Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Netikėtu atradimu ir labai malonia staigmena tapęs „
Hyundai i30 N“, į visus šios markės salonus sugrįžo truputėlį pasikeitęs.
Būdamas „
Hyundai i30“ modelių gamos flagmanu, sportiškoji versija sieks tik dar kartą patvirtinti, jog šis automobilis buvo sukurtas maksimaliam vairavimo malonumui užtikrinti.
„Renault Megane R.S.“ ar „Volkswagen Golf GTI“ siekiantis įgelti modelis pasižymės subtiliais atnaujinimais išorėje, o lengvesnių medžiagų panaudojimas įvairiose automobilio vietose leido pagerinti automobilio manevringumą ir eiklumą, kai to reikalauja vairuotojas.
Nors automobilis Lietuvoje bus siūlomas tik su 8 laipsnių, dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže, versija su mechanine pavarų dėže bus siūlomas su identišku varikliu. Tai – 2 litrų, 4 cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi. Atnaujintame modelyje jis išvystys 280 arklio galių ir 391 Nm sukimo momentą.
Nors variklio pajėgumas ūgtelėjo nežymiai, tačiau dabar „
Hyundai i30 N“ iki 100 km/val. įsibėgės per 5,9 sekundės arba 0,2 sekundės greičiau.
Modelis su „DCT“ pavarų dėže buvo įdiegtas „N Grin Shift“ režimas, kurį įjungus 20-čiai sekundžių padidinamas turbokompresoriaus slėgis ir užtikrinamas maksimalus pavarų dėžės efektyvumas. Panašią funkciją jau kurį laiką siūlo „Porsche“, tad toks priedas turėtų būti pravartus akimirką, kuomet netikėtai aptemsta protas.
Kaip ir anksčiau, automobilyje išliko galimybė automobilio parametrus nustatyti pagal savo poreikius. Padarius tai, vairuotojas norimus parametrus gali naudoti „N Custom“ važiavimo režime.
Lietuvos rinkai skirti modeliai jau standartinėje įrangoje gauna elektroniniu būdu valdomą riboto praslydimo diferencialą, didesnio skersmens stabdžių diskus priekį bei 19 colių lengvo lydinio ratlankius, kurie bus apauti „Pirelli P-Zero“ padangomis.
Papildomos įrangos kataloge pirkėjai ras tik „N Light“ vardu pavadintas sportines sėdynes, kurios už standartines yra 2,2 kilogramo lengvesnės, bei keletą papildomų, kurie neturi įtakos vairavimo malonumui.
„Hyundai“ taip pat patobulino aktyviąsias saugumo sistemas. Atnaujintame modelyje buvo įdiegta pėsčiųjų aptikimo, susidūrimo ir išvengimo sistema, pagalbinė eismo juostos palaikymo sistema ir efektyviau veikianti aklosios zonos stebėjimo sistema.
Lietuvoje sportiškas hečbekas kainuos nuo 34 990 eurų. Versija su „Fastback“ kėbulo tipu kainuos nuo 35 990 eurų.
Netikėtu atradimu ir labai malonia staigmena tapęs „
Hyundai i30 N“, į visus šios markės salonus sugrįžo truputėlį pasikeitęs.
Būdamas „
Hyundai i30“ modelių gamos flagmanu, sportiškoji versija sieks tik dar kartą patvirtinti, jog šis automobilis buvo sukurtas maksimaliam vairavimo malonumui užtikrinti.
„Renault Megane R.S.“ ar „Volkswagen Golf GTI“ siekiantis įgelti modelis pasižymės subtiliais atnaujinimais išorėje, o lengvesnių medžiagų panaudojimas įvairiose automobilio vietose leido pagerinti automobilio manevringumą ir eiklumą, kai to reikalauja vairuotojas.
Nors automobilis Lietuvoje bus siūlomas tik su 8 laipsnių, dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže, versija su mechanine pavarų dėže bus siūlomas su identišku varikliu. Tai – 2 litrų, 4 cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi. Atnaujintame modelyje jis išvystys 280 arklio galių ir 391 Nm sukimo momentą.
Nors variklio pajėgumas ūgtelėjo nežymiai, tačiau dabar „
Hyundai i30 N“ iki 100 km/val. įsibėgės per 5,9 sekundės arba 0,2 sekundės greičiau.
Modelis su „DCT“ pavarų dėže buvo įdiegtas „N Grin Shift“ režimas, kurį įjungus 20-čiai sekundžių padidinamas turbokompresoriaus slėgis ir užtikrinamas maksimalus pavarų dėžės efektyvumas. Panašią funkciją jau kurį laiką siūlo „Porsche“, tad toks priedas turėtų būti pravartus akimirką, kuomet netikėtai aptemsta protas.
Kaip ir anksčiau, automobilyje išliko galimybė automobilio parametrus nustatyti pagal savo poreikius. Padarius tai, vairuotojas norimus parametrus gali naudoti „N Custom“ važiavimo režime.
Lietuvos rinkai skirti modeliai jau standartinėje įrangoje gauna elektroniniu būdu valdomą riboto praslydimo diferencialą, didesnio skersmens stabdžių diskus priekį bei 19 colių lengvo lydinio ratlankius, kurie bus apauti „Pirelli P-Zero“ padangomis.
Papildomos įrangos kataloge pirkėjai ras tik „N Light“ vardu pavadintas sportines sėdynes, kurios už standartines yra 2,2 kilogramo lengvesnės, bei keletą papildomų, kurie neturi įtakos vairavimo malonumui.
„Hyundai“ taip pat patobulino aktyviąsias saugumo sistemas. Atnaujintame modelyje buvo įdiegta pėsčiųjų aptikimo, susidūrimo ir išvengimo sistema, pagalbinė eismo juostos palaikymo sistema ir efektyviau veikianti aklosios zonos stebėjimo sistema.
Lietuvoje sportiškas hečbekas kainuos nuo 34 990 eurų. Versija su „Fastback“ kėbulo tipu kainuos nuo 35 990 eurų.