transliuotojo („SWR“) žurnalistų atliko tyrimo duomenimis, „Audi“ į teisėsaugos akiratį pateko dar kartą. Šį kartą dėl benzininių variklių, kuriuose buvo įdiegta programinė įranga, leidžianti apeiti tradicinius taršos matavimo testus.
Vokietijos valstybinio transliuotojo tyrimo duomenimis, teismo ataskaitoje rašoma, jog emisijų bandymus apeinanti programinė įranga buvo diegiama į „Euro 6“ standartus neva atitinkantį 2 litrų, keturių cilindrų benzininį variklį, kuris anuomet buvo montuojamas į „Audi Q5“.
Tyrimo autoriai siekdami nustatyti ar transporto priemonėje yra vadinamieji „išderinimo įtaisai“, į pagalbą pasitelkė nepriklausomą teismo ekspertą, kuris atliko keletą išmetamųjų dujų bandymų su „Audi Q5“.

Vokietijos valstybinio transliuotojo („SWR“) žurnalistų atliko tyrimo duomenimis, „Audi“ į teisėsaugos akiratį pateko dar kartą. Šį kartą dėl benzininių variklių, kuriuose buvo įdiegta programinė įranga, leidžianti apeiti tradicinius taršos matavimo testus.
Vokietijos valstybinio transliuotojo tyrimo duomenimis, teismo ataskaitoje rašoma, jog emisijų bandymus apeinanti programinė įranga buvo diegiama į „Euro 6“ standartus neva atitinkantį 2 litrų, keturių cilindrų benzininį variklį, kuris anuomet buvo montuojamas į „Audi Q5“.
Tyrimo autoriai siekdami nustatyti ar transporto priemonėje yra vadinamieji „išderinimo įtaisai“, į pagalbą pasitelkė nepriklausomą teismo ekspertą, kuris atliko keletą išmetamųjų dujų bandymų su „Audi Q5“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi SQ5 3.0 TFSI


Bandymų metu paaiškėjo, jog gamintojo deklaruojami duomenys nesutampa su tais, kuriuos gavo nepriklausomas ekspertas.  Bandymų metu „Audi Q5“ reali azoto oksidų emisija yra didesnė 24 procentais, o anglies monoksido – 60 procento. Dėl to azoto oksido išmetimas į atmosferą buvo didesnis negu 80 mg/km, o tai gerokai daugiau negu „Euro 6“ reikalavimuose nustatyta riba, siekiant 60 mg/km.
Tad kaip „Audi Q5“ automobiliai sugebėjo praeiti taršos bandymus? Į automobilius įdiegta programinė sugeba suprasti, jog gamintojas ar bet kuri kita įmonė atlieka matavimus dinamometru. Kadangi tuo metu priekiniai ratai išlieka vienoje padėtyje, jie nėra sukiojami nei į kairę, nei į dešinę, automobilis iškart persijungia į švarų „bandymų režimą“ ir tokiu būdu sumažina emisijas. Tiesiog – genialu.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų