Štai šis, itin agresyviai atrodantis kupė buvo sukurtas „Hispano Suiza Automobilmanufaktur AG“ – Austrijoje įsikūrusios bendrovės specialistų, kuriai vadovauja mažai kam žinomas automobilių dizaineris Erwinas Leo Himmelis.
Tik siauram ratui žinomas specialistas prieš kelis dešimtmečius ženkliai prisidėjo prie „B3“ kartos „Audi 80“, „B3“ kartos „Audi Coupe“, „C4“ kartos „Audi 100“, „Audi A3“, ketvirtos kartos „Volkswagen Golf“ bei pirmos kartos „Volkswagen Touareg“ automobilių dizaino.
Milžinišką patirtį sukaupęs dizaineris dabar pasiryžo sugrįžti prie jo širdžiai mielos veiklos – konstruoti išskirtinius, ribotos laidos automobilius, kurie gebėtų išsiskirti milžiniškoje panašiai atrodančių modelių masėje.
Futuristiškas eksterjero dizainas slepia moderniems superautomobiliams būdingus sprendimus. Automobilio struktūra buvo pagaminta iš aliuminio, kėbulo dalys buvo pagamintos iš anglies pluošto, automobilio ratlankiai buvo pagaminti iš titano ir aliuminio mišinio, o galinius ratus suka patobulintas „Lamborghini Huracan“ variklis.
10 cilindrų benzininis varikllis standartinėje konfigūracijoje išvysto 600 arklio galių. Tuo tarpu „Maguari HS1 GTC“ esantis motoras išspaudžia daugiau nei 1000 arklio galių ir 1050 Nm sukimo momentą.
Milžinišką variklio išvystomą galią bandys sutramdyti septynių laipsnių, dvigubos sankabos pavarų dėžė. Žvitrūs ir greiti pavarų perjungimai leis šiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 2,8 sekundės ir turint pakankamai daug erdvės – pasiekti 380 km/val. maksimalų greitį.
Bendrovės atstovai teigia, jog pirmieji „Maguari HS1 GTC“ klientai gaus keletą papildomų dovanėlių. Pirmieji klientai užsisakę šį automobilį, papildomai gaus rankų darbo pirštines, batus ir kelioninį krepšį – aksesuarus, kurie turėtų būti neatsiejamas „Maguari HS1 GTC“ atributas.
Neoficialių šaltinių teigimu, ribotos laidos „Maguari HS1 GTC“ kainuos 2,2 mln. eurų.
Sukurs elektromobilį
Tuo tarpu kompanijos įkūrėjo palikuoniams priklausantis prekinis ženklas į Ženevos automobilių parodą sugrįš su naujomis idėjomis ir nauju požiūriu į aukštesnės klasės ratuočius.
Pasak kompanijos atstovų, naujasis modelis – „Carmen“, kuris buvo pavadintas „Hispano Suiza“ įkūrėjo anūkės, Carmen Mateu, garbei, bus varomas ne ugnimi besispjaudančiu vidaus degimo varikliu.
Tendencijas sekantys dabartiniai „Hispano Suiza“ savininkai yra įsitikinę, jog ambicingus planus jiems pavyks pasiekti į automobilį sumontavus elektros pavarą. Bet tuo stebėtis nereikėtų.
Elektra varomo automobilio koncepciją rutuliojo „Hispano Suiza“ kompanijos įkūrėjas, kuris prieš 119 metų sukūrė ne vieno elektromobilio brėžinius. Vis dėlto, tuometinė elektros pavaros technologija nesugebėjo įtikinti kompanijos įkūrėjo, kuris visą savo gyvenimą svajojo gaminti greitus ir ištaigingus automobilius.
Naujo automobilio kūrėjai žada, jog mūsų žandikaulis atvėps ne tik išgirdus technines charakteristikas, bet ir kai išvysime eksterjero dizainą, kuris buvo įkvėptas 1938 metais pagaminto „Dubonnet Xenia“.
Išskirtinumo faktorių pabrėžiantis gamintojas ruošiasi pagaminti tik 19 ištaigingo elektromobilio vienetų.
Koncepcinį modelį gamintojas žada pristatyti netrukus prasidėsiančioje Ženevos automobilių parodoje.