Dar viena ypatinga „Audi e-tron Sportback“ savybė – mažas oro pasipriešinimo koeficientas. Modelis su „S line“ apdaila ir virtualiais išoriniais veidrodėliais pasižymi itin mažu 0,25 pasipriešinimo koeficientu – jis net mažesnis nei giminingame „Audi e-tron“ modelyje. Dėl to labiausiai prisidėjo nuožulni stogo linija, kuri lėmė mažesnį aerodinaminį pasipriešinimą už automobilio. Šioje vietoje efektyvus „Sportback“ kėbulas mažina vėjo sūkurius, o tai lemia mažesnes degalų sąnaudas. Matuojant WLTP ciklu vienu įkrovimu SUV kupė gali nuvažiuoti iki 446 km. Maždaug 30 km didesnį nuvažiuojamą atstumą, palyginti su „e-tron“, užtikrina labiau efektyvios aerodinaminės kėbulo savybės.
Automobilyje sumontuotas elektrinis motoras išvysto 360 arklio galių ir 561 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. „Audi e-Tron Sportback“ įsibėgėja per 6,6 sekundes, o maksimalus greitis yra apribotas ties 200 km/val. Perjungę važiavimo režimą iš D į S padėtį ir visiškai nuspaudę akceleratorių, vairuotojas gali aktyvuoti „Boost“ režimą, kurio metu elektrinės pavaros pajėgumas išauga iki 407 arklio galių ir 664 Nm.
Vienas svarbiausių faktorių, lemiančių sportišką charakterį ir ypatingai geras valdymo savybes, yra žemai sumontuoti pavaros elementai, užtikrinantys gerokai žemesnį svorio centrą, palyginti su įprastu SUV. Visi sunkiausi elementai yra sumontuoti automobilio centre. Svorio paskirstymas ašims yra puikiai subalansuotas su beveik 50:50 siekiančiu santykiu ir neutraliomis inercinėmis kėbulo savybėmis.
Tolimose kelionėse „Audi e-tron Sportback 55 quattro“ gali būti įkraunamas nuolatine DC srove iki 150 kW galia greitojo įkrovimo stotelėse. Vos per pusvalandį akumuliatoriai įkraunami iki 80 % – pakankamai, kad galima būtų nuvažiuoti kitą ilgą tolimos kelionės etapą.
Krovimui viešose AC įkrovimo stotelėse galima naudoti standartinį „mode-3“ kabelį. Elektromobilį galima įkrauti iki 11 kW siekiančia galia, o pasirinktinai užsisakius elektromobilyje esantį kroviklį, kuris bus galimas nuo 2020 m. vasaros, įkrovimo galią galima padidinti iki 22 kW. „Audi“ priklausantis įkrovimo vietų tinklas „e-tron Charging Service“ leidžia naudotis beveik 120 000 viešųjų įkrovimo vietų 21-oje Europos šalyje ir šis skaičius vis auga. Ar krausite įprastu ar greituoju būdu, 11 ar 150 kW, užteks vienos kortelės, kad būtų pradėtas įkrovimas. „Plug & Charge“ funkcija, kuri taip pat bus galima nuo 2020 metų, įkrovimą padarys dar patogesniu: elektromobilis pats užsiregistruos įkrovimo stotelėje ir pradės krovimą.
Lietuvoje „e-Tron Sportback“ pasirodys 2020 metų pavasarį.